Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW ///M 135i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

Comment

Bloody hell... Sound is magnifiek! En 't ding gaat vooruit ook, precies.

Alleen, die looks... verdorie toch BMW, zo'n misser!!

Comment

Schitterende sound.

Al hoor je hier ook dat de snelle schakelovergangen een GT-R like tussengeluid produceren ... het klinkt ook hier alsof het geroffel en gedonder bij gas lossen (schakelen) geen tijd heeft om op 't gemak naar buiten te komen, en geforceerd kort naar buiten wordt geperst.
          De motorsound met manuele bak lijkt me dan ook nog 'es zoveel knapper te zijn.

Niettemin: miljaar wat een sound en emotie!
          Last edited by ; 11/07/2012, 12:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ik heb er lang aan moeten wennen, maar ik vind hem super mooi nu! Ik draai er elke keer mijn kop voor om als ik er een tegenkom.
            Bij de nieuwe 3 het omgekeerde: die vond ik vanaf de voorstelling super, maar op dit moment kan die mij niet meer boeien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
              Ik heb er lang aan moeten wennen, maar ik vind hem super mooi nu! Ik draai er elke keer mijn kop voor om als ik er een tegenkom.
              Bij de nieuwe 3 het omgekeerde: die vond ik vanaf de voorstelling super, maar op dit moment kan die mij niet meer boeien.

idd!!

alleen heeft zo'n 1 serie toch wel een M-pack nodig. Dat doet de enorme koplampen wat kleiner lijken.
              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                idd!!

alleen heeft zo'n 1 serie toch wel een M-pack nodig. Dat doet de enorme koplampen wat kleiner lijken.
                mee eens, die lijn boven de koplampen die naar onder duikt op de M-bumper gaat de neus veel beter af!

Comment

Wat zijn eigenlijk hierop de kosten wat betreft jaarlijkse taks en BIV?

Comment

Wij hebben onze 135i een paar maanden geleden ingschreven. Ik heb nu een rekening ontvangen van net geen € 1.900,- voor het bedrag van de BIV en 1 jaar rijtax.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

dat is dus ook geen reden meer om hem te laten staan... dit bakske wordt met de minuut interessanter voor me.

Comment

Z'n achterste vind ik inspiratieloos maar ik kan er wel mee leven, de voorkant blijf ik écht lelijk vinden Die naar binnen opgetrokken ogen, grote platte nieren en het grote stuk tussen nieren en koplampen. Elke keer ik er eentje zie blijf ik z'n neus een miskleun vinden.

Jammer, rijtechnisch moet dit een sublieme hothatch zijn.

Comment

Ik was zwaar ontgoocheld in de nieuwe 1 serie, maar deze in 3 deurs met een m-pack kan ik nog wel smaken. En idd zoals gta zegt magnifieke sound.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

tegen de bradeerprijs bmw het feitelijk slijt, beste aankoop
                            tenzij je wild bent van een ander type auto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                              Z'n achterste vind ik inspiratieloos maar ik kan er wel mee leven, de voorkant blijf ik écht lelijk vinden Die naar binnen opgetrokken ogen, grote platte nieren en het grote stuk tussen nieren en koplampen. Elke keer ik er eentje zie blijf ik z'n neus een miskleun vinden.

Jammer, rijtechnisch moet dit een sublieme hothatch zijn.
                              Gelukkig zie je de neus niet als je achter het stuur zit.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

TopGear reed net met de nieuwe BMW M135i. In het augustusnummer vind je het hele verslag, hier vast de highlights. Testobject: BMW M135i Uitvoering: Driedeurs hatch Locatie: München Weersomstandigheden: Droog maar bewolkt en fris – ook niet echt zomers Wat reden we? Het nieuwe topmodel van de 1-serie, in de eveneens nieuwe driedeurs-verschijning. Beviel het? […]

Kom maar door met dat eindoordeel dan!
                                Een adembenemende auto. We kunnen domweg geen minpunten vinden. Of het moet zijn dat deze jongen een eventuele 1M volkomen overbodig maakt. Tenzij die over raketaandrijving beschikt

Comment

Ook in 5 deurs te configureren... Iemand idee hoeveel BIV op te hoesten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ik kan het ook nog steeds geen mooie auto vinden, maar afgezien van dat zal die wel erg goed rijden.
                                    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Volgens de simulator op het belasting portaal Vlaanderen:

Handbak:
                                      De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 829,6EUR
                                      De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 760,58EUR
                                      Automaat:
                                      De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 545,2EUR
                                      De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 760,58EUR

Comment

Hopelijk wordt ie zo vlug mogelijk in een duel gestoken met de 1M! Iemand al een rijtest gevonden op het net?

Comment

Zie vorige pagina. Het net staat er al vol van, en ze zijn enorm lovend tot nu toe.

Comment

Working...
                                          X