Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW ///M 135i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW ///M 135i

M 135i
    Aan de bovenkant van het gamma komt de M 135i, die de beschikking krijgt over een 3-liter zes-in-lijn met turbo en goed voor 320 pk. Het bekende sprintje neemt 5,1 seconden in beslag (4,9 met 8-trapsautomaat) en de topsnelheid is uiteraard afgeregeld op 250 km/h. Het verbruik komt op 8 liter per 100 kilometer, de automaat verbruikt een halve liter minder. Naast een potente motor krijgt de snelste 1-serie ook diverse sportieve elementen als een sportstuur en sportpook in het interieur en dikke bumpers en 18-inchwielen om het uiterlijk te accentueren. Ook een M-sportonderstel en verbeterde remmen behoren tot de standaarduitrusting.

Eveneens in november wordt de 1-serie voor het eerst leverbaar met vierwielaandrijving. BMW’s xDrive komt beschikbaar op de 120d en M135i, zowel op de drie- als de vijfdeurs.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

http://www.bimmertoday.de/2012/05/13...e-ami-2012-08/

Comment

Comment

Van een hothatch gesproken.
        Zalig gewoon!

Comment

Zo is die wel knap, zeker met die kleur.

De grote voorbumper laat de te grote koplampen wat kleiner of normaler lijken
          BMW X5 45e

Comment

prestatiesgewijs spreekt deze motor mij zeker aan.
            puur op uiterlijk, 'voorlopig' nog niet... heb steeds x-aantal tijd nodig om aan een model te wennen.
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Ze gaan hier toch een sper in steken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Zo is 'ie prachtig! Gespierd, mooie proporties (wederom beter dan bij de 5-deurs, idem bij de vorige '1).

Op alle andere foto's (als front en kont beter zichtbaar zijn) blijft 't voor mij een afknapper.

Comment

Lanceringsprijs vanaf 22 september 2012 : M135i = 40.200 euro ; vanaf productie november 2012 : M135i xDrive = 43.200 euro

Comment

Dat is een hoop geld voor een 1-reeks maar prijs-prestaties valt het wel goed mee.

Comment

Eigelijk best een onopvallende funkar waar je bij een klant kan aankomen zonder scheef bekeken te worden...
                      Ik vind het geslaagd
                      sigpic

Comment

Bij de vorige 1 vond ik de 5-deurs minstens even knap als de 3-deurs. Bij deze 1 is dat effe anders. De 3-deurs lijkt nu echt veel gespierder tov de 5-deurs. Door de lijnen in de flank is het bij deze 3-deurs net of de achterste wielkassen breder zijn. Echt knap.
                        135i is idd zalig.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik zou hem wel met x drive willen.

Comment

In België zullen we er niet zoveel tegenkomen helaas.

Comment

Het is nochtans een zalige motor die waanzinnig veel rijplezier en sensaties biedt voor z'n geld.
                              OO 00 OO

Comment

De wagen ziet er veel beter uit dan de 5-deurs versie en zeker met dat M-pakket vind ik de voorkant nu ook mooi. dat deze motor veel plezier biedt, daar twijfel ik geen seconde aan.
                                2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Dat is een hoop geld voor een 1-reeks maar prijs-prestaties valt het wel goed mee.
                                  configureer eens een 1 reeks 125 D met de nodige toeters en bellen... je zal aardig in de buurt komen van +40.000 euro
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Ik heb mij eens een M135i steptronic geconfigureerd met de opties die ik zou willen. Ik kom op 54k euro.
                                    Destijds heb ik ook eens 125i laten samenstellen. Deze kwam toen op 48k euro, met dezelfde opties.
                                    OO 00 OO

Comment

Ben eigenlijk echt geen fan van het uiterlijk van de nieuwe 1, de motor van dendeze daarentegen...

Comment

Working...
                                      X