Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb vandaag 4 van deze 4 coupés gezien. Dit wordt dus ook de zoveelste BMW 13 in een dozijn.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik heb vandaag 4 van deze 4 coupés gezien. Dit wordt dus ook de zoveelste BMW 13 in een dozijn.
      Beetje zoals ne porsche 911 dan?

Comment

• Dat is heel zeker niet waar, en al zeker niet meer sinds Di Rupo.
        Let op, ik ben ook een echte BMW-lover. Het zijn mooie, goede, een zeer plezant rijdende auto's. Het is dan ook niet meer dan logisch dat deze veel gekocht worden. Ik geniet nog van elke kilometer dat ik met mijn 530d kan rijden. Wel vind ik het spijtig dat je ze ziet op elke hoek en kant van de straat.
        OO 00 OO

Comment

• Hier waar ik woon rijden er al een pak, en das een kleine boeregemeente: zwarte 420d stoffen zetels en 19"/rode 420d m pakket/zwarte 420d automaat lederen zetels/witte 420d 0 opties

Comment

• hier in mijn streek zie ik er amper rijden... Zelfs in Knokke heb ik nog geen enkele gespot :p

Comment

• Gisteren in Brugge heb ik er 2 gezien, een blauwe en een witte, allebei 320d met 18" wielen.
              OO 00 OO

Comment

Gisteren in Brugge heb ik er 2 gezien, een blauwe en een witte, allebei 320d met 18" wielen.
                Oh godtetoch, allemaal mazoutstoven ! Een echte beemer is de 435 i, rest is 25% plezier voor 70% van de prijs van de real thing !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                  Oh godtetoch, allemaal mazoutstoven ! Een echte beemer is de 435 i, rest is 25% plezier voor 70% van de prijs van de real thing !
                  Als je toch over echt wil praten. Een beemer is de motorfiets. Een bimmer is de auto.

Zullen we dat zo afspreken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                    Dat is ook niet waar. Rijplezier is toch niet enkel power en sound.
                    OO 00 OO

Comment

Dat is ook niet waar. Rijplezier is toch niet enkel power en sound.
                      Een beemer is een bmw in de us en dan start het met benzine motoren en meestal met de 3 liter echter heeft ook de 4 pitter de droevige intrede gestart in de nieuwe wereld. En rijplezier in sturen, power en sound ! De rest is voor de nijd van de buren !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                        Zo dacht ik er eerst ook over. Nu is het wat meer incognito een 35d Laat ze maar doen met hun Volvo dubbele uitlaat en 105pk

Ieder zijn plezier, maar dan toch liever 300pk en geen dubbele uitlaat dan 100pk en een dubbele uitlaat

Anderzijds

Zou deze uitlaat niet misstaan onder de 6 cilinders
                        Nog nooit op gelet dat de reflectors bij sportpakket elders zaten...

Comment

• Vind het net leuk dat deze zoveel te zien zijn. Kijk er liever naar dan naar mijn eigen Jetta.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                            Zo dacht ik er eerst ook over. Nu is het wat meer incognito een 35d Laat ze maar doen met hun Volvo dubbele uitlaat en 105pk

Ieder zijn plezier, maar dan toch liever 300pk en geen dubbele uitlaat dan 100pk en een dubbele uitlaat

Anderzijds

Zou deze uitlaat niet misstaan onder de 6 cilinders
                            Ik ben helemaal te vinden voor anoniem met power rond te rijden. Maar op een patserbak als een 4-reeks past dat niet in mijn ogen. Dan neem je een 335d als je discrete power wil. Een witte 335d met wieldeksels zou ik zalig vinden.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Dat is heel zeker niet waar, en al zeker niet meer sinds Di Rupo.
                              Let op, ik ben ook een echte BMW-lover. Het zijn mooie, goede, een zeer plezant rijdende auto's. Het is dan ook niet meer dan logisch dat deze veel gekocht worden. Ik geniet nog van elke kilometer dat ik met mijn 530d kan rijden. Wel vind ik het spijtig dat je ze ziet op elke hoek en kant van de straat.
                              BMW zou beter met sommige modellen doen wat Opel doet met zijn GTC, de opties limiteren net zoals de beschikbare motoren zodat er wat onderscheid is binnen de modellijnen. Een 420d met 0 opties zou veel dikker moeten aangekleed zijn dan een 320d met 0 opties. Elke GTC die ik zie springt er uit tegenover de gewone Astra's niet enkel door de lijn maar ook omdat die altijd op een mooie velg staat, een speciaal kleurtje heeft, ...

Ze zouden delen van hun merk wat beter moeten beschermen, nu is het in mijn ogen ook nogal platte commercie allemaal wat ze doen, wat voor een stuk normaal is. Bij ons in de fleet was er voordien een 50/50 verdeling tussen BMW en Audi, intussen schakelt iedereen naar BMW over door de enorme kortingen die ze geven. Ik ben absoluut geen BMW liefhebber maar ik zal bij mijn volgende toch is bij BMW moeten gaan kijken omdat ik bij de competitie al 2 klassen lager moet gaan shoppen met hetzelfde leasebudget ... En het gaat hier toch over een fleet van meer dan 1000 wagens.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Een snelle vraag! iemand een idee welke kleur dit is? Ik heb als is in de configurator gekeken maar kan niet echt een match vinden... Naar mijn mening een erg geslaagde combinatie..

BMW 4.jpg

Foto is genomen door een vriend dus ik kon het niet even vragen ;-)

Comment

• Dat is toch gewoon zilver?
                                  -

Comment

• Ofwel is het zilver ofwel is het Mondstein. Foto is niet echt duidelijk.

Comment

• Glacierzilver
                                      OO 00 OO

Comment

• Mooie kleur, zeker in combinatie met M pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          BMW zou beter met sommige modellen doen wat Opel doet met zijn GTC, de opties limiteren net zoals de beschikbare motoren zodat er wat onderscheid is binnen de modellijnen. Een 420d met 0 opties zou veel dikker moeten aangekleed zijn dan een 320d met 0 opties. Elke GTC die ik zie springt er uit tegenover de gewone Astra's niet enkel door de lijn maar ook omdat die altijd op een mooie velg staat, een speciaal kleurtje heeft, ...

Ze zouden delen van hun merk wat beter moeten beschermen, nu is het in mijn ogen ook nogal platte commercie allemaal wat ze doen, wat voor een stuk normaal is. Bij ons in de fleet was er voordien een 50/50 verdeling tussen BMW en Audi, intussen schakelt iedereen naar BMW over door de enorme kortingen die ze geven. Ik ben absoluut geen BMW liefhebber maar ik zal bij mijn volgende toch is bij BMW moeten gaan kijken omdat ik bij de competitie al 2 klassen lager moet gaan shoppen met hetzelfde leasebudget ... En het gaat hier toch over een fleet van meer dan 1000 wagens.
                                          Doe zelf eens de moeite om te zien wat een 4 reeks wel heeft, en de 3 reeks niet...

Comment

Working...
                                          X