Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ela ela das 1tje onder de gordel he!
maar kgeef je wel gelijk van deze wagen te verdedigen als je ze graag ziet al zal ik mijn mening hierdoor niet veranderen
Stages 1+, 2, 3, … Sinds kort kan u in onze configurator geen Stage 1+, 2, 3 enz stages meer terugvinden, we lichten even toe waarom. Elk project is uniek (het gewenste vermogen, de gewenste onderdelen en het budget) daarom vragen wij om bij ernstige interesse contact op te nemen voor een vermogensopgave op maat,
Vraagje. Ik zou als zomervelgen iets bredere velgen willen kopen als de originele. Wel met de standaard bandenmaat. Maar hierdoor zal de omtrek licht wijzigen. Hier en daar lees ik dat dit problemen zou kunnen geven met de xDrive vermits de voor- en achterbanden bij een bepaalde afstand meer of minder omwentelingen maken.
Bredere velg maakt geen noemenswaardige verschil in omtrek, de omtrek wordt bepaald door de staaldraad in het bandenloopvlak, de zijkant van de velg wordt opgeblazen als een ballon, ietsje breder op een bredere velg. Vergeleken met de standaard breedte kan je vaak een duim breder gaan en binnen de recommendatie van de bandenfabrikant blijven.
Succes ermee.
Dat is geen enkel probleem qua breedte, wel oppassen dat de et niet teveel afwijkt, maar ik ga er vanuit dat de velgen die je kiest specifiek passen op de m135i...
Heb deze week een offerte laten maken voor een M135I 5-deurs, kreeg 6% korting + 1000 EUR bonus. Lijkt dit een redelijk voorstel of valt er een stuk meer af te krijgen? Mag eventueel via PM.
Comment