Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet dat de Mazda6 hoognodig toe was aan een facelift, maar met de komst van de [Mazda2](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/31276-rij-impressie-mazda-2-2015) en vooral de [Mazda3](https://autofans.be/rijtesten/hatchback/28268-rijtest-mazda3-hatch-22-sedan-20) zagen de Japanners de kans om wat veranderingen door te voeren. Meer nog, het merk pretendeert meer dan ooit mee te kunnen strijden met de premium merken. Missie geslaagd? Wij deden de test in de buurt van Barcelona.
Wat een pareltoxh, enkel die HUD vind ik echt wel cheap ass. Op het salon wel ontdekt dat je hem gewoon kan deactiveren algoed. Ziet en doet erg goedkoop aan en past niet bij de rest van de wagen
Ik heb een Mazda 6 sportbreak 2.2 D. Parelmoer wit hij staat op 19 inch velgen in de zomer en 17 inch in de winter. nu een jaar oud en 60.000 probleem loze km op de teller. Wat mij betreft een aanrader in deze klasse
Ik weet niet of dit als grapje is bedoeld :-) dus toch maar een serieus antwoord:
In de testwagen heb ik het systeem niet opgezet omdat het toch niet ter zake doet daar in de facelift een volledig nieuw systeem zit. Zelfs de radio heb ik afgezet. Mocht je vraag op de nieuwe facelift slaan: de auto was net binnen en niet rijklaar, zekeringen moesten nog geplaatst worden dus ik kon het systeem niet testen. Ik heb de nieuwe "mazda connect" evenwel wel getest in een nieuwe Mazda 3 die klaarstond in het atelier voor ophaling.
Het was eigenlijk serieus bedoeld, toen ik ermee test-reed (anderhalf jaar geleden) werkte de gps niet en ik vroeg me toen af of dat opzettelijk was - ik was toen wel nieuwsgierig omdat de gps en interface als 1 van de grote nadelen genoemd werden van het "oude" model.
Leave a comment:
Guest replied
Ik weet niet of dit als grapje is bedoeld :-) dus toch maar een serieus antwoord:
In de testwagen heb ik het systeem niet opgezet omdat het toch niet ter zake doet daar in de facelift een volledig nieuw systeem zit. Zelfs de radio heb ik afgezet. Mocht je vraag op de nieuwe facelift slaan: de auto was net binnen en niet rijklaar, zekeringen moesten nog geplaatst worden dus ik kon het systeem niet testen. Ik heb de nieuwe "mazda connect" evenwel wel getest in een nieuwe Mazda 3 die klaarstond in het atelier voor ophaling.
Vandaag heb ik met de Mazda 6 Wagon een testrit gereden. Het was een 150PK Diesel in 6-bak. Dit is me aardig bevallen. De dealer had ook sinds gisteren een nieuwe 6 Sedan facelift binnen gekregen in het nieuwe titanium bruin/grijs kleur. Het interieur is een serieuze upgrade en straalt luxe en degelijkheid uit. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken, al is dit een persoonlijke mening.
Vandaag heb ik met de Mazda 6 Wagon een testrit gereden. Het was een 150PK Diesel in 6-bak. Dit is me aardig bevallen. De dealer had ook sinds gisteren een nieuwe 6 Sedan facelift binnen gekregen in het nieuwe titanium bruin/grijs kleur. Het interieur is een serieuze upgrade en straalt luxe en degelijkheid uit. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken, al is dit een persoonlijke mening.
Leave a comment: