Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier ook fan van een rood lederen interieur.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Voor ik besloot een f30 te kopen, heb ik een tijd in Duitsland naar een E92 335d of i gezocht. Toen leek het wel dat de auto's met dat knalrode interieur langer te koop stonden en vaak ook goedkoper.

Het is een speciaal kleur en je bent er voor of tegen. Misschien is het bij de huidige versies wat rustiger, maar in de E-reeks was het wel heel rood. Ik denk dat zoiets bij veel mensen snel tegen slaat.

Comment

• Ik vond het op zich nog goed meevallen van "felheid" . Ik heb het rode interieur nooit gezien in de E9x reeks dus ik kan het niet vergeleken...
        Niemand een idee als ik via "BMW Individual" het corall red leer kan bestellen in combo met mineral grey en M pakket? Want mijn 4 is al besteld dus ik moet toch vrij "snel" mijn kleurenkeuze vastleggen :p

Comment

• De 4coupe valt precies wat tegen bij de test .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            De 4coupe valt precies wat tegen bij de test .
            Welke test?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
              Welke test?
              Sorry ik zie het al, 1bladzijde terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
                Daarstraks eens gaan bewonderen in een showroom en moet zeggen best wel een mooie auto. Op foto was hij al mooi maar in het echt nog 10 x beter. Ben nu zelf nooit echt van geweest van bmw coupe's etc maar deze is best wel te pruimen

Ben er afgelopen weekend ook naar gaan kijken. Bij mij valt hij direct af..

Op de achterbank kunnen namelijk enkel dwergen zitten! (of mensen met een scheve nek

BMW what are you thinking???

Als je een coupé wenst met 4 plaatsen ben je blijkbaar verplicht een 6 Gran Coupé te kopen.

Niet dat een BMW 6 geen super auto is (waar de 4 bij verbleekt) maar voor mij iets te veel €€€€€
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                  Ben er afgelopen weekend ook naar gaan kijken. Bij mij valt hij direct af..

Op de achterbank kunnen namelijk enkel dwergen zitten! (of mensen met een scheve nek

BMW what are you thinking???

Als je een coupé wenst met 4 plaatsen ben je blijkbaar verplicht een 6 Gran Coupé te kopen.

Niet dat een BMW 6 geen super auto is (waar de 4 bij verbleekt) maar voor mij iets te veel €€€€€
                  geen enkele 2deurs coupe bied ruimte voor 4mensen of je moet al richting mercedes cl kijken.

Comment

• Inderdaad. Hoofdruimte in een E92 is mijns inziens zelfs beter dan in een A5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      geen enkele 2deurs coupe bied ruimte voor 4mensen of je moet al richting mercedes cl kijken.
                      in de E coupe hier is toch voldoende ruimte
                      lets have some more member berries

Comment

• Als je voldoende ruimte wil op de achterbank voor 2 grote volwassenen, dan moet je geen 2-deurs coupé kopen. Zo'n wagen koop je voor de mooie lijn. Toch vind ik de plaats op de achterbank nog behoorlijk. Hier wordt de Mercedes CL aangehaald. Mijn schoonvader heeft er eentje, en ik kan u zeggen dat ook bij deze wagen de plaats achterin niet heel groot is. Ik denk niet dat er meer beenruimte is dan in deze BMW 4.

Ik zou zo'n 4 nog als gezinswagen durven overwegen. Onze kids (9 en 10jr) zitten daar nog zeer comfortabel in. Het grootste nadeel is dat je maar 2 zitplaatsen hebt achteraan.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De achterbank vind ik redelijk, ik (1m83) comfortabel plaatsnemen achter mijn vrouwke (1m62) aant stuur plaatsnam en vice versa.

Al zal 2 personen van ca. 1m80 al moeilijker worden.

Toch, zo'n wagen koop jeniet om elke dag met 4 in te zitten

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Vandaar dat ik veel zin heb om mijn 530d in te ruilen voor een 435d. Ik zit 90% van de kilometers alleen in mijn auto. Aangezien onze kids nog jong zijn, kunnen zij meer dan comfortabel genoeg zitten in zo'n 4. Enkel met de nodige koffers voor 2 weken zomervakantie met het vliegtuig, zal er niet genoeg plaats zijn in de koffer. Dat wordt dan maar luchthaventaxi.
                            Mijn vrouw blijft dromen van een RangeRover. Aangezien zij weinig kilometers doet zou ik haar op termijn een tweedehands RRS supercharged kunnen kopen.
                            OO 00 OO

Comment

• In dat geval zou een 435d geen slechte keuze zijn.

En standaard xDrive 😃

Mss toch nog ff wachten op de 435d gran coupé, 2 extra deuren voor de kids is altijd handig 😉.

Comment

• Afgaande op foto's van gecamoufleerde modellen, vind ik de lijn precies minder geslaagd. Het lijkt net een lage 3GT, zo'n wagen met een vijfde deur als kofferklep. Eigenlijk zoals een A5 Sportback.

OO 00 OO

Comment

• Mja, ergens heb je gelijk.
                                  Ik hoop dat de 4 GC een kleine 6 GC zal worden, met dezelfde prachtige lijn.
                                  Maar ik vrees ook dat ze richting A5 sportback zal gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
                                    Inderdaad. Hoofdruimte in een E92 is mijns inziens zelfs beter dan in een A5.
                                    Klopt!!
                                    Ik ben een 4-tal jaar geleden ook bij Audi langs gegaan. De A5 is echt wel krap vanachter, vnl qua hoofdruimte.
                                    Ben uiteindelijk voor een 123d coupe gegaan owv de special looks, kei leuke motor, en toffe aanpak van het BMW personeel (kunnen ze bij Audi nog wat van leren)! En de 1 coupe heeft zelfs meer hoofdruimte dan de A5...

Comment

• WTF? Dus ze maken een 2 deurs coupe 4 reeks om er dan ook 4 deuren in te steken. Wat een onnozel gedoe.

Als ik mensen met hun 5GT zie rijden dan heb ik toch wel altijd het gevoel dat ze blij zijn enkel het interieur te moeten zien.

Comment

• AHA! blijkbaar is het wel mogelijk om mineral grey in combinatie met coral red te nemen met M pakket. De configurator van BMW flipt namelijk nogal wat sinds hij vernieuwd is. Bij het selecteren van het M-pakket moet de estoril blauwe inleg vervangen worden door hoogglanzend zwart en dan kunnen de rode zetels wel gekozen worden Ziezo ben eruit :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          AHA! blijkbaar is het wel mogelijk om mineral grey in combinatie met coral red te nemen met M pakket. De configurator van BMW flipt namelijk nogal wat sinds hij vernieuwd is. Bij het selecteren van het M-pakket moet de estoril blauwe inleg vervangen worden door hoogglanzend zwart en dan kunnen de rode zetels wel gekozen worden Ziezo ben eruit :p
                                          Mooie keuze . Zoiets wordt den uwen dan:

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Working...
                                          X