Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is dat origineel zo of eigen aan ACS, die oranje pinkers achteraan? Vind dat erg knap, doet me erg denken aan het verleden (achterkant van de E31 bvb)
Gij gaat nog eens veranderen in een oranje pinker.
Ik vind hem toch zeer geslaagd. Vooral die snuit van de bmw toont stoer. De nieuwe 3-serie in 't rood is echt magnifiek, telkens ik zo eentje zie (te weinig) moet ik toch ff 5 sec kijken.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ofwel is de concurrentie sterker geworden en heeft BMW zijn best niet echt gedaan want trager op circuit dan een Benz en Audi valt toch wat tegen.
Uiteindelijk koop je geen wagen omdat hij sneller op circuit is dan een ander.
Wat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
En op een met Estoril blue II => best geen zwarte nieren nemen zeker?
Je hebt trouwens de M-ophanging en de adaptieve ophanging. Heeft de adaptieve ophanging een meerwaarde, nog sportiever?
Wat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
En op een met Estoril blue II => best geen zwarte nieren nemen zeker?
Je hebt trouwens de M-ophanging en de adaptieve ophanging. Heeft de adaptieve ophanging een meerwaarde, nog sportiever?
Comment