Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laat 'm nog een halve seconde trager zijn, dan nog is het indrukwekkend. Ik heb horen zeggen dat ze het karakter van de 35d wat nerveuzer gemaakt hebben. Ik ben er zeker van dat ding gaat als een speer. Tempting...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Nu ze op al hun modellen launch control hebben, mag je er van uit gaan dat die acceleratietijd enkel door middel daarvan (en in de ideale omstandigheden) kan worden bereikt.
1 x launch control = minimaal 2.000km slijtage op je automaat. Ik heb het op mijn auto zelfs nog niet gebruikt.
Desalniettemin is dat een heel indrukwekkend cijfer... Dat is Porsche terrein met een diesel...
Porsche waarden met een diesel? Dan zou je jezelf eens beter moeten informeren naar die Porsche waarden...
Bij de Nissan GTR hadden ze in het begin veel problemen met de slijtage van de launch control. Hopelijk hebben ze het bij BMW direct goed gedaan.
Porsche acceleratietijden naar de 100 bedoelde ik. Een 911 (991) Carrera (geen S) doet 0-100 in 4,8 (handgeschakeld) of 4,6 (PDK). Tel daarbij de boxsters en caymans...
M'n dealer zei 2.000 km slijtage per launch. Wat op zich al beter is dan met de E46 M3 CSL die om en bij de 15 à 20.000km slijtage zat.
Hoe dan ook heb ik mijn launch control nog niet gebruikt en ga het waarschijnlijk nooit doen. Ik vermoed dat BMW je automaat niet onder garantie zal vervangen als ze zien dat je het al een keer of 20 hebt gebruikt.
Porsche acceleratietijden naar de 100 bedoelde ik. Een 911 (991) Carrera (geen S) doet 0-100 in 4,8 (handgeschakeld) of 4,6 (PDK). Tel daarbij de boxsters en caymans...
M'n dealer zei 2.000 km slijtage per launch. Wat op zich al beter is dan met de E46 M3 CSL die om en bij de 15 à 20.000km slijtage zat.
Hoe dan ook heb ik mijn launch control nog niet gebruikt en ga het waarschijnlijk nooit doen. Ik vermoed dat BMW je automaat niet onder garantie zal vervangen als ze zien dat je het al een keer of 20 hebt gebruikt.
Met onze 135i cabrio heb ik het toch al menig keer gebruikt.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Met onze 135i cabrio heb ik het toch al menig keer gebruikt.
Moet ieder voor zich weten maar ikzelf heb het nooit toegepast op de Csl en zie het mij ook niet meteen gebruiken op een andere wagen.Vooral uit respect voor de wagen.
Daarstraks eens gaan bewonderen in een showroom en moet zeggen best wel een mooie auto. Op foto was hij al mooi maar in het echt nog 10 x beter. Ben nu zelf nooit echt van geweest van bmw coupe's etc maar deze is best wel te pruimen
Gisteren ook eentje zien rijden in mineralgrau. Dacht eerst een 3 te zien tot ik de vinnetjes op de zijpanelen zag. Te weinig onderscheidend van een 3 reeks vind ik. Jammer. Gemiste kans.
Comment