Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Iemand een idee over de belgische prijzen ?
    Met welke beeelden kom jij hier op de proppen?
    Het interieur is van de nieuwe V40, de andere beelden zijn mislukte oude photoshops !
    Er zijn nog geen prijzen in BE bekend.

Comment

• Keuze uit drie tellerpartijen in de V40:

Comment

• Last edited by joodoo; 01/03/2012, 23:18.

Comment

• Comment

• De V40 is uitgerust met Volvo's Pedestrian Detection met Full Auto Brake. Daaronder vallen ook Lane Keeping Aid (via trillingen in het stuurwiel), de ingenieuze Park Assist Pilot, die parallel parkeren vergemakkelijkt, en een nooit eerder toegepaste voetgangersairbag. Die airbag schiet bij een aanrijding uit de motorkap, ter hoogte van de voorruit. Zo kan de aangereden persoon zachter vallen. Het geheel is U-vormig, zodat de bestuurder toch nog kan zien waarheen hij moet sturen.

Comment

• Mooi, op die laatste foto, aan 't zebrapad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Mooi, op die laatste foto, aan 't zebrapad.
                Vanuit die hoek had ik een split-second Mégane Coupé-gevoel. Inderdaad mooi.

BTW: toevallig geen HUD beschikbaar in de nieuwe V40? Ik vind dat, sinds een proefrit met de 9-5, een van de betere veiligheidsfeatures - je ogen dwalen veel minder af - en daarom wel passend bij een nieuwe Volvo.
                Last edited by ; 02/03/2012, 07:14.

Comment

• geen fan van de versnellingspook, zo onvolvo!

da's een Ford pookje zeker?
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• knap, knap... dashboard design (integratie navigatiescherm en lomp ogend passagiersgedeelte-handschoenenkast) lijkt me nog wennen, tenzij 't in 't echt minder bulky overkomt...
                    anders wel een kanshebber als opvolger van m'n A4 tov de 3-serie (V40 zal wel pak goedkoper uitkomen, echter CO2 uitstoot vs performantie en rijbeleving daar blijft BMW wel straf in).

Comment

• Eindelijk terug een watertemperatuurmeter.
                      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                      '08 S60 2.4D
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Vanaf wanneer bestelbaar/leverbaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                          Vanaf wanneer bestelbaar/leverbaar ?
                          Waarschijnlijk bestelbaar vanaf volgende week als VCB de Belgische prijzen bekend maakt.
                          Eerste leveringen nog voor de grote vakantie waarschijnlijk, al zal het eerder augustus zijn.

Comment

• Deze stond hier nog niet dacht ik:

Comment

• Knap ding, achterkant is wennen, maar begin hem steeds mooier en mooier te vinden.

Als ik dan toch iets negatief moet vinden is het voor mij het scherm, past niet helemaal op die manier vind ik ...

Maar de rest van het dashboard vind ik eigenlijk nog goed meekunnen met de huidige normen.

Geslaagd, zeer geslaagd
                              All hail the Ovlov

Comment

• Ik moet zeggen, toen ik voor de eerste keer de achterkant zag, vroeg ik me wel even af : 'Wat hebben ze bij Volvo nu uitgestoken?', maar de snoet daarentegen ziet er best goed uit!

Comment

• Comment

• Heel knap! Dit zal wel een succes worden.
                                    freude am fahren

Comment

• Zéér knap! Voor mij graag een rode
                                      Ik ben benieuwd naar het R-design pakket
                                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Is hij nu al officieel gepresenteerd in Geneve en zijn de prijzen/uitvoeringen bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk Berichten
                                          Is hij nu al officieel gepresenteerd in Geneve en zijn de prijzen/uitvoeringen bekend?
                                          Morgen is de officiële presentatie in Geneve. Je kan dit live volgen via Facebook om 12u15
                                          Senna, Driven To Perfection

Comment

Working...
                                          X