Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en ik herhaal, waarom geen piezo-inspuiting bij de 130i en bij de 330i wel?? ben je wel dik gepoept moest je nu een 130i kopen, zit je binnen een maand ofzo met verouderde technologie
Heeft iedere BMW 1-rijder hier, moeten bijbetalen voor zijn airco? Wij hebben gisteren een offerte laten opmaken voor een 1 en ik schrok me een ongeluk dat zelfs een manuele airco nog niet tot de standaarduitrusting behoort!! Dat is nog altijd een optie van zo maar eventjes 1000 Euro!
Heeft iedere BMW 1-rijder hier, moeten bijbetalen voor zijn airco? Wij hebben gisteren een offerte laten opmaken voor een 1 en ik schrok me een ongeluk dat zelfs een manuele airco nog niet tot de standaarduitrusting behoort!! Dat is nog altijd een optie van zo maar eventjes 1000 Euro!
ja is gewoon zo voor bv een 116i en 118d dacht ik.Maar als je option line pakt
heb je voor 1500 €
Ja dat blijkt de realiteit, en dat noemt dan zich premiummerk...
wtf ... dat zit zelfs standaard op die MINI die ik nu besteld heb
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment