Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eén van de knappere combo's:

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Stijlvolle combo idd!

Comment

• Veel te klassiek voor zo'n sportieve coupé.

Ik zou zo'n zwarte nemen met M-sportpakket en daar dan deze ACS velgen onder zwieren. Die optionele 19'ers van BMW ogen te braaf.
        Binnen zou ik dan beige leder nemen met pianozwarte of carbonnen sierlijsten. Ik heb deze kleurencombo ook op mijn 5, en vind dat nog steeds zeer knap.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Smaken verschillen , maar waar je wel een punt hebt zijn de te brave 19-duimsvelgen van het M-Sportpakket. De optionele 19-duimers van de E92/E93 waren veel knapper, zowel de gewone als die van het M-Sportpakket.
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
            Inderdaad ik zou voor een 430d of 435 i gaan, maar na wat configureren kwam ik zonder korting ook al gouw op 68000 euro. Ook is er wat ontgoocheling na helemaal weg te zijn van de concept. Ik vind het een mooie wagen, maar niet dat trapje hoger dat bmw bedoelde. Vanbinnen is het een 3, en van buiten kan je het ook gewoon een 3 coupé noemen. De A5 (ben geen audilover) was veel meer waauw bij het uitkomen in de toonzalen. Zelfs na 5 jaar moet hij niet onderdoen voor een 5 jaar jongere 4 serie, verre van zelf. Ook hebben veel mensen me doen twijfelen. Koop een 6 serie 640 d van 1,5 jaar in duitsland met m-pack en pakweg +-20000 km op de teller. Tegen eind november zijn die zeker te vinden in duitsland voor een pak minder dan die 68000 euro van een nieuwe 4. Heb je toch nog een imposantere wagen, heb je nog meer pk's en doe je eigenlijk winst bij aankoop. Want zo een 6 kost gouw nieuwprijs 100-110000 euro. Ik heb laatstleden al de 640 test gereden en was er gans weg van. Toch geef ik de 4 ook nog een testritkans. Maar denk dat mijn besluit stillaan vast staat. Wat denken jullie wat ik zou moeten doen? Als je toch dat geld uitgeeft, vind het wat veel voor een iets opgesmukte 3 serie.

ps: heel jammer aan de 4 zijn die oranje pinkers in de achterlichten anno 2013. En ook de voorlichten lijken wel halogeen koplampen.

Comment

• een 640 is dodelijk voor uw vaa maar als em prive staat lijkt me het een goed alternatief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                een 640 is dodelijk voor uw vaa maar als em prive staat lijkt me het een goed alternatief
                De 640d stoot officieel 143gr CO2 uit. Denk dat het VAA nog zal meevallen. Een 650i daarentegen ;-)

Comment

• Ik kom uit op net geen 70K voor de 435i xDrive.
                  Met wat korting zal dat 65K worden.
                  Een 640d, (al zou ik eerder voor de 650i gaan) is dan idd zeer verleidelijk.

Wat je niet mag vergeten is dat de 6 reeks veel meer op comfort gericht is terwijl de 4 reeks meer fun zal bieden. De 6 is te groot en vrij zwaar om sportief mee te rijden. Voor te cruisen daarentegen,....TOP
                  Tis wat je zoekt in een wagen....

Maar 70K voor een 4 (3)coupé zijn veel centen, wil ik liever iets specialers. Een Alpina B4 bv, wat duurder maar veel exclusiever en een lekkere Akrapovic uitlaat!

Comment

• Mijn voorkeur gaat uit naar de 435d xdrive sportline, dit weekend is in de garage kijken hoe hij in het echt uitziet

Comment

• Vandaag gaan kijken naar de 4-serie, en ik vind hem persoonlijk heel geslaagd!
                      freude am fahren

Comment

• welke optie is dat om die vierkante sierstukken van de uitlaat in de bumper te hebben zoals bij mercedes?
                        al een paar 640's en 7 series zo gezien en dit weekend een nieuwe 4 maar kheb niet kunnen zien welke motor er in zat
                        lets have some more member berries

Comment

• Heb em ook gezien tijdens de voorstelling. Op zich mooie wagen, maar een aparte reeks? Met M pakket vooraan quasi identiek aan de F30, de achterkant is iets boller (zoals bij de E92 en A5). Het interieur is hetzelfde als de F30. Vooral dat laatste vind ik een serieus gemiste kans. Waarom niet iets sportiever zoals bij de Z4?

Pure marketing om een duurder product neer te zetten.

Comment

• Vandaag effe deze 4 kunnen bewonderen in de showroom. Er stond een donkergrijze (mineralgrau) 420d met M-sportpakket en 19'ers. Ik vind het overall een mooie wagen. Wel wordt de daklijn die overloopt in de koffer alsmaar vlakker. Ik zie graag een duidelijk hoek tussen achterraam en kofferklep. Deze 4 is bijna een 'fastback', of hoe noemen ze die auto's met zo'n 5de deur als kofferklep. Om die reden zag ik ook bij de vorige 3 coupé de lijn van de cabrio liever omdat de achterruit een stuk verticaler staat, en daardoor de kofferklep vlakker en wat langer is.
                            Toch is het muggengezift, want het is een zeer knap machien.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• effe mogen meerijden dit weekend met een grijze sport 320d. Bolde heel goed. Vrij snedig stuurgedrag. De harde adaptieve sportophanging in sport + stand mocht van mij zelfs iets harder zijn. Vrij confortabele wagen en redelijk ruim. Hij is een beetje volwassener geworden.

Comment

• Dit weekend ook langs geweest bij onze dealer.
                                De nieuwe 4 reeks is een knappe verschijning en doet idd aan een fastback denken.
                                Enige minpunt voor mij is het interieur, dat krak hetzelfde is als de 3 reeks en zoals de meeste BMW's het M-sportpakket nodig heeft om er echt goed uit te zien.
                                Positief is wel de ruimte achteraan, genoeg plaats voor passagier wat niet het geval is voor de 6 reeks

Comment

• Bij de dealer dit weekend hadden de 4 coupé's oranje achterpinkers. Als ik echter op deze foto's kijk (http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=867405) zie je dat ze roodzijn (wat ik veeel mooier en sportiever vind trouwens). Hoe zit dat want dat oranje vind ik echt niet mooi...?
                                  Last edited by mysticwizard; 07/10/2013, 21:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    Bij de dealer dit weekend hadden de 4 coupé's oranje achterpinkers. Als ik echter op deze foto's kijk (http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=867405) zie je dat ze roodzijn (wat ik veeel mooier en sportiever vind trouwens). Hoe zit dat want dat oranje vind ik echt niet mooi...?
                                    das het model voor de VS dacht ik
                                    lets have some more member berries

Comment

• Jep was me nog niet opgevallen maar je hebt gelijk, rood is mooier.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X