Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
iemand? In de configurator staat trouwens ook "adaptive LED headlights". Zorgt deze optie ervoor dat er extra LED's verwerkt zijn of gewoon dat er led's meedraaien?
Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Deze is tov van de E92 335i inderdaad een pak duurder geworden. Voor 65k had je daar toch wel wat voor. Denk dat een evenwaardige M135i een aardig stuk onder de 435i zal zitten.
Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
Ben benieuwd wat het zal worden met de M2 ???
De opvolger van mijn 135i wordt allicht een M. De 4-serie M is voor mij te groot, hou van compacte wagens met veel power onder de motorkap. Als grote BMW-fan zal er blijkbaar enkel nog de M2 overblijven.
Comment