Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Marginaal of nieuwe Belg
    Ik scheer me ook veel te weinig. Bij mij zullen er ook wel veel denken "zie die marginaal z'n 1-serie"
    de pot verwijt de ketel ...

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
    Mss wat kort door de bocht.
    Ik draag zelden een maatpak als ik in de wagen zit, en ben bijna nooit geschoren

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
    Neenee, een 'oude belg'....
    Rond de 40-50 jaar, kaal, t-shirt van de Zeeman, paar tanden kwijt precies...
    En naast hem zat zijn madam: te blond haar, uitgemergeld, beke madam in de stijl van de schoonzus van Onslow uit "Schone Schijn"....

Maar zag er wel ne sympathieke mens uit
    Last edited by erik219; 18/03/2014, 12:36.

Comment

• Maar de man heeft wel smaak (op gebied v wagens )

Comment

Maar de man heeft wel smaak (op gebied v wagens )
        Maar een 435i was de real thing, een waardige opvolger van een 323 i , elke dag een oororgasme !

Comment

• Hier waar ik woon heeft iemand een rode 420d met m pack, zeer imposant! Jammer Vd uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
            Vandaag ne witte 435d gezien (de stoefer had het monogram erop gelaten ), met M-pack en 19-duimers .... ERG knappe wagen.
            Er zat wel ne serieuze marginaal in, amai.... Lotto gewonnen of zoiets denk ik...
            Ik ben m'n auto gaan bestellen in m'n jeans en trainingsvestje van Adidas dude!

Het was een test. De eerste garage waar ze me als klant onmiddellijk serieus namen, heb ik em gekocht. Heb er toch 4 bezocht.

Bij BMW hebben veel verkopertjes de idee dat ze de CEO zijn. Veel arrogante snulletjes bij.

Comment

• Ja en ze verdienen minder dan jij en ik

Comment

• en waar was je wel goed ontvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                  en waar was je wel goed ontvangen.
                  Smets in Lier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Ik ben m'n auto gaan bestellen in m'n jeans en trainingsvestje van Adidas dude!

Het was een test. De eerste garage waar ze me als klant onmiddellijk serieus namen, heb ik em gekocht. Heb er toch 4 bezocht.

Bij BMW hebben veel verkopertjes de idee dat ze de CEO zijn. Veel arrogante snulletjes bij.
                    Toen ik ooit m'n eerste Audi A6 avant kocht ( was toen 29 jaar ofzo ) ging ik gewoon uit pure intresse ook eens een prijsofferte gaan vragen bij een andere dealer dan mijn gewoonlijke... ik ben daar welgeteld 3 minuten binnen geweest, ik heb 2.5 minuten gekeken naar een A6 die in de showroom stond, toen de verkoper me kwam vragen of ik zo'n wagen wel zou kunnen betalen stond ik 30 seconden later buiten , een maand of 5 later ben ik mijn A6 eens gaan tonen , er kwam niet veel meer uit dat kan ik je verzekeren... Je hebt overal jaloerse eikels hoor, niet alleen bij BMW dus.

Comment

• Autoverkopers, er lopen toch speciallekes tussen. Ze lappen alle regels uit de sales-bijbel aan hun laars, zijn arrogant als de pest, en toch verkopen ze nog... De klant is blijkbaar heel braaf.
                      Pas op: het overgrote deel doet zijn best, is vriendelijk en behulpzaam.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Na 10 jaar in de verkoop te zitten (div. sectoren) kan ik maar 1 ding zeggen, je weet nooit wie je voor je hebt, wees steeds correct en vriendelijk. Soms kan je je aardig mispakken

Comment

Na 10 jaar in de verkoop te zitten (div. sectoren) kan ik maar 1 ding zeggen, je weet nooit wie je voor je hebt, wees steeds correct en vriendelijk. Soms kan je je aardig mispakken
                          Just, mijn ervaring is dat de mensen die geld hebben door woeste arbeid meestal nog de simpelste zijn, juist omdat ze weten wat ze voor een euro moeten doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                            Just, mijn ervaring is dat de mensen die geld hebben door woeste arbeid meestal nog de simpelste zijn, juist omdat ze weten wat ze voor een euro moeten doen...
                            Klopt... Ik zie dat bij ons in de zaak. Dikwijls 'simpele' mensen zoals jij en ik, in jeans en ne oude pull. En dan halen ze daar om te betalen ineens een bundeltje geld boven uit hunne broekzak (nie in portefeuille of zo) met allemaal briefkes van 100 euro, zeker voor enkele 1000en euros waard... Abnormaal.
                            Ik zou bang zijn om da geld te verliezen en die lopen er gewoon mee rond in de broekzak... En t zijn dikwijls diegene waar ge het nie van verwacht...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• Het probleem bij nogal wat (premium) autoverkopers is dat ze prijzen als 60.000 euro voor een 3 reeks normaal vinden.

Bij m'n zoektocht voor m'n 330d in een bepaalde garage (in m'n Adidas hoodie jongeeuh), lieten ze me tien minuten alleen, terwijl de verkoper niets om handen had. Uiteindelijk liep er een vrouw van het onthaal langs die zo en passant vroeg of ik geholpen wou worden. De verkoper klikte aan wat ik vroeg, printte het uit, stak er z'n kaartje bij en dat was het. Zo van "bol af plebejer"...

Of toen ik vroeger met m'n 120d op onderhoud ging (nog altijd officiële concessie zelfs na garantie) en ze het over dat "een reekske" hadden. Awel ja snotaap, dat "een reekske". Toon anders eens dat gij u een 120d particulier gaat kopen, niet van de mama en papa of van de baas he. Flinke jongens allemaal.

Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo. Van m'n huidige concessie ben ik heel tevreden.

Comment

• Ik draag gewone "casual chic" kledij, maar als ik een showroom binnenstap waar ze me niet kennen doe ik mijn Submariner aan.
                                Die zorgt er altijd voor dat ik overkom als iemand die de auto in kwestie kan betalen.
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                  Ik draag gewone "casual chic" kledij, maar als ik een showroom binnenstap waar ze me niet kennen doe ik mijn Submariner aan.
                                  Die zorgt er altijd voor dat ik overkom als iemand die de auto in kwestie kan betalen.
                                  Ik draag normaal ook altijd hemdje etc, maar nu wou ik het er eens om doen.

Als ik later het geld heb voor een Porsche, ga ik er in m'n sportkleren om.

Comment

• BMW F32 4 Reeks Coupé

Ik ook, ik ben ooit van plan ene te kopen al is het "maar" een cayman en ik ga er om in mijn werktenue in donkergroen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Ik draag normaal ook altijd hemdje etc, maar nu wou ik het er eens om doen.

Als ik later het geld heb voor een Porsche, ga ik er in m'n sportkleren om.
                                      Mannen zonder geld kleden zich op, om de lening vast te krijgen...

Comment

• Ik denk dat ze in de Porsche-garages weinig mensen met een das zien.
                                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• ik kan die verkopers best wel begrijpen. je moet eens kijken hoeveel mensen er voor de show een offerte laten opmaken terwijl ze geen geld en/of intentie hebben om zo'n wagen te kopen
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X