Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW ///M 135i
Collapse
X
-
Onderstuur
Zowat het ergste wat me kan storen aan de handling van een auto. Dan heb je een sportief karretje met RWD en 50/50 gewichtverdeling (unique selling point), laten ze dat meer ondersturen dan een franse FWD hatch met veel vermogen: fail!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOnderstuur
Zowat het ergste wat me kan storen aan de handling van een auto. Dan heb je een sportief karretje met RWD en 50/50 gewichtverdeling (unique selling point), laten ze dat meer ondersturen dan een franse FWD hatch met veel vermogen: fail!
Comment
-
Zo slijt een rwd vaak eerst zijn achterbanden en als je te weinig onderstuur erin hebt gestoken af fabriek.... Zelfde bandenmaat voor en achter, op tijd wisselen v/a en idd meer camber voor
En de MRS is niet echt een normale auto, minst ondersturende kar te koopST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenHeb er dan ook maar ene ter vervanging van de scirocco besteld
Specs ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Mit einer Rundenzeit von 1:13,5 Minuten unterbietet der Versus Performance BMW M135i nicht nur die Basis aus München, die im Supertest 1:15,7 Minuten für die gleiche Strecke benötigte, sondern bleibt auch sechs Zehntel unter der Zeit eines serienmäßigen BMW 1er M Coupés.
www.bimmertoday.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenIemand een idee van de wachttijd tegenwoordig bij een nieuwe bestelling?
Ik schat dat een M135i niet veel meer tijd nodig heeft.
Wel opletten met het autosalon, dan kunnen de wachttijden misschien oplopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVoor die paar auto's extra die in ons landje verkocht worden zal BMW z'n productie niet hoeven aan te passen.
Levertijd in Zweden is nu 16-26 weken afhankelijk van uitvoering, kan natuurlijk ook zijn dat de auto hier populairdere is dan men dacht en het aantal toegewezen productieslots aan de lage kant ligt...
Maar iets zegt mij dat dat zo is in meerdere landen, het model is een relatief succes en overduidelijk goed ontvangen.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenVooral het stuur en de ophanging waren een beetje teleurstellend .ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenZijn dat winterbanden erop? Op een droge baan is dat toch een groot verschil in feedback tegen een set supersports...
Comment
-
Mijn ex E81 op KW en harde bussen kon anders als een dode vis aanvoelen in de overgang straffe zomerbandjes => winterrubber. Vergelijken kan moeilijk zijn...
Maar zowiezo een M135i is niet hardcore, minstens een 1M nodig daarvoor...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
Comment