Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenveel zie je ze dan ook nog niet. ik zie meer 6GC's dan 4GC'sVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenMachtige kar in dat kleur
Comment
-
Staat deze hier al ergens? Indien ja, excuus voor het reposten, dan haal ik hem wel weg.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Heb de 430d xdrive GC besteld . Het word een rode met sportautomaat , rood sport leder interieur , m stuur, alu lijsten , sierlijst chroom , navi pro , pdc incl achteruit camera en wat prulletjes.
Eibach veren en mpakket word bij de levering geplaats.
Lang getwijfeld over xdrive of niet maar voor mij heeft het een meerwaarde op een daily.
Ik wou eigenlijk stof alcantara maar vond het wat cheap uitzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenproficiat.
full red : gewaagde keuze ; maar leuker dan full black imo
bewust gekozen voor de chroom sierlijst ipv zwart ? Ik twijfel altijd bij rood, soms vind ik zwart beter. Maar ik heb dit nog niet gezien, dus kan niet oordelen.
Die buitenste lijsten zijn inderdaad zwart. Interieur is aluminium inleg lijsten met Chroom sierstrips . De meesten nemen rode of blauwe sierstrips maar vond dat chroom knap icm met het rood interieur. Het is eigenlijk iets te gewaagd allemaal maarja zo een tweede vind je dan ook niet.
Comment
-
Ik wou ééns wat gek doen . Wit zwart of beige leder was ook knap geweest maarja dan doe je maar wat een gemiddelde mens doet.
Rood was niet combineerbaar met het mpakket daarom word bij de levering de bumpers en zijlijsten bij geplaats.
Hier zullen minder voorstanders van zijn omdat het geen volledige mpakket gaat zijn maar icm het m stuur en sportzetels zal het niet veel schelen .
Een andere kleur en een volledige respray of wrap toestanden zag ik niet echt zitten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenThx
Die buitenste lijsten zijn inderdaad zwart. Interieur is aluminium inleg lijsten met Chroom sierstrips . De meesten nemen rode of blauwe sierstrips maar vond dat chroom knap icm met het rood interieur. Het is eigenlijk iets te gewaagd allemaal maarja zo een tweede vind je dan ook niet.
Dacht dat je chroom in exterieur bedoelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenPrachtig Malvo... jammer dat je ze zelden of nooit één met chrome line ziet. Een must voor een GC vind ik persoonlijk.
Anders geen opmerkingen.
Maar met een M pack zijn die chrome lijsten niet glanzend (zoals bij Luxury line), maar mat.
Persoonlijk heb ik dan gekozen voor de standaard glanzend zwarte lijsten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk BerichtenMaar met een M pack zijn die chrome lijsten niet glanzend (zoals bij Luxury line), maar mat.
Is hier een foto van te vinden?2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
Comment
Comment