Oorspronkelijk geplaatst door KoenD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda 6
Collapse
X
-
-
Ik heb de witte zetels: geen probleem met verkleuring.
Hangt natuurlijk ook wel afvan welke broeken je draagt.
Geklede (stoffen) broeken gaan normaal niet af, jeans mogelijk wel.
Ik heb 1 jeans waar ik blauwe nagels van krijg. Heb ik die aan, dan leg ik een handdoek onder mijn poep ;-)
Zetels zien er na 1,5j nog zeer mooi uit.
Ook wel regelmatig met sopje poetsen en met leermiddel insmeren; zijn ze weer lekker glad!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenJe kan ook een automaat krijgen op de 150 pk diesel , zie post KoenD .
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een full-option wil en daardoor automatisch in de 175pk zit als ik een automaat wil.
Het prijsverschil met een lagere variant met opties is nihil om niet meteen te kiezen voor de SkyCruise...
Los daarvan vind ik het wel een nette prijs voor zoveel wagen, rekening houdende met een mooie fleetkorting.
Leave a comment:
-
Je kan ook een automaat krijgen op de 150 pk diesel , zie post KoenD .
Oorspronkelijk geplaatst door KoenD Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedIk wil graag een automaat in Diesel en ben zodoende verplicht naar de topversie te gaan met 175pk.
Best wel een leuke motor natuurlijk :-) en ook de Co2 stijgt niet mee. Maar de prijs is wel een stevige.
Hoe minder configuraties ze voorzien hoe sneller ze kunnen leveren door beroep te doen op hun stockwagens in de havens.
Toyota werkt trouwens ook zo, één type velg, een minimum aan kleuren en 3 versies met daarin een minimum aan opties. Het zal bij de andere aziaten niet anders zijn.
voorlopige voorkeur voor de M6 in Wagon, 175D in automaat, kleur Deep crystal Blue.
Leder: Ik zou zeer graag het wit leder hebben maar ik vrees voor het onderhoud hiervan en het afgaan van Jeans erop.
Dan misschien toch maar veiligheidshalve zwart nemen...
Mocht iemand hier ervaringen mee hebben dan hoor ik het graag.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHet zal inderdaad 17" zijn, van die spaakvelgen. Maakt die auto echt een pak lelijker.
net als bij de Duitse merken gaan ze bij de Aziatische merken volop mee met de trend om hun nieuwe modellen in de dikste uitvoeringen te presenteren.
Leave a comment:
-
Guest repliedHet zal inderdaad 17" zijn, van die spaakvelgen. Maakt die auto echt een pak lelijker.
net als bij de Duitse merken gaan ze bij de Aziatische merken volop mee met de trend om hun nieuwe modellen in de dikste uitvoeringen te presenteren.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk vind de facelift wel geslaagd. Wat wel jammer is is dat je bitter weinig Executives ziet rijden, als je één ziet dan is het met die lelijke 18" velgen.
Ik moet zeggen dat ik er toch relatief regelmatig zie met de 19" velgen, af en toe zelfs in soul red.
Leave a comment:
-
Guest repliedYep, de Mazda 6 is een knappe verschijning. Ik draai mijne kop altijd om als ik er eentje zie. Nie wegdraaien he maar achterna kijken.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk vind de facelift wel geslaagd. Wat wel jammer is is dat je bitter weinig Executives ziet rijden, als je één ziet dan is het met die lelijke 18" velgen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten@Chris_147
Hebt gij een brief gehad voor die terugroepactie van de motor?
Laten nakijken in de garage en die zeiden me dit.
Vermits het vrij veel werk is, zullen ze dit enkel maar doen bij klanten die het probleem vermelden, vermoed ik.
Leave a comment:
-
@Chris_147
Hebt gij een brief gehad voor die terugroepactie van de motor?
Leave a comment:
-
De SkyCruise uitvoering is precies een stuk duurder dan de vroegere Executive, nochtans dezelfde motor en ik zie ook niet direct in het oog springende verschillen in uitrusting?!
Leave a comment:
-
Deze prijslijst bevestigd wat ik op configurator van DiectLease.be ook al zag: witte lederen bekleding is enkel met 175pk diesel! (SkyCruise)
Vermits een leasewagen altijd in Brussel ingeschreven moet worden betaal je daar dus 2400 euro BIV op ipv 70 of zo in Vlaanderen. (En tov 867 euro voor de 150pk)
Moet ik nu blij zijn dat ik nog een oude heb, met de slechte radio, maar ook met witte zetels?
Het zijn toch altijd weer zo van die belachelijke regeltjes van de importeurs die het onnozel maken.
Ivm mijn motorproblemen: dagje werk in de garage en alles terug ok. Blijkt dat de nokken voor bij koudstart te snel verslijten waardoor ze niet meer werken.Last edited by Chris_147; 01/02/2015, 20:29.
Leave a comment:
-
Guest repliedDag allemaal,
Dit is mijn eerste post :-)
Omdat ik aan het uitkijken ben voor een nieuwe wagen heb ik verhoogde interesse in de Mazda 6.
Ik heb deze geupdate prijslijst gevonden:
Leave a comment:
-
@ chris: welk bouwjaar en motor? Zeer bizar idd verwacht je zeker niet bij mazda
Leave a comment:
-
Guest repliedKlinkt inderdaad helemaal niet goed. En zeggen dat Mazda zo'n goede reputatie heeft qua betrouwbaarheid.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenSinds half december probleem met de motor:
hij stutterde bij het starten (als hij zo tegen de 2.000 toeren aan opwarmde), net alsof je vroeger niet goed choke-te.
Blijkt dat dit een terugroepactie is waarvoor ongeveer alles onder de motorkap eruit moet: 2 dagen binnenbrengen!
Dat loopt toch wel op: eerst een actie voor de i-ELOOP, daarna de radio (gelukkig maar) en nu de motor weer.
Straks nog de airbag omdat die van Takata komt (heeft wel geen nut, want men weet de oorzaak daar nog niet van, maar ja)
Ik ben blij dat men het allemaal corrigeert, maar op deze manier moet ik zoveel naar de garage als met mijn Alfa.
Daarnaast maakt de TomTom de helft van de tijd geen contact meer met Live services.
En begint mijn versnellingsbak wat raar te doen: geraakt wat moeilijker in 1 en 3.
Innige deelneming.
Leave a comment:
Leave a comment: