Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag achter een zwarte 420d met M-sport en 19" gereden, man toch een dikke kar ze!
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk Berichten
      't Is dan ook dubbel zo triest dat ze net in de Amerikaanse versie volledig rode lichten monteren en in de Europese deze.

Howow
      Echt? Dat is inderdaad zeer raar te noemen want normaal is het omgekeerd
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Misschien komen oranje pinkers weer in de mode

Comment

• Vandaag even achter een 435d gereden.
          Ik weet niet was het was, mss de verkeerde trim of pakketten, maar vond hem echt niet mooi, zeker niet vanachter. Ook die knik in de motorkap bij de nieuwe 3/4 reeksen stoort mij enorm.
          Al bij al prefereer ik kwa looks nog altijd een goed uitgeruste E92 35i/d tegenover de nieuwe 4-reeks.

Het rijden kan natuurlijk iets anders zijn, maar dat voorrecht zal ik nog niet meteen hebben.
          Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
          #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
          #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
          #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
          #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
          #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
          #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
            Vandaag even achter een 435d gereden.
            Ik weet niet was het was, mss de verkeerde trim of pakketten, maar vond hem echt niet mooi, zeker niet vanachter. Ook die knik in de motorkap bij de nieuwe 3/4 reeksen stoort mij enorm.
            Al bij al prefereer ik kwa looks nog altijd een goed uitgeruste E92 35i/d tegenover de nieuwe 4-reeks.

Het rijden kan natuurlijk iets anders zijn, maar dat voorrecht zal ik nog niet meteen hebben.
            Het is persoonlijk, maar ik vind de F30/31/32 enkel knap in combinatie met een M pakket. Als je zo een F30 in die trim met die chroom lijntjes in de spoilers voor en achter ziet... dan ben ik niet echt enthousiast. De neus is dan te "dun" vooraan. Met de M spoiler ziet het er gewoon veel beter uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Het is persoonlijk, maar ik vind de F30/31/32 enkel knap in combinatie met een M pakket. Als je zo een F30 in die trim met die chroom lijntjes in de spoilers voor en achter ziet... dan ben ik niet echt enthousiast. De neus is dan te "dun" vooraan. Met de M spoiler ziet het er gewoon veel beter uit.
              Voila, ik vind dan weer die "dunne" neus veel eleganter.
              (ook de allereerste keer dat ik het M pakket minder mooi vind trouwens).
              Voor mij mag 'em zo zijn: http://mybmw.be/a8f6x9a3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Zware fan van uw configuratie!
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Voor de 3 serie berline, touring en GT vind ik dat ook. De standaard snuit vind ik gewoon mislukt, met de fel dalende motorkap in combinatie met het design van de bumper. Een M pakket heft dat voor een deel op en maakt de snuit iets evenwichtiger.
                  Voor de 4 serie vind ik het design van de voor bumper ook niet erg geslaagd, maar wel beter dan dat van de 3 serie. Het M pakket is anders dan dat van de 3 serie en maakt de voorkant veel aggressiever. Voor mij iets "te" aggressief en dan ben het weer met logic eens dat een deel van de elegantie verloren gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Persoonlijk vind ik die velgen mooier dan deze uit het sportpakket .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                      Persoonlijk vind ik die velgen mooier dan deze uit het sportpakket .
                      Vind ik ook, superknappe velgen, zijn de Styling 399 (19inch) velgen en staan al op mijn verlanglijstje voor op een F30.

Comment

• Zeer knap...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Zeer knap...
                          Nog een week of 3...dan hoop ik zoiets in ontvangst te mogen nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                            Nog een week of 3...dan hoop ik zoiets in ontvangst te mogen nemen.
                            Dat wordt dan een heel interessante nieuwe topic om volgen!
                            Ik ben benieuwd naar de ongetwijfeld foto's.

Comment

• Vandaag een stevig uitgeruste gezien in Roeselare wel zonder m pack, wel met mooie velg, wel een headturner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                                Dat wordt dan een heel interessante nieuwe topic om volgen!
                                Ik ben benieuwd naar de ongetwijfeld foto's.

Comment

• Tnx, 'k heb snel een abonnement aangemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Zeer knap...

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Gruwelijk mooi

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Heb je geen behoefte aan een M4 Coupé, maar geef je wel graag een vleugje M aan je BMW? Dan is deze BMW 435i Coupé die is volgehangen met lekkers van M Performance waarschijnlijk de beste optie.

Een van de beste opties die BMW in de aanbieding heeft voor de 435i is een sperdifferentieel (LSD) met tot 30% sperwerking. Verder zien we het nodige uiterlijk vertoon in de vorm van een bodykit, velgen en een opgeleukt interieur.
                                        Het is ook mogelijk om te knutselen aan de ophanging en betere remmen te monteren. Behoefte aan meer vermogen? Dan is dat ook mogelijk! Als je kiest voor de M Performance Power Kit dan stijgt het vermogen van de 435i Coupé van 306 pk/400 Nm naar 340 pk/450 Nm.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X