Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW ///M 135i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laat me raden, een golf is daar beter in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik vind ze saai, en zo vlak. 't Zilver kan me wel bekoren, zeker in combinatie met donkerrood leder binnenin. Zou wel twijfelen qua kleur. Estoril is erg knap maar een beetje te flashy naar m'n zin. Zwart no way. Wit nog no wayer. En dan schiet er niet veel meer over...
      Ik vind het zilver wat saai. Estoril is inderdaad wat flashy maar voor een M135i mag dat wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        10 l met een kleine compacte stadswagen is wel erg veel.
        Wel met 320pk natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
          Ik vind het zilver wat saai. Estoril is inderdaad wat flashy maar voor een M135i mag dat wel...
          Ik vind dat je gelijk hebt! Estoril past beeldig op die auto (+ match met de remklauwen), maar persoonlijk wil ik liever een minder opvallende en zo klassiek mogelijke kleurencombo. Jammer dat er geen oyster leder verkrijgbaar is met zwart interieur (of Individual platin of champagner), en dat de geborsteld alu raamomlijstingen niet verkrijgbaar zijn op de M135i. Een combo zoals m'n huidige zou ik meteen opnieuw kiezen. Uit de beschikbare kleuren nu, zou 't waarschijnlijk een zilverkleurige of een grijze zijn, met binnenin 't zwart alcantara of het rode leder.

Comment

• Gewoon zwart, mannen

Comment

• Een geluk dat niet iedereen dezelfde smaak heeft anders waren het allemaal dezelfde die van de band rolden

Comment

• Juste. En toch is 't jammer dat er maar zo'n beperkt kleurengamma aangeboden wordt.

Alexanderr of iemand anders die 't zou kunnen weten: komt het "Individual" pret-a-porter gamma naar deze generatie van de '1, of toch ook weer niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                  Gewoon zwart, mannen
                  Last edited by Danny; 18/09/2012, 17:14.
                  BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

hallo ferdinand

Comment

Bij mijn R5 met 1.1 vond ik dat ook

Voor 305pk is dat een batje.

Comment

• 320 zelfs, but let's not split hairs

Comment

• @ dbr2 Gij zevert meer als 10L per 100 voetstappen
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• dlbr2 blijft maar hameren over het verbruik echter vergelijkt hij appels met peren en is te koppig om dit in te willen zien.

Hoe meer ik de nieuwe 1 reeks zie hoe mooier ik deze begin te vinden
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                              Hoe meer ik de nieuwe 1 reeks zie hoe mooier ik deze begin te vinden
                              Bij mij is dat helaas niet het geval, tenzij met enkele aanpassingen: "Hoe meer ik de nieuwe M135i zie, hoe minder erg vind ik z'n lelijkheid omdat ik vermoed dat z'n rijtalenten me compleet gaan verleiden."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Bij mij is dat helaas niet het geval, tenzij met enkele aanpassingen: "Hoe meer ik de nieuwe M135i zie, hoe minder erg vind ik z'n lelijkheid omdat ik vermoed dat z'n rijtalenten me compleet gaan verleiden."
                                Een F30/F31 M335i zou ideaal zijn maar omdat er al een 335i en een hybride zijn, met ongeveer hetzelfde vermogen, zit dit er nog niet direct aan te komen.
                                Misschien komt er nog eerder een M435i.

Comment

• Persoonlijk zou ik liever mijn geld aan een E81 130i geven met wat mods dan aan deze m135i. Dan heb je een knappe atmo kar waar je heerlijk mee kunt smijten .

Comment

Oei, het topic over de 116d is ginder ->

Comment

• Godverdomme, nu ik dat geluid heb gehoord krijg ik verdomme veel goesting om mijn 123d in te ruilen .... wat een sound ....

Anderzijds, voor mijn eigen veiligheid en portemonnee (verbruik + boetes ) kan ik het beter laten ... ik zou constant op de gas gaan staan om dat geluid te horen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                        Laat me raden, een golf is daar beter in?
                                        Ik heb ook een hekel aan die sukkelaar op brugpensioen.. laat hem in zijn idealistische wereld..

Comment

Working...
                                        X