Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind ze saai, en zo vlak. 't Zilver kan me wel bekoren, zeker in combinatie met donkerrood leder binnenin. Zou wel twijfelen qua kleur. Estoril is erg knap maar een beetje te flashy naar m'n zin. Zwart no way. Wit nog no wayer. En dan schiet er niet veel meer over...
Ik vind het zilver wat saai. Estoril is inderdaad wat flashy maar voor een M135i mag dat wel...
Ik vind het zilver wat saai. Estoril is inderdaad wat flashy maar voor een M135i mag dat wel...
Ik vind dat je gelijk hebt! Estoril past beeldig op die auto (+ match met de remklauwen), maar persoonlijk wil ik liever een minder opvallende en zo klassiek mogelijke kleurencombo. Jammer dat er geen oyster leder verkrijgbaar is met zwart interieur (of Individual platin of champagner), en dat de geborsteld alu raamomlijstingen niet verkrijgbaar zijn op de M135i. Een combo zoals m'n huidige zou ik meteen opnieuw kiezen. Uit de beschikbare kleuren nu, zou 't waarschijnlijk een zilverkleurige of een grijze zijn, met binnenin 't zwart alcantara of het rode leder.
Hoe meer ik de nieuwe 1 reeks zie hoe mooier ik deze begin te vinden
Bij mij is dat helaas niet het geval, tenzij met enkele aanpassingen: "Hoe meer ik de nieuwe M135i zie, hoe minder erg vind ik z'n lelijkheid omdat ik vermoed dat z'n rijtalenten me compleet gaan verleiden."
Bij mij is dat helaas niet het geval, tenzij met enkele aanpassingen: "Hoe meer ik de nieuwe M135i zie, hoe minder erg vind ik z'n lelijkheid omdat ik vermoed dat z'n rijtalenten me compleet gaan verleiden."
Een F30/F31 M335i zou ideaal zijn maar omdat er al een 335i en een hybride zijn, met ongeveer hetzelfde vermogen, zit dit er nog niet direct aan te komen.
Misschien komt er nog eerder een M435i.
Persoonlijk zou ik liever mijn geld aan een E81 130i geven met wat mods dan aan deze m135i. Dan heb je een knappe atmo kar waar je heerlijk mee kunt smijten .
Godverdomme, nu ik dat geluid heb gehoord krijg ik verdomme veel goesting om mijn 123d in te ruilen .... wat een sound ....
Anderzijds, voor mijn eigen veiligheid en portemonnee (verbruik + boetes ) kan ik het beter laten ... ik zou constant op de gas gaan staan om dat geluid te horen...
Comment