Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Veel te druk die Performance 435i.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
        Veel te druk die Performance 435i.
        Vind ik ook, geef mij die Estoril blauwen dan maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
          Vind ik ook, geef mij die Estoril blauwen dan maar.
          Jup die is perfect
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Voor mij mag hij wel komen zo, uitgezonderd alle stickers en die velgen

Comment

• Allee vorige week mijne auto besteld, een 435d xDrive Coupé in Mineralgrau met leder Dakota Schwarz :-)

Gekozen opties:

M sportpakket met 442 M 19'' velgen
              Exclusive Pack
              M Sport remmen
              Sportautomatische versnellingsbak
              PDC voor en achter
              Adaptive LED headlights
              Adaptive M sportophanging
              Zonnewerend glas achteraan
              Verwarmde zetels vooraan
              Bijkomende 12v stopcontacten
              Harman/kardon Surround sound system
              ConnectedDrive Services
              Remote Services
              Zonder monogram

Nu nog 3 maanden geduld, ik ben benieuwd. Is voor mij de eerste keer BMW en de eerste keer een zwaardere diesel. Ik kom nu van Audi en ik moet zeggen dat ik direct verkocht was aan de 4-serie toen ik hem zag.

Comment

• BMW F32 4 Reeks Coupé

Die motorisatie van welke motor kom je?

Comment

• Nu van een A3 2.0 tdi 163pk, die ik nu anderhalf jaar heb, mijn vorige was een Audi S5 ( na 4 jaar weggedaan om economische redenen, VAA te hoog)

Comment

• Denk dat die 435 niet veel onderdoet zeker? Ok qua sound wel maar in hernemingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                      Denk dat die 435 niet veel onderdoet zeker? Ok qua sound wel maar in hernemingen?
                      De 435d is sneller in optrekken van 0 tot 100 dan de S5, en in hernemingen ook denk ik, een koppel van 630nm bij de BMW tegen 440nm van de Audi. En zeker een stuk sneller dan mijn huidige A3. ;-)

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• geen van van de velgen en die zwarte m performance sticker

Comment

• Velgen juist heel mooi...

Comment

• Ik vind dat ook wel mooi. Die velgen passen gewoon bij de wagen. Alleen, erg realistisch is zo'n auto niet. Dagdagelijkse ritten over de lappendekens van asfalt-herstellingen, drempels, putten, kloven, te laag liggende riooldeksels,... Ik krijg een zere rug alleen nog maar van eraan te denken. Na 10.000 km rammelt het interieur als een ouderwetse huifkar. Mooi om naar te kijken dus, maar onbruikbaar.

Comment

• Dat dacht ik ook toen ik 20" velgen onder mijn 530d liet leggen. Ik dacht ook dat de velgen niet lang zouden leven. Maar, na ondertussen ruim 100k km is nog geen enkele velg beschadigd, en is ook het interieur niet uit mekaar gerammeld, verre van zelfs.
                                Bij deze 4 is de flankhoogte wel nog minder hoog dan bij de 5, en ook zal de ophanging wat stugger zijn. Maar toch zou ik het durven nemen om 50k km per jaar te doen.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wel, je somt het zelf op: er is een verschil in flankhoogte, de 5 heeft een compleet andere ophanging en ook de interieurkwaliteit zelf is in niets te vergelijken met de 3/4 serie. Ik veronderstel dat de ophanging van de 3/4 serie bij het performance pack ook nog eens harder gemaakt is?
                                  Nu het is natuurlijk een kwestie van gewoonte en van persoonlijke voorkeur. Maar ik ben met mijn standaard ophanging en 16" wielen met ballonbanden nog niet te spreken over het ophangingscomfort van mijn A4.

Comment

• Heb desondanks niet voor deze velgen geopteerd omdat ze enkel in 18'' (te klein) en 20'' (te groot) te verkijgen zijn.

Hadden ze beschikbaar geweest in 19'' daarentegen...

Comment

• Vandaag ne witte 435d gezien (de stoefer had het monogram erop gelaten ), met M-pack en 19-duimers .... ERG knappe wagen.
                                      Er zat wel ne serieuze marginaal in, amai.... Lotto gewonnen of zoiets denk ik...

Comment

• Marginaal of nieuwe Belg

Comment

• Mss wat kort door de bocht.
                                          Ik draag zelden een maatpak als ik in de wagen zit, en ben bijna nooit geschoren

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X