Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Commentaar op de bmw heb ik ook zo ervaren toen ik ermee reed. Te soft afgeveerd en teveel een compromis om een luxere auto te brengen terwijl de echte M135i-koper mijns inziens een sportwagen wil.
Heb net bericht gekregen dat mijn auto 4/10 binnen is. Lag er niet wakker van maar nu ik het enthousiasme hoor tijdens de eerste testen kijk ik er toch naar uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenCommentaar op de bmw heb ik ook zo ervaren toen ik ermee reed. Te soft afgeveerd en teveel een compromis om een luxere auto te brengen terwijl de echte M135i-koper mijns inziens een sportwagen wil.
Heb net bericht gekregen dat mijn auto 4/10 binnen is. Lag er niet wakker van maar nu ik het enthousiasme hoor tijdens de eerste testen kijk ik er toch naar uit.
Ben er wel mee akkoord dat de M135i wat harder mocht afgeveerd. Maar dat kan je zelf oplossen after market.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenDeze wordt wel tegen de 1M geplaatst en niet tegen de M135i.
Ben er wel mee akkoord dat de M135i wat harder mocht afgeveerd. Maar dat kan je zelf oplossen after market.
Euh... in de video rijdt een M135i en een Golf GTI... De 1M is VEEL stugger dan de M135i.
Uiteraard kan je alles oplossen aftermarket maar persoonlijk vond ik dit een afknapper en bewijst BMW de potentiele kopers van de 135i daar
geen dienst mee.Last edited by Elwood; 27/06/2013, 20:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenDeze wordt wel tegen de 1M geplaatst en niet tegen de M135i.
Ben er wel mee akkoord dat de M135i wat harder mocht afgeveerd. Maar dat kan je zelf oplossen after market.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende 1M leveren ze toch niet meer?
Comment
-
Ik heb al met een M135iA kunnen rijden en een 1M. Dit zijn echt 2 verschillende wagens van karakter. De 1M is een brutale sportwagen, terwijl de M135i een snelle kilometervreter is.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb al met een M135iA kunnen rijden en een 1M. Dit zijn echt 2 verschillende wagens van karakter. De 1M is een brutale sportwagen, terwijl de M135i een snelle kilometervreter is.
ik kijk reikhalzend uit naar de 2M. Meer nog bij mijn dealer weten ze reeds dat ze er eentje voor mij opzij mogen houden van zodra hij bestelbaar is. Tegen dan, ik schat begin 2015, zal de A45 wel reeds wat kilometers hebben...
Comment
-
In sommige Merc showrooms in Nederland staat er al ene. Kennis van me werkt in Rotterdam bij Merc en daar hebben ze een witte staan...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenGeluid is idd wat minder. De enigen die een +-2 liter 4cilinder écht vet kunnen laten klinken blijft dan dan ook Renault Sport.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk BerichtenWeet iemand het verschil tss de standaard ophanging van A45 AMG en de performance ophanging?
persoonlijk zou ik dit niet nemen als de A45 voor daily use zal gebruikt worden op het belgisch wegennetlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennog harder, leunt nog minder door in bochten en geeft je veel meer gevoel dat je met een 4matic aan het rijden bent.
persoonlijk zou ik dit niet nemen als de A45 voor daily use zal gebruikt worden op het belgisch wegennet
Denk toch dat, hoewel ze veel minder comfortabel is, de wegligging absoluut verbeterd. Vraag is wat je in de auto zoekt...
Comment
Comment