Ik heb vandaag 4 van deze 4 coupés gezien. Dit wordt dus ook de zoveelste BMW 13 in een dozijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F32 4 Reeks Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb vandaag 4 van deze 4 coupés gezien. Dit wordt dus ook de zoveelste BMW 13 in een dozijn.
Comment
-
Dat is heel zeker niet waar, en al zeker niet meer sinds Di Rupo.
Let op, ik ben ook een echte BMW-lover. Het zijn mooie, goede, een zeer plezant rijdende auto's. Het is dan ook niet meer dan logisch dat deze veel gekocht worden. Ik geniet nog van elke kilometer dat ik met mijn 530d kan rijden. Wel vind ik het spijtig dat je ze ziet op elke hoek en kant van de straat.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGisteren in Brugge heb ik er 2 gezien, een blauwe en een witte, allebei 320d met 18" wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenOh godtetoch, allemaal mazoutstoven ! Een echte beemer is de 435 i, rest is 25% plezier voor 70% van de prijs van de real thing !
Zullen we dat zo afspreken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenOh godtetoch, allemaal mazoutstoven ! Een echte beemer is de 435 i, rest is 25% plezier voor 70% van de prijs van de real thing !OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is ook niet waar. Rijplezier is toch niet enkel power en sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenZo dacht ik er eerst ook over. Nu is het wat meer incognito een 35dLaat ze maar doen met hun Volvo dubbele uitlaat en 105pk
Ieder zijn plezier, maar dan toch liever 300pk en geen dubbele uitlaat dan 100pk en een dubbele uitlaat
Anderzijds
Zou deze uitlaat niet misstaan onder de 6 cilinders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenZo dacht ik er eerst ook over. Nu is het wat meer incognito een 35dLaat ze maar doen met hun Volvo dubbele uitlaat en 105pk
Ieder zijn plezier, maar dan toch liever 300pk en geen dubbele uitlaat dan 100pk en een dubbele uitlaat
Anderzijds
Zou deze uitlaat niet misstaan onder de 6 cilinders'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is heel zeker niet waar, en al zeker niet meer sinds Di Rupo.
Let op, ik ben ook een echte BMW-lover. Het zijn mooie, goede, een zeer plezant rijdende auto's. Het is dan ook niet meer dan logisch dat deze veel gekocht worden. Ik geniet nog van elke kilometer dat ik met mijn 530d kan rijden. Wel vind ik het spijtig dat je ze ziet op elke hoek en kant van de straat.
Ze zouden delen van hun merk wat beter moeten beschermen, nu is het in mijn ogen ook nogal platte commercie allemaal wat ze doen, wat voor een stuk normaal is. Bij ons in de fleet was er voordien een 50/50 verdeling tussen BMW en Audi, intussen schakelt iedereen naar BMW over door de enorme kortingen die ze geven. Ik ben absoluut geen BMW liefhebber maar ik zal bij mijn volgende toch is bij BMW moeten gaan kijken omdat ik bij de competitie al 2 klassen lager moet gaan shoppen met hetzelfde leasebudget ... En het gaat hier toch over een fleet van meer dan 1000 wagens.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenBMW zou beter met sommige modellen doen wat Opel doet met zijn GTC, de opties limiteren net zoals de beschikbare motoren zodat er wat onderscheid is binnen de modellijnen. Een 420d met 0 opties zou veel dikker moeten aangekleed zijn dan een 320d met 0 opties. Elke GTC die ik zie springt er uit tegenover de gewone Astra's niet enkel door de lijn maar ook omdat die altijd op een mooie velg staat, een speciaal kleurtje heeft, ...
Ze zouden delen van hun merk wat beter moeten beschermen, nu is het in mijn ogen ook nogal platte commercie allemaal wat ze doen, wat voor een stuk normaal is. Bij ons in de fleet was er voordien een 50/50 verdeling tussen BMW en Audi, intussen schakelt iedereen naar BMW over door de enorme kortingen die ze geven. Ik ben absoluut geen BMW liefhebber maar ik zal bij mijn volgende toch is bij BMW moeten gaan kijken omdat ik bij de competitie al 2 klassen lager moet gaan shoppen met hetzelfde leasebudget ... En het gaat hier toch over een fleet van meer dan 1000 wagens.
Comment
Comment