Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je hebt ook mensen die en zwaardere motorisatie kopen en "incognito" willen blijven... Tot je het dan een porsche knap lastig maakt bij een rood-licht sprintje
    ne "sleeper" noemen ze dat dan...

ik heb zo met mijne standaard 123d eens ne S5 op zn kloten gegeven: was links van me komen staan bij het rood licht, en was zo wat uitdagend aan het vooruit 'schokken'. Jammer genoeg voor de johnny verslikte hij zich bij de start en hij is me niet meer voorbij geraakt . Priceless, diene gast zijn blik toen ik bij de volgende verkeerslichten links moest en hij terug naast me moest staan
    Last edited by erik219; 22/01/2014, 21:15.

Comment

• Ik bestel ook meestal zonder monogram: voor mij is het omdat het ding in de weg zit bij kuisen of polieren. Ik vind 3d letters ook meestal niet mooi.

Comment

• Dé reden om zonder monogram te kiezen lijkt mij van esthetische aard te zijn.
        Weinig moderne BMW's, waarop het monogram mooi staat, vind ik.

Is het ook niet zo dat weglaten monogram een (gratis) optie is, behalve voor de allerlaagst motorisering (waar het standaard zonder is)?
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Heb achteraan geen logo. Wil incognito rijden. Voor de buren,
          maar ook om de occasionele held wat te doen schrikken.

Wat me stoort, is dat er bij het nieuwe M pakket van die gay M logo's op je zijpanelen staan... Kan je die achteraf nog zonder schade laten verwijderen?? De auto is een 4 maand oud. Kan je dat zelf of best via dealer? Als die iets kapot maakt, moet hij het zelf maar herstellen dacht ik zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Wat me stoort, is dat er bij het nieuwe M pakket van die gay M logo's op je zijpanelen staan... Kan je die achteraf nog zonder schade laten verwijderen?? De auto is een 4 maand oud. Kan je dat zelf of best via dealer? Als die iets kapot maakt, moet hij het zelf maar herstellen dacht ik zo.
            Ik vermoed dat die erop gekleefd zijn zoals de type aanduidingen achteraan. Ik zou het aan de dealer vragen. Ze warmen ze een beetje op en met een nylon-draadje zijn ze er zo af.

Comment

Ik heb beide sport emblemen er afgehaald door te verwarmen met een haardroger (duurde wel lang) en dan geleidelijk los te trekken met een nylondraadje dat je er dan achter schuift. Werkt perfect, al de lijm kwam mee, geen resten achtergebleven.

Comment

• Bedankt voor de reacties, dus als ik het goed begrijp : geen 435d en geen x-drive monogram op de achterklep, en ook geen M-monogram op de zijflank ( kan je zo ook bestellen bij de dealer). En dan zou mijne nieuwe auto een mooiere look hebben, makkelijker te poetsen, word hij minder snel gestolen en dan kunnen mijn klanten niet zeveren over welke motor erin ligt ( ik kan dan zeggen : gewoon een diesel :-) ) Is idd het overwegen waard.

Comment

Heb achteraan geen logo. Wil incognito rijden. Voor de buren,
                  maar ook om de occasionele held wat te doen schrikken.

Je kan die bestellen zonder logo's op de zijkant.
                  Als je het zelf niet ziet zitten om er aan te beginnen best aan de dealer vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Je kan die bestellen zonder logo's op de zijkant.
                    Als je het zelf niet ziet zitten om er aan te beginnen best aan de dealer vragen.
                    Ik heb de auto toen besteld zonder monogram, dus ging ik er van uit dat die M logo's er ook niet gingen op staan... Zal bij de bandenwissel vragen deze te verwijderen.

Comment

Ik heb de auto toen besteld zonder monogram, dus ging ik er van uit dat die M logo's er ook niet gingen op staan... Zal bij de bandenwissel vragen deze te verwijderen.

Dat moet je ook apart aanvinken. Eigenlijk maken ze het onnodig moeilijk maar ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Dat moet je ook apart aanvinken. Eigenlijk maken ze het onnodig moeilijk maar ja...
                        Ik wil je best geloven, maar ik heb dat nergens zien staan toen ik em kocht en ik heb de opties veel bekeken.

Nu ja, ze moeten het er maar af halen.

Comment

• Er is een zeer leuke optie bijgekomen voor alle 3- en 4-reeksen. Individual lederbekleding van de boven- en onderzijde van het dashboard en van de bovenzijde van de deuren. Dit maakt voor het interieur van zo'n 3/4 gewoon 'af'. Ik dacht dat deze optie enkel voor de M zou voorbehouden blijven, maar dat is dus niet.
                          Met deze optie zou ik als daily dan toch een 35d verkiezen boven M. Dit verandert voor mij echt de situatie.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wow zot worre, ik kan een dooi koei oep men dash bestelle... en stinke zenne in de zomer me de zon eroep.

Comment

• De bekleding van het dashboard was een reden om de M te verkiezen. Klinkt een beke fout David.

Comment

• Een M3/M4 zou sowieso te duur zijn voor mij als daily. Een 335d/435d is voor mij veel interessanter. Helaas vond ik het standaard interieur niet knap, en al helemaal niet meer nu de M3/M4 daar in Brussel stond met zo'n zalig interieur. Ik vind dat leder zeer edel. Nu dit ook op een 'gewone' 3/4 kan besteld worden, is voor mij de kloof met een M zoveel verkleind, dat de financiële voordelen deze kloof doen vergeten.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vandaag in Duitsland voor mijn handy lens gelopen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Wat me nu opvalt, die lichten zien er erg Amerikaans uit met die duidelijk zichtbare oranje knipperlichten.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Gisteren een 420d test gereden. Auto rijd goed maar wat een verschil tegen de 535d. Compleet ander gevoel. Voelde mij eerst niet goed erin. Na enkele jaren te hebben gereden met zware autos is dit toch even wennen.
                                      Kwestie baanvastheid... ik weet niet of de 5 echt moet onderdoen. Had soms zelfs het gevoel trager te zijn.
                                      Ook effe opgemerkt dat ik compleet verwent ben, want een 20d is in vgl met de mijne traag.

Comment

• Serieus verschil wel hee maar tov een doorsnee wagen is zo een 420d toch wel snel hoor in het verkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                          Wat me nu opvalt, die lichten zien er erg Amerikaans uit met die duidelijk zichtbare oranje knipperlichten.
                                          't Is dan ook dubbel zo triest dat ze net in de Amerikaanse versie volledig rode lichten monteren en in de Europese deze.

Howow

Comment

Working...
                                          X