Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• svenio_g
    replied
    De facelift getest, vers van de pers:
    Niet dat de Mazda6 hoognodig toe was aan een facelift, maar met de komst van de [Mazda2](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/31276-rij-impressie-mazda-2-2015) en vooral de [Mazda3](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/28268-rijtest-mazda3-hatch-22-sedan-20) zagen de Japanners de kans om wat veranderingen door te voeren. Meer nog, het merk pretendeert meer dan ooit mee te kunnen strijden met de premium merken. Missie geslaagd? Wij deden de test in de buurt van Barcelona.

Leave a comment:

• SteakFriet
    replied
    Wat een pareltoxh, enkel die HUD vind ik echt wel cheap ass. Op het salon wel ontdekt dat je hem gewoon kan deactiveren algoed. Ziet en doet erg goedkoop aan en past niet bij de rest van de wagen

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Nog wat faceliftfoto's,

Leave a comment:

• mister lee
    replied
    Al Goed gereden zeg. We kunnen elkaar nog spotten,ben ook van Gent en rij sinds januari ook met een 6 sportbreak maar in het donker grijs.

Leave a comment:

• thor
    replied
    Jawadde, goed gereden op een jaar tijd

Leave a comment:

• halatho
    replied
    Ik heb een Mazda 6 sportbreak 2.2 D. Parelmoer wit hij staat op 19 inch velgen in de zomer en 17 inch in de winter. nu een jaar oud en 60.000 probleem loze km op de teller. Wat mij betreft een aanrader in deze klasse

Leave a comment:

• thor
    replied
    Gij rooie rakker

Proficiat met de aankoop.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Deze namiddag bestelbon getekend voor een nieuwe 6.
    Levertermijn is juni, dat worden nog lange maanden :-)

Het is de Skycruise break geworden, 175pk Automaat.
    Interieur zwart, kleur Soul Red.

Leave a comment:

• Doa
    replied
    knap interieur van de facelift.

Leave a comment:

• Dane
    replied
    Ja , bij Cools maar stond in de garage moest nog worden klaargezet .
    Was een bruine sedan .

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Gisteren de facelift van dichtbij gezien .
    Buiten is er niet zoveel veranderd maar het interieur is stukken beter.
    Een serieuze opwaardering
    Bij Cools?
    Staat hij al in de toonzaal?
    Toen ik er was stond de wagen nog buiten onder het afdak, hij was nog maar net binnen.

Leave a comment:

• Dane
    replied
    Gisteren de facelift van dichtbij gezien .
    Buiten is er niet zoveel veranderd maar het interieur is stukken beter.
    Een serieuze opwaardering

Leave a comment:

• noctilucus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door KoenD Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit als grapje is bedoeld :-) dus toch maar een serieus antwoord:

In de testwagen heb ik het systeem niet opgezet omdat het toch niet ter zake doet daar in de facelift een volledig nieuw systeem zit. Zelfs de radio heb ik afgezet. Mocht je vraag op de nieuwe facelift slaan: de auto was net binnen en niet rijklaar, zekeringen moesten nog geplaatst worden dus ik kon het systeem niet testen. Ik heb de nieuwe "mazda connect" evenwel wel getest in een nieuwe Mazda 3 die klaarstond in het atelier voor ophaling.
    Het was eigenlijk serieus bedoeld, toen ik ermee test-reed (anderhalf jaar geleden) werkte de gps niet en ik vroeg me toen af of dat opzettelijk was - ik was toen wel nieuwsgierig omdat de gps en interface als 1 van de grote nadelen genoemd werden van het "oude" model.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik weet niet of dit als grapje is bedoeld :-) dus toch maar een serieus antwoord:

In de testwagen heb ik het systeem niet opgezet omdat het toch niet ter zake doet daar in de facelift een volledig nieuw systeem zit. Zelfs de radio heb ik afgezet. Mocht je vraag op de nieuwe facelift slaan: de auto was net binnen en niet rijklaar, zekeringen moesten nog geplaatst worden dus ik kon het systeem niet testen. Ik heb de nieuwe "mazda connect" evenwel wel getest in een nieuwe Mazda 3 die klaarstond in het atelier voor ophaling.

Leave a comment:

• noctilucus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door KoenD Bekijk Berichten
    Vandaag heb ik met de Mazda 6 Wagon een testrit gereden. Het was een 150PK Diesel in 6-bak. Dit is me aardig bevallen. De dealer had ook sinds gisteren een nieuwe 6 Sedan facelift binnen gekregen in het nieuwe titanium bruin/grijs kleur. Het interieur is een serieuze upgrade en straalt luxe en degelijkheid uit. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken, al is dit een persoonlijke mening.
    Werkte de gps?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Mazda Cools Brugge ?
    Precies.
    Ik let er nu pas op dat je van Zedelgem bent.

Leave a comment:

• Dane
    replied
    Mazda Cools Brugge ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Vandaag heb ik met de Mazda 6 Wagon een testrit gereden. Het was een 150PK Diesel in 6-bak. Dit is me aardig bevallen. De dealer had ook sinds gisteren een nieuwe 6 Sedan facelift binnen gekregen in het nieuwe titanium bruin/grijs kleur. Het interieur is een serieuze upgrade en straalt luxe en degelijkheid uit. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken, al is dit een persoonlijke mening.

Leave a comment:

Working...
X