Oorspronkelijk geplaatst door Haddock
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo V40 (2012)
Collapse
X
-
Filmpje van de Pedestrian Airbag technologie van de V40:http://carblog.be/volvo-v40-pedestri...bag-technology
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
ik ben toch echt wel benieuwd hoe groot of klein deze auto er in werkelijkheid uitziet en in hoeverre deze nog als een min of meer praktische break kan aanzien worden.
Een full option V40 D3 of zelfs D5 versus een vrij bescheiden aangeklede BMW 318d berline ... wat is wijsheid (praktisch vs 1 uit een dozijn), goedkoopste in leasing en goedkoopste in VAA ... that's the question
Comment
-
De D3 is, hoe leuk dat blok ook moge zijn, vaak een no-go bij bedrijfswagens. Da's ook hard te merken aan de Volvo's die je op de baan tegenkomt... véél DRIVE-uitvoeringen. De meest recente car policy van mijn werkgever legt op dat bij bestelling een motorisatie dient gekozen te worden die onder 125g CO2 zit. Bij de vorige car policy, een 3-4 maand geleden, was dat nog 135g CO2.
Zelfs de C30 D3 zit op dit moment nog aan 134g... da's gewoon veel te veel in vgl. met de D2 die 99g CO2 uitstoot. Of met de 116g van een 318d.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenDe D3 is, hoe leuk dat blok ook moge zijn, vaak een no-go bij bedrijfswagens. Da's ook hard te merken aan de Volvo's die je op de baan tegenkomt... véél DRIVE-uitvoeringen. De meest recente car policy van mijn werkgever legt op dat bij bestelling een motorisatie dient gekozen te worden die onder 125g CO2 zit. Bij de vorige car policy, een 3-4 maand geleden, was dat nog 135g CO2.
Zelfs de C30 D3 zit op dit moment nog aan 134g... da's gewoon veel te veel in vgl. met de D2 die 99g CO2 uitstoot. Of met de 116g van een 318d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
Klassiek, maar tijdloos en knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
Ziet er echt superknap uit!!! Goede spot!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenOp volvocars.nl kan je hem configureren
Carconfigurator Volvo Cars2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenOf de T5, 5 cilinder, 2497cc & 254pk
de t5 staat nie in de BE configurator enkel t3 en t4 met 150 en 180 pk. van de benzine wagens.
Comment
-
Volvo voert snel nog wat aanpassingen door waardoor de T3, T4, D3 en D4 motoren co2-uitstoot-vriendelijker worden
http://www.auto55.be/nieuws/17637-volvo-v40-nog-niet-leverbaar-wel-zuiniger
Comment
Comment