Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De sound lijkt me dik OK, veel luider dan standaard (stock is 'ie vrij stil, maar klinkt wel superknap) en Bastuck heeft traditioneel een eerder gorgelend en bassig geluid, veel meer dan schreeuwende of schelle sounds. Traditioneel is Bastuck ook wel wat slordiger met afwerking of montageprecisie.
Indien 4K voor beide ... dan is het niet overdreven duur, maar toch niet goedkoop. Indien enkel software -> zot.
But I like it. Met zo'n ding houd je een M3 op afstand en de enkel wat van Golfjes afwetende sjonnie in z'n gechipte Golf GTD of de occasionele Golf R stuiver laat je met zo'n ding zo hard stof vreten.
4K voor beide, niet goedkoop op zich, maar met de relatief goedkope M135i maakt dit de totale package nog aantrekkelijker tov de directe concurrenten ;-)
4K voor beide, niet goedkoop op zich, maar met de relatief goedkope M135i maakt dit de totale package nog aantrekkelijker tov de directe concurrenten ;-)
Zou BMW in de volgende 4 coupe dezelfde motor smijten als deze M135i of gaan ze het terug houden bij de "gewone" 335i met 306 pk. Sinds 2006 heeft deze nog geen pk upgrade gehad en het wordt wel eens tijd vind ik...
Zou BMW in de volgende 4 coupe dezelfde motor smijten als deze M135i of gaan ze het terug houden bij de "gewone" 335i met 306 pk. Sinds 2006 heeft deze nog geen pk upgrade gehad en het wordt wel eens tijd vind ik...
In de 5 reeks heeft die wel al een update gehad. De 535i heeft nu 313 pk. Of is dat niet dezelfde motor?
Sick! Die mannen kennen er wel iets van, hun witte versus 1M gaat ook wel heel hard op de ring.
En dat voor slechts 4000€... like!
4000€
Valt nog mee vind ik. Het blijft veel geld uiteraard, maar als je soms al +3000€ betaald voor een uitlaat alleen al.
En die kar klinkt en loopt wel mooi, dus het zal wel kwaliteit zijn.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ben van plan er eerstdaags eentje te bestellen.Twijfel nog of ik al dan niet de adaptieve ophanging zou nemen.Heb op andere forums gelezen dat de standaardophanging vrij hard is. Iemand advies of ervaring ?
De nieuwe '1 is beduidend comfortabeler dan de vorige generatie, en ik vond de M135i met standaard ophanging eigenlijk verrassend comfortabel voor zo'n auto. De naam met een M in, deed me vermoeden dat 'ie droog, hard en zeer sportief zou aanvoelen ... maar dat is niet zo. 't Is een '1 van de nieuwe generatie, met het comfort dat je van zo'n auto mag verwachten, maar zonder compromissen te moeten sluiten ten voordele van rijgedrag en ten nadele van je onderrug.
Zou BMW in de volgende 4 coupe dezelfde motor smijten als deze M135i of gaan ze het terug houden bij de "gewone" 335i met 306 pk. Sinds 2006 heeft deze nog geen pk upgrade gehad en het wordt wel eens tijd vind ik...
Het is wel een volledig nieuwe motor sinds een paar jaar, dus die 2006 vergelijking gaat eigenlijk niet op. Ontwikkelt op lagere toeren al zijn max. koppel, maar veel belangrijker doet nog 10 a 15% van het verbruik af.
Maar los daarvan, wil je de N55HP dan installeer je toch gewoon PPK (Performance Power Kit) en heb je identiek dezelfde motor? Voor de prijs moet je het niet laten (ik lees rond de 1.000 EUR, en je garantie blijft intact). Moet je wel naar NL of DE want in België is de bureaucratie voor homologatie zo groot dat BMW het niet meer aanbiedt.
Mijn ervaring met de N55 is echter dat die al zo fel is, dat ook met de 'gewone' versie zeer goed te leven valt .
Moest ik een M135i kopen, ik liet 'm volledig origineel. Persoonlijk vind ik 'm meer dan mooi genoeg klinken, en is 'm meer dan snel genoeg.
Moest ik em kopen zou em alvast pk kuurtje krijgen. Uitlaat moet ik eerst de standaard horen en dan aftermarket vergelijken. Die paar xtra pks van uitlaat zijn zo erg niet. Maar geluid mag niet storend zijn.
Comment