Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kwaliteit kost geld,dat kan je niet van Volvo zeggen...
Airco heeft niets met kwaliteit te maken. Dat is gewoon schandalig dat zoiets niet standaard is voor een premiummek (geldt niet alleen voor BMW trouwens)
Dat geldt niet voor de huidige Volvo's. De airco van een Volvo is van het beste dat je kan vinden.
BMW is pure geldklopperij.
Hoe weet jij dat de airco van Volvo één van de beste is dat je kan vinden?
Heb je het al getest met andere merken ? NEE
Heb jij thuis een BMW of ooit een BMW gekocht om te weten of het pure geldklopperij is ?
Ik rij nu al bijna 2jaar rond met mijn BMW en die wagen heeft me zo'n 60 € aan onderhoud gekost. Wowww wat een geldklopperij
20 000km met een Volvo tegen de 2000 € al kosten aangedaan
Hoe weet jij dat de airco van Volvo één van de beste is dat je kan vinden?
Heb je het al getest met andere merken ? NEE
Heb jij thuis een BMW of ooit een BMW gekocht om te weten of het pure geldklopperij is ?
Ik rij nu al bijna 2jaar rond met mijn BMW en die wagen heeft me zo'n 60 € aan onderhoud gekost. Wowww wat een geldklopperij
20 000km met een Volvo tegen de 2000 € al kosten aangedaan
Even een vraag, hoe oud en hoeveel km's hebben die volvo en bmw? Op basis van die gegevens zal de vergelijking beter naar voor komen.
Even een vraag, hoe oud en hoeveel km's hebben die volvo en bmw? Op basis van die gegevens zal de vergelijking beter naar voor komen.
De BMW zo'n 38 500km gereden en de Volvo 211 000km.
Dan nog....als je wilt dan vergelijk ik de Volvo met een 320d met zo'n 160 000km op de teller.
Ik zeg niet dat BMW beter dan Volvo is,maar al dat gezeik dat BMW's duur in onderhoud zijn en pure geldklopperij is................is de dikste bullshit
De BMW zo'n 38 500km gereden en de Volvo 211 000km.
Dan nog....als je wilt dan vergelijk ik de Volvo met een 320d met zo'n 160 000km op de teller.
Ik zeg niet dat BMW beter dan Volvo is,maar al dat gezeik dat BMW's duur in onderhoud zijn en pure geldklopperij is................is de dikste bullshit
Nemo ik zeg het niet graag: maar ge hebt gelijk.
Buite als we het dan hebben over de garage zelf die u afzet, ma bon dat heb je bij elk deftig merk waarschijnlijk wel
Buite als we het dan hebben over de garage zelf die u afzet, ma bon dat heb je bij elk deftig merk waarschijnlijk wel
Mijn Volvo starte niet goed,ik doe hem binnen bij een erkende Volvo verdeler.
wagen blijft daar 5dagen voordat ze gevonden hadden waar aan het lag,Na 2 maanden start hij weer niet goed.
Laat een kameraad van me naar kijken en was gewoon de mazoutpomp dat fout was afgesteld.
Ik wil een reservesleutel bestellen en bel om te vragen wat het kost,Ze zeggen iets van + 100 € en ik laat het maken en was uiteindelijk nog geen 60 € toch allemaal zeer amateuristisch
En het gaat over 2 zeer bekende Volvo verdelers in provincie Antwerpen
Mijn Volvo starte niet goed,ik doe hem binnen bij een erkende Volvo verdeler.
wagen blijft daar 5dagen voordat ze gevonden hadden waar aan het lag,Na 2 maanden start hij weer niet goed.
Laat een kameraad van me naar kijken en was gewoon de mazoutpomp dat fout was afgesteld.
Ik wil een reservesleutel bestellen en bel om te vragen wat het kost,Ze zeggen iets van + 100 € en ik laat het maken en was uiteindelijk nog geen 60 € toch allemaal zeer amateuristisch
En het gaat over 2 zeer bekende Volvo verdelers in provincie Antwerpen
bende amateurs bij Volvo
Bwa ni alle volvo garages zijn amatuers denk ik.Maar tis en feit dat bmw niet meer geldkloppers zijn as b merc audi enz...
Dat geldt niet voor de huidige Volvo's. De airco van een Volvo is van het beste dat je kan vinden.
BMW is pure geldklopperij.
Zullen we een kat eens een kat noemen ?
Yep, BMW is geldklopperij, en Volvo net iets minder. Denk je dat Volvo een sociaal geinspireerde organisatie is die zijn eventuele winst schenkt aan Afrika, en enkel werkt met vrijwilligers ?
Dit om te schetsen, dat ook de Volvo rijder teveel betaalt, voor wat het in feite is. Onze economie moet draaien he ... snappie ?
Wil je geen cent teveel betalen voor een wagen, koop een Zastava.
Yep, BMW is geldklopperij, en Volvo net iets minder. Denk je dat Volvo een sociaal geinspireerde organisatie is die zijn eventuele winst schenkt aan Afrika, en enkel werkt met vrijwilligers ?
Dit om te schetsen, dat ook de Volvo rijder teveel betaalt, voor wat het in feite is. Onze economie moet draaien he ... snappie ?
wtf ... dat zit zelfs standaard op die MINI die ik nu besteld heb
Ja, ik was ook serieus geschrokken. We zijn totaal niet van plan om nog eens 10.000 Euro opties te nemen en dan is zo'n airco van 1000 Euro toch echt wel een domper!
Airco heeft niets met kwaliteit te maken. Dat is gewoon schandalig dat zoiets niet standaard is voor een premiummek (geldt niet alleen voor BMW trouwens)
Vind ik ook... 't Is inderdaad niet alleen bij BMW. Zo iets zou niet mogen!
we hebben enkele aanbiedingen. 118d en 120d in Sportshatch. Mijn ouders zien de cabrio behoorlijk zitten, maar ik doe er alles aan om die uit hun kop te klappen!
Comment