Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW ///M 135i
Collapse
X
-
Schitterende sound.
Al hoor je hier ook dat de snelle schakelovergangen een GT-R like tussengeluid produceren ... het klinkt ook hier alsof het geroffel en gedonder bij gas lossen (schakelen) geen tijd heeft om op 't gemak naar buiten te komen, en geforceerd kort naar buiten wordt geperst.
De motorsound met manuele bak lijkt me dan ook nog 'es zoveel knapper te zijn.
Niettemin: miljaar wat een sound en emotie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAlleen, die looks... verdorie toch BMW, zo'n misser!!
Bij de nieuwe 3 het omgekeerde: die vond ik vanaf de voorstelling super, maar op dit moment kan die mij niet meer boeien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenIk heb er lang aan moeten wennen, maar ik vind hem super mooi nu! Ik draai er elke keer mijn kop voor om als ik er een tegenkom.
Bij de nieuwe 3 het omgekeerde: die vond ik vanaf de voorstelling super, maar op dit moment kan die mij niet meer boeien.
idd!!
alleen heeft zo'n 1 serie toch wel een M-pack nodig. Dat doet de enorme koplampen wat kleiner lijken.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenidd!!
alleen heeft zo'n 1 serie toch wel een M-pack nodig. Dat doet de enorme koplampen wat kleiner lijken.
Comment
-
Wij hebben onze 135i een paar maanden geleden ingschreven. Ik heb nu een rekening ontvangen van net geen € 1.900,- voor het bedrag van de BIV en 1 jaar rijtax.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Z'n achterste vind ik inspiratieloos maar ik kan er wel mee leven, de voorkant blijf ik écht lelijk vindenDie naar binnen opgetrokken ogen, grote platte nieren en het grote stuk tussen nieren en koplampen. Elke keer ik er eentje zie blijf ik z'n neus een miskleun vinden.
Jammer, rijtechnisch moet dit een sublieme hothatch zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenZ'n achterste vind ik inspiratieloos maar ik kan er wel mee leven, de voorkant blijf ik écht lelijk vindenDie naar binnen opgetrokken ogen, grote platte nieren en het grote stuk tussen nieren en koplampen. Elke keer ik er eentje zie blijf ik z'n neus een miskleun vinden.
Jammer, rijtechnisch moet dit een sublieme hothatch zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
TopGear reed net met de nieuwe BMW M135i. In het augustusnummer vind je het hele verslag, hier vast de highlights. Testobject: BMW M135i Uitvoering: Driedeurs hatch Locatie: München Weersomstandigheden: Droog maar bewolkt en fris – ook niet echt zomers Wat reden we? Het nieuwe topmodel van de 1-serie, in de eveneens nieuwe driedeurs-verschijning. Beviel het? […]
Kom maar door met dat eindoordeel dan!
Een adembenemende auto. We kunnen domweg geen minpunten vinden. Of het moet zijn dat deze jongen een eventuele 1M volkomen overbodig maakt. Tenzij die over raketaandrijving beschiktBMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAlleen, die looks... verdorie toch BMW, zo'n misser!!'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Volgens de simulator op het belasting portaal Vlaanderen:
Handbak:
Automaat:De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 829,6EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 760,58EUR
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 545,2EUR De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 760,58EUR
Comment
Comment