Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zou er een mogelijkheid zijn om toch te kiezen voor een M-pakket in combinatie met rood stiksel? Dit is precies niet mogelijk

Comment

• iemand? In de configurator staat trouwens ook "adaptive LED headlights". Zorgt deze optie ervoor dat er extra LED's verwerkt zijn of gewoon dat er led's meedraaien?

Comment

• Dan heb je koplampen die volledig werken dmv led techniek. Dus geen halogeen of xenon lamp meer, maar alles met led!

Comment

• Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Deze is tov van de E92 335i inderdaad een pak duurder geworden. Voor 65k had je daar toch wel wat voor. Denk dat een evenwaardige M135i een aardig stuk onder de 435i zal zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
              Configureer binnenkort maar eens een M4.

Comment

Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
                das ongeveer gelijk met de C350 coupe van prijs
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Configureer binnenkort maar eens een M4.
                  Ik denk dat ie goedkoper zal zijn als een gelijkwaardig uitgeruste MY2013 E92 M3. Die kwam op de configurator ook +90k uit.

Comment

Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    das ongeveer gelijk met de C350 coupe van prijs
                    waanzin

Comment

• vanaf wanneer is deze te bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        vanaf wanneer is deze te bestellen?
                        Ik dacht je hem nu reeds kon bestellen bij de dealers - eerste leveringen vanaf November.
                        Last edited by ; 13/08/2013, 22:13.

Comment

• Ben benieuwd wat het zal worden met de M2 ???
                          De opvolger van mijn 135i wordt allicht een M. De 4-serie M is voor mij te groot, hou van compacte wagens met veel power onder de motorkap. Als grote BMW-fan zal er blijkbaar enkel nog de M2 overblijven.
                          BMW M2 Coupé
                          Audi S5
                          Nobody is Perfect!

Comment

• Live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron + meer foto's:
                                [www.autokopen.nl]
                                [motorshow.carview.yahoo.co.jp]
                                [www.omniauto.it]
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ik vind dat enkel pijpje van een 420d echt lullig staan op die auto :p

Comment

• Weet er iemand als de performance parts op sport line bumpers passen of alleen op het M pakket? Vooral de diffusor achteraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Die naden van de motorkap
                                      2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                                        Die naden van de motorkap
                                        De motorkap is niet goed afgesloten ... vandaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          ik vind dat enkel pijpje van een 420d echt lullig staan op die auto :p
                                          Ja dat vind ik ook, je zou denken van daar zit weinig vermogen in maar heeft toch al 184 pk.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X