Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW ///M 135i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
    418 pk !!

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

418 pk !!

Sick! Die mannen kennen er wel iets van, hun witte versus 1M gaat ook wel heel hard op de ring.

En dat voor slechts 4000€... like!

Comment

418 pk !!

die gaat goed! en ook prachtig geluid die eruit komt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
          En Danny? Is hij al binnen uw M135i?
          Ja, van vrijdag , morgen is de levering.

Sent from my iPhone using Tapatalk
          BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
            Is dat 4K mét Bastuck? Of enkel de software?

De sound lijkt me dik OK, veel luider dan standaard (stock is 'ie vrij stil, maar klinkt wel superknap) en Bastuck heeft traditioneel een eerder gorgelend en bassig geluid, veel meer dan schreeuwende of schelle sounds. Traditioneel is Bastuck ook wel wat slordiger met afwerking of montageprecisie.

Indien 4K voor beide ... dan is het niet overdreven duur, maar toch niet goedkoop. Indien enkel software -> zot.

But I like it. Met zo'n ding houd je een M3 op afstand en de enkel wat van Golfjes afwetende sjonnie in z'n gechipte Golf GTD of de occasionele Golf R stuiver laat je met zo'n ding zo hard stof vreten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Is dat 4K mét Bastuck? Of enkel de software?
              4K voor beide, niet goedkoop op zich, maar met de relatief goedkope M135i maakt dit de totale package nog aantrekkelijker tov de directe concurrenten ;-)

Comment

4K voor beide, niet goedkoop op zich, maar met de relatief goedkope M135i maakt dit de totale package nog aantrekkelijker tov de directe concurrenten ;-)
                Waar heb je die prijs gevonden ?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• +400 pk
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Waar heb je die prijs gevonden ?
                    Staat op YouTube in de beschrijving vd video

Comment

• Is een testrit bij Bornem normaal makkelijk te regelen? Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het voelt om eens met dit beestje te rijden.

Comment

• N
                        Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        Is een testrit bij Bornem normaal makkelijk te regelen? Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het voelt om eens met dit beestje te rijden.
                        Is te regelen via je dealer, wel een lange wachtlijst ondertussen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          Is een testrit bij Bornem normaal makkelijk te regelen? Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het voelt om eens met dit beestje te rijden.
                          ga even langs bij je plaatselijke BMW-dealer, zij beschikken over een agenda en kunnen perfect zeggen wanneer er nog een plaatsje vrij is
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Zou BMW in de volgende 4 coupe dezelfde motor smijten als deze M135i of gaan ze het terug houden bij de "gewone" 335i met 306 pk. Sinds 2006 heeft deze nog geen pk upgrade gehad en het wordt wel eens tijd vind ik...

Comment

Zou BMW in de volgende 4 coupe dezelfde motor smijten als deze M135i of gaan ze het terug houden bij de "gewone" 335i met 306 pk. Sinds 2006 heeft deze nog geen pk upgrade gehad en het wordt wel eens tijd vind ik...
                              In de 5 reeks heeft die wel al een update gehad. De 535i heeft nu 313 pk. Of is dat niet dezelfde motor?

Comment

Sick! Die mannen kennen er wel iets van, hun witte versus 1M gaat ook wel heel hard op de ring.

4000€
                                Valt nog mee vind ik. Het blijft veel geld uiteraard, maar als je soms al +3000€ betaald voor een uitlaat alleen al.
                                En die kar klinkt en loopt wel mooi, dus het zal wel kwaliteit zijn.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Moest ik een M135i kopen, ik liet 'm volledig origineel. Persoonlijk vind ik 'm meer dan mooi genoeg klinken, en is 'm meer dan snel genoeg.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ben van plan er eerstdaags eentje te bestellen.Twijfel nog of ik al dan niet de adaptieve ophanging zou nemen.Heb op andere forums gelezen dat de standaardophanging vrij hard is. Iemand advies of ervaring ?

Comment

• Gezever.

De nieuwe '1 is beduidend comfortabeler dan de vorige generatie, en ik vond de M135i met standaard ophanging eigenlijk verrassend comfortabel voor zo'n auto. De naam met een M in, deed me vermoeden dat 'ie droog, hard en zeer sportief zou aanvoelen ... maar dat is niet zo. 't Is een '1 van de nieuwe generatie, met het comfort dat je van zo'n auto mag verwachten, maar zonder compromissen te moeten sluiten ten voordele van rijgedrag en ten nadele van je onderrug.

De instelbare ophanging heb ik geen ervaring mee.

Comment

Zou BMW in de volgende 4 coupe dezelfde motor smijten als deze M135i of gaan ze het terug houden bij de "gewone" 335i met 306 pk. Sinds 2006 heeft deze nog geen pk upgrade gehad en het wordt wel eens tijd vind ik...
                                        Het is wel een volledig nieuwe motor sinds een paar jaar, dus die 2006 vergelijking gaat eigenlijk niet op. Ontwikkelt op lagere toeren al zijn max. koppel, maar veel belangrijker doet nog 10 a 15% van het verbruik af.

Maar los daarvan, wil je de N55HP dan installeer je toch gewoon PPK (Performance Power Kit) en heb je identiek dezelfde motor? Voor de prijs moet je het niet laten (ik lees rond de 1.000 EUR, en je garantie blijft intact). Moet je wel naar NL of DE want in België is de bureaucratie voor homologatie zo groot dat BMW het niet meer aanbiedt.

Mijn ervaring met de N55 is echter dat die al zo fel is, dat ook met de 'gewone' versie zeer goed te leven valt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Moest ik een M135i kopen, ik liet 'm volledig origineel. Persoonlijk vind ik 'm meer dan mooi genoeg klinken, en is 'm meer dan snel genoeg.
                                          Moest ik em kopen zou em alvast pk kuurtje krijgen. Uitlaat moet ik eerst de standaard horen en dan aftermarket vergelijken. Die paar xtra pks van uitlaat zijn zo erg niet. Maar geluid mag niet storend zijn.

Comment

Working...
                                          X