das de oude biv
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW ///M 135i
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk BerichtenIk zie niet goed in om het comfort van een 4 zitter weg te nemen voor een pietluttig bedrag als je de aankoop van de wagen beschouwt.
Het is amper 632 euro biv en 761 euro rijtaks. Als je nu bv moest zeggen dat het tussen de 5000-10000 euro bespaart ok. En 100% aftrekbaar tegenwoordig? Ik denk dat hij wreed zal moeten oppassen. Als hij een ambetant controleurtje krijgt zoals ik dan hangt hij!sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichtenik dacht dat het verhaal van personenwagens ombouwen naar LV voorbij was niet langer aangenomen word door onze vrienden van FOD financiënsigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Weet iemand of je op een achterbank van zo een M135i een kinderautostoel en een maxi-cosi krijgt? Ik ben van plan om er in juli (passeer langs Munchen op vakantie) zo ene te huren in BMW Welt maar heb een zoontje van 2,5 een een dochter van 10 maand. Ikzelf heb ook wel lange benen.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Die nemen we niet mee
Ben alleen nog wat aan het twijfelen tussen deze en een 135i cabrio. Maar ik vrees dat de kinderen achteraan nogal in de wind gaan zitten als de kap open is? En heb geen zin in zieke kinderen aan het begin van het verlofBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWij hebben een 135i en kan dus bevestigen wat jij zegt. Achteraan heb je veel last van wind.
Thanks
Heb net de M135i gereserveerd van 9u tot 17u op 15 juliBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Ik heb nu zo'n 2 weken een F21 M135I en kan enkel maar bevestigen dat het een zalige machine is. Vergeleken met mijn E92 zijn er echter wel wat dingen die nogal goedkoop overkomen; zoals de plastic en de dikte van de ventilatieroosters, plastic op de onderkant van het stuur, sommige knopjes,... maar dat kan me allemaal niet meer schelen wanneer ik op start heb gedrukt! Voorlopig ben ik al zeer tevreden en dan doe ik nog kalmkes aan, het kan alleen maar (nog) beter worden.
Comment
-
Deze BMW M135i maakt gehakt van de A45 AMG
450 pk op de achterwielen, geen achterbank, en….een handbak. Hebben we met deze BMW M135i van Tuningwerk de ultieme hot hatch te pakken? Met het uitbrengen van de M-performancelijn probeert BMW extra te cashen het gat tussen de reguliere Bimmers en de hardcore M-modellen te dichten. De M135i is hier een voorbeeld van: 320 pk en 450 Nm uit een geblazen zescilinder, maar toch geen snoeiharde auto.
Het is dan ook de vraag of je voor een tuningproject de iets softere variant moet pakken (met elektronisch diff, en een redelijk toegangkelijk onderstel) in plaats van een volbloed M, maar Tuningwerk deed het. Een 1M hadden ze al eens gedaan namelijk. Het resultaat is deze bijzonder grijze M135i met maximaal 450 pk en een onbekend aantal Newtonmeters.
Om de sportieve claims luister bij te zetten zijn eerdergenoemde onderdelen aangescherpt: er zit een veerset van KW onder, het differentieel is vervangen door een limited-slip-exemplaar, en de 1 Serie staat op forse semi-slicks (245/40R18 en 265/35R1. Betere remmen zorgen voor kortere stopafstanden. Als je wilt monteren de Duitsers ook nog een rolkooi.
Dat klinkt als serieus werk, en Tuningwerk onderstreept dit met rondetijd van 1:58 minuten op de Hockenheimring. Dat is gemiddeld 139,5 km/u op het 4,574 km lange circuit. Niet slecht… Optioneel installeren ze een 4,5 kg lichter vliegwiel, wat je vooral in de acceleratie gaat helpen.
Als je het liever iets minder extreem wilt, dan maakt Tuningwerk een 360 pk sterke variant voor je, waarmee je precies evenveel peekaas hebt als eerdergenoemde A45 AMG en het exemplaar van AC Schnitzer), maar wel twee cilinders meer.
Bron: autoblog
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenzolang je geen foto's ziet klinkt die info echt goed maar het blijft zo'n lelijke wagen om naar te kijken :/.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenAllez, net zoals de foto's van u dus.
lets have some more member berries
Comment
Comment