Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW ///M 135i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 320 pk niet hardcore ...??????? Verwend nest
    Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
    Mijn ex E81 op KW en harde bussen kon anders als een dode vis aanvoelen in de overgang straffe zomerbandjes => winterrubber. Vergelijken kan moeilijk zijn...

Maar zowiezo een M135i is niet hardcore, minstens een 1M nodig daarvoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
      Deze voormiddag eindelijk een testritje gemaakt
      Supersnelle hothatch, maar het mocht toch allemaal net ietsje meer hardcore zijn. Vooral het stuur en de ophanging waren een beetje teleurstellend .
      Wat vond je er niet goed aan? Gevoelloos stuur en te zachte ophanging zeker? En hoe zat het met het onderstuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
        320 pk niet hardcore ...??????? Verwend nest
        Hardcore heeft niks, ok, weinig, met PK te maken, de M135i is gewoon een alledaagse comfortabele wagen die ook snel is. Wil je maximale feedback moet je ergens anders zijn... voor mij is een MX-5 meer hardcore
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Wat vond je er niet goed aan? Gevoelloos stuur en te zachte ophanging zeker? En hoe zat het met het onderstuur?
          Yep dat was het idd, onderstuur viel nog wel mee, heb enkel op de openbare weg kunnen testen natuurlijk, dus dat kan idd ook nog een issue zijn on track, maar dat hebben alle wagens tegenwoordig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
            Hardcore heeft niks, ok, weinig, met PK te maken, de M135i is gewoon een alledaagse comfortabele wagen die ook snel is. Wil je maximale feedback moet je ergens anders zijn... voor mij is een MX-5 meer hardcore
            Idd voor mij heeft het niets met de 320pk te maken, de wagen vond ik heel snel zelfs, het was mij meer om het aanvoelen van de wagen en het rijplezier te doen, het was allemaal iets te smooth, ik had niet het gevoel dat ik de wagen ten allen tijde onder controle had en de wagen was ook niet super direct sturend (ligt misschien aan die winterbanden).
            Ik verwachtte natuurlijk ook geen hardcore sportwagen te vinden in de M135i, maar minstens het stuurgevoel vind ik ondermaats voor een BMW.
            Last edited by ; 21/02/2013, 16:21.

Comment

• Ik heb met mijn M135i eerst een maand met de michelin super sports gereden en nu al een 2-tal maand met winterbanden. Ik vond het verschil echt wel groot. Ook het verschil tussen comfort en sport van de adaptieve ophanging is duidelijk merkbaar.
              Ik kan mij inderdaad voorstellen dat het op circuit wat meer hardcore mag zijn zoals in de 1M maar voor op de openbare weg...

Comment

• Nu mijn Michelin Super Sports er terug op liggen en het wat warmer weer wordt heb ik eens de door BMW opgegeven 0-100 tijd getest.
                Twee pogingen om de juiste instellingen te vinden voor voldoende grip en dan was ik er al, eigenlijk vlotter dan verwacht.
                Poging 1: 5.4s
                Poging 2: 5.1s
                Poging 3: 4.9s

Comment

• wat was de juiste instelling ?
                  BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• DSC off, versnellingsbak in sport mode, linkervoet op de rem en een beetje gas geven vooraleer je de rem los laat en vol gas geeft...
                    Maar waarschijnlijk zal dit in sport+ ook wel lukken.

Comment

• Heb al een paar keer 4.65 eruit geperst zonder problemen met warme banden op een wegdek met goede grip. Dit was in sport + gemeten via obd poort.

Comment

• Xdrive?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
                          Xdrive?
                          Nope rwd

Comment

• Tankt ge 95 of 98?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                              Dit was in sport + gemeten via obd poort.
                              Snelheid gecalibreerd met GPS?
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                Snelheid gecalibreerd met GPS?
                                Geen idee welke snelheid uit de OBD poort komt. Ik kan er alleszinds niets aan afregelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
                                  Geen idee welke snelheid uit de OBD poort komt. Ik kan er alleszinds niets aan afregelen.
                                  Snelheid uit OBD poort is normaal de "reële" snelheid, zonder tellerafwijking dus. Daar zal toch niet zo veel verschil opzitten met de echt échte snelheid.

Comment

• 969702_10151641894218398_372358025_n.jpg

Wij hebben sinds gisteren met HotHatchCenter.be onze eeste M135i in lichte vracht afgewerkt. De volgende staat volgende week al op het programma. Geen BIV, wagen 100% aftrekbaar voor zelfstandigen en 130 EUR taks per jaar. Omvorming kost 1800 EUR + btw...
                                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Beetje zoals een Z3 Coupe Shooting Brake.
                                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                        [ATTACH=CONFIG]97301[/ATTACH]

Wij hebben sinds gisteren met HotHatchCenter.be onze eeste M135i in lichte vracht afgewerkt. De volgende staat volgende week al op het programma. Geen BIV, wagen 100% aftrekbaar voor zelfstandigen en 130 EUR taks per jaar. Omvorming kost 1800 EUR + btw...
                                        Ik zie niet goed in om het comfort van een 4 zitter weg te nemen voor een pietluttig bedrag als je de aankoop van de wagen beschouwt.
                                        Het is amper 632 euro biv en 761 euro rijtaks. Als je nu bv moest zeggen dat het tussen de 5000-10000 euro bespaart ok. En 100% aftrekbaar tegenwoordig? Ik denk dat hij wreed zal moeten oppassen. Als hij een ambetant controleurtje krijgt zoals ik dan hangt hij!
                                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Was dat niet 2500€ BIV? En veel hogere rijtaks? Tis geen 118d hé...
                                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                                          X