Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rood doet hem geen goed vind ik.
Een lichtere kleur zoals zilvergrijs zoals op die eerste foto's op de vorige pagina lijkt me geschikter omdat hij dan minder klein overkomt en de lijnen beter uitkomen.
Ik snap dus niet dat iemand een volvo koopt int rood. Nooit niet mooi gevonden!!! Raar maar waar het past gewoon niet bij volvo.
Voor het overige,ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe snuitjes van volvo.... ik blijf een gemengd gevoel hebben. maar het interieur is bij alle modellen wel positief!!!
eens bij Volvo ACG Gent via e-mail gepolst over wanneer de V40 in de showroom te zien zou zijn en volgend antwoord gekregen:
De eerste wagens zullen in Juli voorgesteld worden op bepaalde events.
Of we dan reeds een wagen in de showroom hebben is nog wat onduidelijk.
Leveringen worden pas voorzien vanaf september.
Is dus wel nog een tijdje wachten ondertussen zit ik wel weer op mobile.de naar E92's 330d's te kijken
Ik vind dat juist een voorbeeld van een auto die beter niet rood is. Rood past bij ondergemotoriseerde Italiaanse auto's, bestuurd door jonge knapen die nog nooit verkering gehad hebben. En dus niet op een Volvo. De afgebeelde wagen staat beter in gebroken wit.
Ik vind dat juist een voorbeeld van een auto die beter niet rood is. Rood past bij ondergemotoriseerde Italiaanse auto's, bestuurd door jonge knapen die nog nooit verkering gehad hebben. En dus niet op een Volvo. De afgebeelde wagen staat beter in gebroken wit.
Tja, als je van de Volvogeschiedenis niets afweet natuurlijk.
De P1800 is ontworpen door Pelle Petterson die voor een Italiaans designbureau werkte, en heeft duidelijk Italiaanse trekjes.
Het rood was de meest verkochte kleur en staat de P1800 voortreffelijk.
Maar over smaken en kleuren, ...
Ik heb het lang het voordeel van de twijfel gegeven .... maar voorlopig vind ik het dashboard nog niet mooi
Nog even wachten tot ik het in 't echt gezien heb.
Zwaar aan het twijfelen om hiervan de nieuwe firmawagen te maken. Sinds kort ben ik van het principe: 'beter een goed uitgeruste kleine wagen, dan een relatief kale grote wagen'.
Echter, ik wil de V40 absoluut eerst zien alvorens een beslissing te nemen (bestellen zou kunnen vanaf half april). Iemand een idee hoe ik dit zo snel mogelijk regel en dus niet wacht tot juli? Is er ergens een preview mogelijk?
V40 te zien vanaf juli volgens ene verkoper, volgens andere verkoper zelfs pas vanaf september, en dan nog enkel op bepaalde dagen in de provincie hoofdsteden... vrij belachelijk aanpak. Mocht 't hier over een exclusieve kar gaan dan zou ik 't nog snappen... maar verkoper zei zelfs dat je dan nog niet in de V40 kon gaan zitten, enkel naar kijken;.. zelfs niet eens een deur opentrekken.
Bestellen kan je nu al hoor. Ik mocht een bedrijfswagen kiezen en was ook aan't twijfelen. Uiteindelijk voor de V50 gekozen wegens vlug leverbaar en ik de V40 ook wel eerst in het echt wilde zien. De V40 zou eerst bij de Belgische klanten geleverd worden (eind augustus). Vlg week wordt de V50 al geleverd (na 4 weken).
Ik snap dus niet dat iemand een volvo koopt int rood. Nooit niet mooi gevonden!!! Raar maar waar het past gewoon niet bij volvo.
Voor het overige,ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe snuitjes van volvo.... ik blijf een gemengd gevoel hebben. maar het interieur is bij alle modellen wel positief!!!
Comment