Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat ze alledrie even goed zijn, met elk hun specifieke kwaliteiten. Ik kies de 435i.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• doe mij maar benzje...

De sedan vindt ik mooier ! proporties van coupe kloppen niet helemaal.. iets te lang geworden, E92 is nog steeds mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Is dat origineel zo of eigen aan ACS, die oranje pinkers achteraan? Vind dat erg knap, doet me erg denken aan het verleden (achterkant van de E31 bvb)
        Gij gaat nog eens veranderen in een oranje pinker.

Ik vind hem toch zeer geslaagd. Vooral die snuit van de bmw toont stoer. De nieuwe 3-serie in 't rood is echt magnifiek, telkens ik zo eentje zie (te weinig) moet ik toch ff 5 sec kijken.

Comment

• Vind de foto's van pmmeke mooier dan de persfoto's. Benieuwd om hem in het echt te zien, lijkt echt super mooi!

Comment

• In de verte zien staan in de showroom van Leterme,

was spacegrau van kleur, maar zag er wel prachtig uit!

Comment

• tzal de eerste keer zijn dat ik het jammer vind dat BMW verboden is als lease bij ons opt werk
              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                E92 is nog steeds mooier
                +1

...

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Stond gisteren geparkeerd naast een vette e92 335i M-pack, blijft een zeer knappe verschijning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                    Stond gisteren geparkeerd naast een vette e92 335i M-pack, blijft een zeer knappe verschijning.
                    Correct

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 18/10/2013, 10:34.

Comment

• Ofwel is de concurrentie sterker geworden en heeft BMW zijn best niet echt gedaan want trager op circuit dan een Benz en Audi valt toch wat tegen.
                              Uiteindelijk koop je geen wagen omdat hij sneller op circuit is dan een ander.

Comment

• Als je rechtdoor uit de bocht vliegt kom je echter als laatste aan

Comment

• Met M-pack vind ik hem zeer geslaagd.
                                  Heel mooie neus, mooier dan de f30

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                    Met M-pack vind ik hem zeer geslaagd.
                                    Heel mooie neus, mooier dan de f30

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
                                    Bij de dealer stond de 4 in mineralgrau met M pakket. Buiten dat de nieren iets meer uitgerekt zijn, zag ik amper verschil met de neus van m'n F30.

Comment

• Wat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
                                      Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
                                      En op een met Estoril blue II => best geen zwarte nieren nemen zeker?

Je hebt trouwens de M-ophanging en de adaptieve ophanging. Heeft de adaptieve ophanging een meerwaarde, nog sportiever?

Comment

• Vandaag voor de eerste keer in het echt gezien (in Nederland). Wat een verschijning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          Wat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
                                          Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
                                          En op een met Estoril blue II => best geen zwarte nieren nemen zeker?

Je hebt trouwens de M-ophanging en de adaptieve ophanging. Heeft de adaptieve ophanging een meerwaarde, nog sportiever?
                                          hexagon inleg!
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X