Als je een 4-reeks en een 3-reeks configureert met dezelfde opties (inclusief sportautomaat en xenon) dan ga je zien dat de prijs niet veel verschilt, xenon is namelijk al standaard op de 4 en voor de sportautomaat moet je in verhouding veel meer ophoesten tov op de 4-reeks...
Kijk maar naar de basisprijzen in de configurator, bijvoorbeeld: 320i met sportautomaat 36.825 vs 420i Gran Coupe met sportautomaat 38.890, een goei 2000eur verschil, als je dan ziet dat dat je bij de 3 nog extra xenon en eventueel comforttoegang moet toevoegen (Gran coupe heeft nml. standaard elektr koffer) dan is het prijsverschil bijna niets...
Ik zou het wel weten dan, voeg er nog bij dat de Gran Coupe een grotere koffer heeft, frameless windows en er sexier uitziet
Ik denk dat we nog veel Gran Coupe's gaan zien rijden, alsook de gewone 4 coupe. Wss allemaal 420d of 418d voor de GC, 184pk rijdt vlot genoeg hoor voor op onze wegen, maar ik persoonlijk zou voor een 20i gaan of een 28i als het er af kan
ps: Hier rijden ook al veel 4 coupe's rond hoor, vind hem echt geslaagd, was nooit fan van de e92 maar de f32 is echt wel dik als hij juist uitgerust is...
Kijk maar naar de basisprijzen in de configurator, bijvoorbeeld: 320i met sportautomaat 36.825 vs 420i Gran Coupe met sportautomaat 38.890, een goei 2000eur verschil, als je dan ziet dat dat je bij de 3 nog extra xenon en eventueel comforttoegang moet toevoegen (Gran coupe heeft nml. standaard elektr koffer) dan is het prijsverschil bijna niets...
Ik zou het wel weten dan, voeg er nog bij dat de Gran Coupe een grotere koffer heeft, frameless windows en er sexier uitziet


ps: Hier rijden ook al veel 4 coupe's rond hoor, vind hem echt geslaagd, was nooit fan van de e92 maar de f32 is echt wel dik als hij juist uitgerust is...
Comment