Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laat 'm nog een halve seconde trager zijn, dan nog is het indrukwekkend. Ik heb horen zeggen dat ze het karakter van de 35d wat nerveuzer gemaakt hebben. Ik ben er zeker van dat ding gaat als een speer. Tempting...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat zijn waarden die nog niet zo lang geleden gehaald werden door gereputeerde sportwagens.

Comment

• En dan gaan ze 'm nog willen chippen waarschijnlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          BMW 435d xDrive. Van 0-100 in 4.7 sec. Fieuw.
          Nu ze op al hun modellen launch control hebben, mag je er van uit gaan dat die acceleratietijd enkel door middel daarvan (en in de ideale omstandigheden) kan worden bereikt.

1 x launch control = minimaal 2.000km slijtage op je automaat. Ik heb het op mijn auto zelfs nog niet gebruikt.

Desalniettemin is dat een heel indrukwekkend cijfer... Dat is Porsche terrein met een diesel...

Comment

• Idd voor een diesel indrukwekkend En dat ding dan chippen
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Porsche waarden met een diesel? Dan zou je jezelf eens beter moeten informeren naar die Porsche waarden...

Bij de Nissan GTR hadden ze in het begin veel problemen met de slijtage van de launch control. Hopelijk hebben ze het bij BMW direct goed gedaan.

Comment

• Ik ben niet van plan die launch control te gebruiken.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• BMW doet al jaren wonderen met dieselmotoren
                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Porsche waarden met een diesel? Dan zou je jezelf eens beter moeten informeren naar die Porsche waarden...

Bij de Nissan GTR hadden ze in het begin veel problemen met de slijtage van de launch control. Hopelijk hebben ze het bij BMW direct goed gedaan.
                    Porsche acceleratietijden naar de 100 bedoelde ik. Een 911 (991) Carrera (geen S) doet 0-100 in 4,8 (handgeschakeld) of 4,6 (PDK). Tel daarbij de boxsters en caymans...

M'n dealer zei 2.000 km slijtage per launch. Wat op zich al beter is dan met de E46 M3 CSL die om en bij de 15 à 20.000km slijtage zat.

Hoe dan ook heb ik mijn launch control nog niet gebruikt en ga het waarschijnlijk nooit doen. Ik vermoed dat BMW je automaat niet onder garantie zal vervangen als ze zien dat je het al een keer of 20 hebt gebruikt.

Comment

• Is de Alpina D3 niet sneller?

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Porsche acceleratietijden naar de 100 bedoelde ik. Een 911 (991) Carrera (geen S) doet 0-100 in 4,8 (handgeschakeld) of 4,6 (PDK). Tel daarbij de boxsters en caymans...

M'n dealer zei 2.000 km slijtage per launch. Wat op zich al beter is dan met de E46 M3 CSL die om en bij de 15 à 20.000km slijtage zat.

Hoe dan ook heb ik mijn launch control nog niet gebruikt en ga het waarschijnlijk nooit doen. Ik vermoed dat BMW je automaat niet onder garantie zal vervangen als ze zien dat je het al een keer of 20 hebt gebruikt.
                        Met onze 135i cabrio heb ik het toch al menig keer gebruikt.
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                          Is de Alpina D3 niet sneller?

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
                          Die heeft iets meer power, dus zal 'm ook wel iets sneller zijn. Van 0-100 geeft Alpina 4,6 sec. op.
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Met onze 135i cabrio heb ik het toch al menig keer gebruikt.
                            Moet ieder voor zich weten maar ikzelf heb het nooit toegepast op de Csl en zie het mij ook niet meteen gebruiken op een andere wagen.Vooral uit respect voor de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                              Zijn de prijzen van de 430d al bekend?
                              Nu dus wel...52.000€

Comment

• Daarstraks eens gaan bewonderen in een showroom en moet zeggen best wel een mooie auto. Op foto was hij al mooi maar in het echt nog 10 x beter. Ben nu zelf nooit echt van geweest van bmw coupe's etc maar deze is best wel te pruimen

Comment

• Vriend van mij heeft de 430d besteld, zonder m pakket dacht levering februari-maart

Comment

• ik heb nu al 2x een 4-reeks zien rijden en ben er helemaal wild van!

Sent from my V370 using Tapatalk

Comment

• Vind de optionele 19" velgen van het M-pakket van de 3 (style 403M) wel knapper als van de 4 (style 442M)
                                      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Ook al in eht wild gespot. Het is een mooie auto, maar eerder onopvallend. Een A5/MB E-coupe zie ik persoonlijk nog steeds liever.

Comment

• Gisteren ook eentje zien rijden in mineralgrau. Dacht eerst een 3 te zien tot ik de vinnetjes op de zijpanelen zag. Te weinig onderscheidend van een 3 reeks vind ik. Jammer. Gemiste kans.

Comment

Working...
                                          X