Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• snel even naar lacom leuven gebeld.

Ze hebben de prijslijsten liggen maar nog geen idee vanaf wanneer ze kunnen bestellen en leveren.
    Nog even afwachten dus.
    Kan ik bij de nederlandse prijzen gewoon de bpm eraf halen en kom ik dan op ongeveer de belgische prijs?

mvg
    Robin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
      Kan ik bij de nederlandse prijzen gewoon de bpm eraf halen en kom ik dan op ongeveer de belgische prijs?

mvg
      Robin
      Als je de Nederlandse prijs voor de D2 neemt (Base in NL) zonder BPM en zonder NL 19% BTW en je telt dara Belgische 21% BTW bij dan kom je op 23004 Euro tegen de Belgische prijs van 22990 Euro.
      Ongeveer gelijk dus.
      De vraag is natuurlijk of het ook over dezelfde versies gaat want de Base-versies hebben de Belgen nooit gekregen, begon steeds vanaf de Kinetic.

Comment

• Ook hier in België zal het beginnen met een Baseversie.
        nls2000

Comment

• Ik denk dat dit er nog niet op staat.
          Een prijslijst, maar dan wel de nederlandse.

Comment

• Bizar dat de T4 de moderne Powershift heeft maar de T5 nog de Geartronic.
            Er gaapt ook een groot pk-gat tussen de T4 (1.6) en de T5 (2.5), ik meende hier nochtans ergens gelezen te hebben dat er ook een 213pk versie was (2.0)?
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
              snel even naar lacom leuven gebeld.

Ze hebben de prijslijsten liggen maar nog geen idee vanaf wanneer ze kunnen bestellen en leveren.
              Nog even afwachten dus.

mvg
              Robin

Bestelling mogelijk vanaf midden April 2012. Offertes vanaf eind volgende week!

Comment

• Ik heb een Belgische prijslijst en ze even geupload, je kan ze HIER downloaden.
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                  Ik heb een Belgische prijslijst en ze even geupload, je kan ze HIER downloaden.

Schitterend! Merci!

*haalt zijn rekenmachine boven* ... D4 met shitload aan opties moet wel haalbaar worden *fingers crossed*

Comment

• Welke kortingen op de catalogusprijs kan men bij Volvo verwachten (if any)?
                    Overnamepremie voor een 14-jarige V40?
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Als ik de Nederlande prijslijst vergelijk met de Belgische lijkt het mij intressanter van de wagen in Nederland te bestellen en in te voeren. Ik heb een offerte gevraagd bij een Dealer in Maastricht.

Comment

Als ik de Nederlande prijslijst vergelijk met de Belgische lijkt het mij intressanter van de wagen in Nederland te bestellen en in te voeren. Ik heb een offerte gevraagd bij een Dealer in Maastricht.
                        Waarom zou je dat doen? Komt altijd veel duurder uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                          Hoezo? Welke kosten komen er dan nog bovenop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                            In Nederland kopen zonder BPM en BTW, invoeren en hier gewoon 21% betalen. Komt zeker en vast niet duurder uit.

Comment

In Nederland kopen zonder BPM en BTW, invoeren en hier gewoon 21% betalen. Komt zeker en vast niet duurder uit.
                              Idd, dat dacht ik toch ook. Heb gisteren ook eens de NL prijslijst bekeken en daar staat bv. de T5 Summum aan 25.181,28 netto. Daar 21% btw bij kom je op 30.469,35 btw in. Tegenover 32.990 voor de T5 in Kinetic uitvoering in BE...

Vind het echt een knappe kar, ene kopen zal er nog wel niet van komen maar echt een mooie wagen vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                Welke kortingen op de catalogusprijs kan men bij Volvo verwachten (if any)?
                                Overnamepremie voor een 14-jarige V40?
                                omruilen voor zijn opvolger.

Ik vind het een mooi ding, al had ik met die V in de naam, wel meer een station verwacht dan een hatchback.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                  omruilen voor zijn opvolger.
                                  Da's eventueel het plan!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Titaniumgrijs

Comment

• Zou je een elektronische handrem kunnen nemen als optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
                                        Zou je een elektronische handrem kunnen nemen als optie?
                                        Neen.

Comment

• merci

Comment

Working...
                                          X