Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW ///M 135i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nvt..
    Last edited by Danny; 15/10/2012, 20:14.
    BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Zo'n 130i van het vorig model zie ik wel zitten binnen een paar jaar, volgens mij kan je die goedkoop op de kop tikken tegen dat ze een 8-tal jaar zijn en wat kilometers hebben...

Ik vind er alleen zo weinig, en wil hem enkel in 3-deurs. Voor mij is dat de opvolger van de 325ti E46. Ooit kunnen mee rijden, wat een karretje...
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik heb destijds (2006) ook nog zo'n 130i overwogen. Ik ben er 2x mee gaan testrijden in Bornem. Het rijplezier van dit wagentje is echt van de bovenste plank. De sound, de power,... Pure heerlijkheid.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 8090823679_fdcfc99d5b_c[1].jpg8090829600_af235fa98c_c[1].jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ge moet dat niet nieuw kopen, maar over een jaar of 2 jong tweedehands aan 50% minder.
            Ik hoop daar dus ook op. Geen echte //M, dus ik hoop dat ie dan ook sneller in prijs zakt. Zou de ideale oplossing zijn voor ons 3-deurs probleem dat we nu hebben :-) En de nodige powerupgrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
              [ATTACH=CONFIG]92888[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92889[/ATTACH]
              :o zeer knap!

Comment

• M135i vs RS3

Monkey is laaiend enthousiast

BMW's M135i undercuts the RS3 by £10k in base spec, it's only 20hp down and weighs 150kg less. Can a sub M-car beat Audi's premium fast car representation?

Comment

• Weet er iemand waarom er maar 1 model van 18" velg beschikbaar is op de M135i? Zou het zijn omdat de nieuwe soort banden, met extra grip, enkel nog maar in 18" te verkrijgen zijn ofzo?

Comment

• Ik heb het ook al nagevraagd in de BMW garage maar ze konden mij ook geen uitleg geven. Ik had info gevraagd over de Performance velgen die 19" zijn. Volgens hun info zijn de Performance velgen niet voor de 116d efficient dynamics en niet voor de M135i. Ik vermoed ook dat het iets met de banden te maken heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
                      Ik heb het ook al nagevraagd in de BMW garage maar ze konden mij ook geen uitleg geven. Ik had info gevraagd over de Performance velgen die 19" zijn. Volgens hun info zijn de Performance velgen niet voor de 116d efficient dynamics en niet voor de M135i. Ik vermoed ook dat het iets met de banden te maken heeft.
                      Hier nog 2 à 3 weken en hij is er, is geproduceerd in week 42.

Heb jij al nieuws ?

Comment

• Zal ook nog een 3-tal weken zijn.

Comment

• Vandaag mogen testen in Bornem: wat een wagen!!! De sound en wegligging zijn echt fenomenaal! Proficiat met je aankoop, je zal het je niet beklagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                            [ATTACH=CONFIG]92888[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92889[/ATTACH]
                            heel knappe wagen
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Fraaie kleinere stadswagen , ben benieuwd hoeveel de 114d gaat kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                Fraaie kleinere stadswagen , ben benieuwd hoeveel de 114d gaat kosten.
                                Ge zijt zeker niet alleen!!
                                My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Dit is geenszins een stadswagen, daarvoor is alles in de Golf-klasse veel te groot. Bovendien is de M135i een versie die zich alles behalve richt op stadsgebruik, net zo min als b.v. de VW Golf R.

Je vraag wordt hierin beantwoord: http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/...?download=true

Comment

Niet op ingaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ge moet dat niet nieuw kopen, maar over een jaar of 2 jong tweedehands aan 50% minder.
                                      Exact,zo was het ook met mijn Z4. Ben niet van plan om ooit nog nieuw te kopen,wat je ook koopt,het labeltje "nieuw" betaal je heel duur.

Comment

• 418 pk !!

Comment

• En Danny? Is hij al binnen uw M135i?

Comment

Working...
                                          X