Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag even achter een 435d gereden.
Ik weet niet was het was, mss de verkeerde trim of pakketten, maar vond hem echt niet mooi, zeker niet vanachter. Ook die knik in de motorkap bij de nieuwe 3/4 reeksen stoort mij enorm.
Al bij al prefereer ik kwa looks nog altijd een goed uitgeruste E92 35i/d tegenover de nieuwe 4-reeks.
Het rijden kan natuurlijk iets anders zijn, maar dat voorrecht zal ik nog niet meteen hebben.
Vandaag even achter een 435d gereden.
Ik weet niet was het was, mss de verkeerde trim of pakketten, maar vond hem echt niet mooi, zeker niet vanachter. Ook die knik in de motorkap bij de nieuwe 3/4 reeksen stoort mij enorm.
Al bij al prefereer ik kwa looks nog altijd een goed uitgeruste E92 35i/d tegenover de nieuwe 4-reeks.
Het rijden kan natuurlijk iets anders zijn, maar dat voorrecht zal ik nog niet meteen hebben.
Het is persoonlijk, maar ik vind de F30/31/32 enkel knap in combinatie met een M pakket. Als je zo een F30 in die trim met die chroom lijntjes in de spoilers voor en achter ziet... dan ben ik niet echt enthousiast. De neus is dan te "dun" vooraan. Met de M spoiler ziet het er gewoon veel beter uit.
Het is persoonlijk, maar ik vind de F30/31/32 enkel knap in combinatie met een M pakket. Als je zo een F30 in die trim met die chroom lijntjes in de spoilers voor en achter ziet... dan ben ik niet echt enthousiast. De neus is dan te "dun" vooraan. Met de M spoiler ziet het er gewoon veel beter uit.
Voila, ik vind dan weer die "dunne" neus veel eleganter.
(ook de allereerste keer dat ik het M pakket minder mooi vind trouwens).
Voor mij mag 'em zo zijn: http://mybmw.be/a8f6x9a3
Voor de 3 serie berline, touring en GT vind ik dat ook. De standaard snuit vind ik gewoon mislukt, met de fel dalende motorkap in combinatie met het design van de bumper. Een M pakket heft dat voor een deel op en maakt de snuit iets evenwichtiger.
Voor de 4 serie vind ik het design van de voor bumper ook niet erg geslaagd, maar wel beter dan dat van de 3 serie. Het M pakket is anders dan dat van de 3 serie en maakt de voorkant veel aggressiever. Voor mij iets "te" aggressief en dan ben het weer met logic eens dat een deel van de elegantie verloren gaat.
Persoonlijk vind ik die velgen mooier dan deze uit het sportpakket .
Heb je geen behoefte aan een M4 Coupé, maar geef je wel graag een vleugje M aan je BMW? Dan is deze BMW 435i Coupé die is volgehangen met lekkers van M Performance waarschijnlijk de beste optie.
Een van de beste opties die BMW in de aanbieding heeft voor de 435i is een sperdifferentieel (LSD) met tot 30% sperwerking. Verder zien we het nodige uiterlijk vertoon in de vorm van een bodykit, velgen en een opgeleukt interieur.
Het is ook mogelijk om te knutselen aan de ophanging en betere remmen te monteren. Behoefte aan meer vermogen? Dan is dat ook mogelijk! Als je kiest voor de M Performance Power Kit dan stijgt het vermogen van de 435i Coupé van 306 pk/400 Nm naar 340 pk/450 Nm.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment