Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Drie dimensionaal

Comment

• TOP!!!

Ook veel mooier dan de nieuwe A-klasse!

Comment

• Comment

• Comment

• Knappe kar, als deze op het prijsniveau van de huidige V50 komt zie ik een 1.6 DRIVe met powershift helemaal zitten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
              Hier valt de kont me dan weer tegen ...

Comment

• Knappe kar!

bron: www.autoblog.nl
                nls2000

Comment

• die voetgangersairbag...gaat die ook open als je een paaltje ramt ?

tis maar constructeurs slagen erin om alle dure dingen in de front te steken kassa-kassa bij simpele aanrijding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    die voetgangersairbag...gaat die ook open als je een paaltje ramt ?
                    Neen

Comment

• Vanop Facebook:

Het motorengamma strekt zich uit van de eerste dieselmotor D2 (115pk) toegankelijk vanaf 22.990 EUR met een benzinemotor T5 (254pk) toegankelijk vanaf 32.990 EUR. Alle motorversies beschikken over een start-stop en regeneratief remmen, ongeacht het type box, manueel of automatisch.

Levering vanaf september!

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Vanafprijs voor België voor de V40:
                          Voor de 1.600cc diesel (CO2-uitstoot van 94 g/km) komt die uit op 22.990 euro btw inclusief.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                              Vanafprijs voor België voor de V40:
                              Voor de 1.600cc diesel (CO2-uitstoot van 94 g/km) komt die uit op 22.990 euro btw inclusief.
                              Prijs is correct. Als je ziet wat voor een afwerking je ervoor krijgt.
                              V40 met volgende kenmerken zou ideaal zijn:
                              - Zwart koetswerk
                              - Zwart velgen + orange remblokken + dubbel uitlaat
                              - Panoramisch dak
                              - Beechwood leder.

Comment

• Die V40 zou een perfecte vervanger zijn voor mijn 118d! Toen ik mijn 1 kocht heb ik nog getwijfeld tussen een C30 en de 1, het is uiteindelijk de 1 geworden. Nu zal ik niet meer moeten twijfelen.
                                Mijn voorkeur zou uitgaan naar een T3 in Summum uitvoering. In de Summum uitvoering zijn xenon en lederen bekleding standaard inbegrepen.
                                Zodra er meer info en prijzen bekend zijn ga ik eens passeren bij de dealer.
                                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Nederlandse prijzen zijn inmiddels bekend.

Comment

• Meer live foto's vanuit Genève vind je hier!
                                        Last edited by ; 07/03/2012, 14:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                                          Levering vanaf september!
                                          En bestellen vanaf??
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X