Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Helaas ben je niet de enige met een rode fetish.
    Hmm blijkbaar :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      veel zie je ze dan ook nog niet. ik zie meer 6GC's dan 4GC's
      Ik zie dan weer vrij veel 4GC's de laatste maanden en in verhouding een pak minder 6GC's. Al zie je de 4 in coupé uitvoering toch nog een stuk meer dan de GC.
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Ik heb vreemd genoeg nog geen enkele 4GC gezien. En ik let er goed op, want heb er sedert 2 maand één.
        Dat maakt het wat exclusiever, voorlopig toch. :-)

Enkele foto's tijdens afhaling. (zal later eens wat betere nemen)

Comment

• Prachtige wagen.

Comment

• Machtige kar in dat kleur
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
              Machtige kar in dat kleur
              in DIE kleur

Comment

• Carbonschwarz?

Comment

• Klopt.
                  En Dakota Oyster leer.

Comment

• Staat deze hier al ergens? Indien ja, excuus voor het reposten, dan haal ik hem wel weg.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Mooie velgen , ik hen nog getwijfeld aan die kleur.
                      Maar waarom de blauwe remmen niet op deze wagen?

Comment

• Heb de 430d xdrive GC besteld . Het word een rode met sportautomaat , rood sport leder interieur , m stuur, alu lijsten , sierlijst chroom , navi pro , pdc incl achteruit camera en wat prulletjes.
                        Eibach veren en mpakket word bij de levering geplaats.
                        Lang getwijfeld over xdrive of niet maar voor mij heeft het een meerwaarde op een daily.
                        Ik wou eigenlijk stof alcantara maar vond het wat cheap uitzien.

Comment

• proficiat.
                          full red : gewaagde keuze ; maar leuker dan full black imo

bewust gekozen voor de chroom sierlijst ipv zwart ? Ik twijfel altijd bij rood, soms vind ik zwart beter. Maar ik heb dit nog niet gezien, dus kan niet oordelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                            proficiat.
                            full red : gewaagde keuze ; maar leuker dan full black imo

bewust gekozen voor de chroom sierlijst ipv zwart ? Ik twijfel altijd bij rood, soms vind ik zwart beter. Maar ik heb dit nog niet gezien, dus kan niet oordelen.
                            Thx
                            Die buitenste lijsten zijn inderdaad zwart. Interieur is aluminium inleg lijsten met Chroom sierstrips . De meesten nemen rode of blauwe sierstrips maar vond dat chroom knap icm met het rood interieur. Het is eigenlijk iets te gewaagd allemaal maarja zo een tweede vind je dan ook niet.
                            Last edited by ; 16/03/2015, 00:41.

Comment

• Ben blij dat het een zespitter is

Comment

• Proficiat.
                                Rood op rood, gewaagde keuze. Inderdaad beter dan zwart op zwart, maar kan wel heel "pakkend" overkomen...

Comment

• Ik wou ééns wat gek doen . Wit zwart of beige leder was ook knap geweest maarja dan doe je maar wat een gemiddelde mens doet.
                                  Rood was niet combineerbaar met het mpakket daarom word bij de levering de bumpers en zijlijsten bij geplaats.
                                  Hier zullen minder voorstanders van zijn omdat het geen volledige mpakket gaat zijn maar icm het m stuur en sportzetels zal het niet veel schelen .
                                  Een andere kleur en een volledige respray of wrap toestanden zag ik niet echt zitten .

Comment

• Prachtig Malvo... jammer dat je ze zelden of nooit één met chrome line ziet. Een must voor een GC vind ik persoonlijk.

Anders geen opmerkingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Thx
                                      Die buitenste lijsten zijn inderdaad zwart. Interieur is aluminium inleg lijsten met Chroom sierstrips . De meesten nemen rode of blauwe sierstrips maar vond dat chroom knap icm met het rood interieur. Het is eigenlijk iets te gewaagd allemaal maarja zo een tweede vind je dan ook niet.
                                      wist niet dat chroom in het interieur een optie was.
                                      Dacht dat je chroom in exterieur bedoelde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Prachtig Malvo... jammer dat je ze zelden of nooit één met chrome line ziet. Een must voor een GC vind ik persoonlijk.

Anders geen opmerkingen.
                                        Chrome line vind ik ook zeer mooi.
                                        Maar met een M pack zijn die chrome lijsten niet glanzend (zoals bij Luxury line), maar mat.
                                        Persoonlijk heb ik dan gekozen voor de standaard glanzend zwarte lijsten.
                                        Last edited by ; 17/03/2015, 10:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk Berichten
                                          Maar met een M pack zijn die chrome lijsten niet glanzend (zoals bij Luxury line), maar mat.
                                          Wist ik niet! :-(
                                          Is hier een foto van te vinden?
                                          2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

Working...
                                          X