Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW ///M 135i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Onderstuur
      Zowat het ergste wat me kan storen aan de handling van een auto. Dan heb je een sportief karretje met RWD en 50/50 gewichtverdeling (unique selling point), laten ze dat meer ondersturen dan een franse FWD hatch met veel vermogen: fail!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Onderstuur
        Zowat het ergste wat me kan storen aan de handling van een auto. Dan heb je een sportief karretje met RWD en 50/50 gewichtverdeling (unique selling point), laten ze dat meer ondersturen dan een franse FWD hatch met veel vermogen: fail!
        Ik heb ooit gehoord dat de meeste recente RWD wagens af-fabriek meer op onderstuur afgesteld worden, iets met schadeclaims en de meerderheid van de bestuurders die beter met onderstuur dan met overstuur overweg kunnen. Een beetje meer negatief camber kan al veel goedmaken, kost je 50 € bij de betere bandencentrale ;-)

Comment

• Zo slijt een rwd vaak eerst zijn achterbanden en als je te weinig onderstuur erin hebt gestoken af fabriek.... Zelfde bandenmaat voor en achter, op tijd wisselen v/a en idd meer camber voor

En de MRS is niet echt een normale auto, minst ondersturende kar te koop
          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Heb er dan ook maar ene ter vervanging van de scirocco besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
              Heb er dan ook maar ene ter vervanging van de scirocco besteld
              Proficiat !!

Specs ?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                    '...the optional double clutch gearbox...'
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Iemand een idee van de wachttijd tegenwoordig bij een nieuwe bestelling?

Comment

• Mit einer Rundenzeit von 1:13,5 Minuten unterbietet der Versus Performance BMW M135i nicht nur die Basis aus München, die im Supertest 1:15,7 Minuten für die gleiche Strecke benötigte, sondern bleibt auch sechs Zehntel unter der Zeit eines serienmäßigen BMW 1er M Coupés.
                        www.bimmertoday.de

Comment

• Nu kunnen de 1M eigenaars terug op 2 oren slapen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                            Iemand een idee van de wachttijd tegenwoordig bij een nieuwe bestelling?
                            M'n 120d (f20) was ongeveer 5 weken.
                            Ik schat dat een M135i niet veel meer tijd nodig heeft.
                            Wel opletten met het autosalon, dan kunnen de wachttijden misschien oplopen.
                            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Voor die paar auto's extra die in ons landje verkocht worden zal BMW z'n productie niet hoeven aan te passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Voor die paar auto's extra die in ons landje verkocht worden zal BMW z'n productie niet hoeven aan te passen.
                                En diegene die in andere landen verkocht worden tellen ook niet mee? Het model heeft ook een behoorlijk aantal unieke componenten...

Levertijd in Zweden is nu 16-26 weken afhankelijk van uitvoering, kan natuurlijk ook zijn dat de auto hier populairdere is dan men dacht en het aantal toegewezen productieslots aan de lage kant ligt...

Maar iets zegt mij dat dat zo is in meerdere landen, het model is een relatief succes en overduidelijk goed ontvangen.
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Deze voormiddag eindelijk een testritje gemaakt

Supersnelle hothatch, maar het mocht toch allemaal net ietsje meer hardcore zijn. Vooral het stuur en de ophanging waren een beetje teleurstellend .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                                    Vooral het stuur en de ophanging waren een beetje teleurstellend .
                                    Zijn dat winterbanden erop? Op een droge baan is dat toch een groot verschil in feedback tegen een set supersports...
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                      Zijn dat winterbanden erop? Op een droge baan is dat toch een groot verschil in feedback tegen een set supersports...
                                      Klopt, pirelli sottozero, maar als ik dit vergelijk met mijn ex E92 op winters, dat was nooit zo slecht hoor.

Comment

• Mijn ex E81 op KW en harde bussen kon anders als een dode vis aanvoelen in de overgang straffe zomerbandjes => winterrubber. Vergelijken kan moeilijk zijn...

Maar zowiezo een M135i is niet hardcore, minstens een 1M nodig daarvoor...
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                                        X