Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Financieel gezien een DIKKE VETTE FLOP voor Volvo !!!!!!!

Kijk eens naar de V50. Ze rijdne met duizenden rond. Het is de ideale firma wagen, lease wagen
    Wat goedkoper dan een break van BMW (3 serie), Audi A4, Mercedes C.

Ze gaan hier een zeer groot deel uit de markt verliezen!

Geen lelijke wagen maar het gaat de dealers pijn doen geen V50 meer te hebben want dit is GEEN alternatief !
    Last edited by ; 29/02/2012, 11:22. Reden: aangepast omdat sommige hier gechoqueerd zijn van een groter dan normaal lettertype :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
      Geen lelijke wagen maar het gaat de dealers pijn doen geen V50 meer te hebben want dit is GEEN alternatief !
      Ah, ik wist niet dat je hem al uitgebreid getest had? Noch dat we hier op het forum een echte marketingspecialst zitten hadden

Comment

@ benzine, wat een onnozele manier om uw mening kenbaar te maken
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Financieel gezien een DIKKE VETTE FLOP voor Volvo !!!!!!

Kijk eens naar de V50. Ze rijdne met duizenden rond. Het is de ideale firma wagen, lease wagen
          Wat goedkoper dan een break van BMW (3 serie), Audi A4, Mercedes C.

Ze gaan hier een zeer groot deel uit de markt verliezen!

Bedankt voor je bijdrage.
          Last edited by ; 29/02/2012, 11:24.

Comment

je zal wel zien.

mooie wagen maar dat ze de V50 laten vallen en geen alternatief bieden zal de Volvo dealers zuur opbreken.

Het is zowat de populairste leasewagen die ze uit hun gamma halen

Comment

je zal wel zien.

mooie wagen maar dat ze de V50 laten vallen en geen alternatief bieden zal de Volvo dealers zuur opbreken.

Tja, ik vind de 940 en de vorige generatie S60 ook heel mooie wagens, maar je moet ze ooit eens uit productie halen hé ?

Comment

Volvo zal daar niet licht overgegaan zijn; besides, er worden meer XC60s geproduceerd in gent dan V50s.

Comment

je zal wel zien.

Er is een V60 gekomen. Zelfde volume als een V50 en dus het volumealternatief.
                  En nu met al dat gedownsize zal deze V40 zeker het nieuwe leasesucces van Volvo worden.
                  En daarbij, jouw manier van hier te reageren is er ook wel dik over!
                  Last edited by joodoo; 28/02/2012, 20:19.

Comment

Knap gedaan van Volvo!

Ik ben een liefhebber van hun huidig design (V60, XC60,...) dat duidelijk hun vruchten afwerpt bij de verkoop. Ook de V40 kan ik smaken, de agressieve voorkant vind ik het knapste van de auto. Over de achterkant heb ik nog wat mijn twijfels, maar voor de rest is hij schitterend. In ieder geval is hij voor mij een pak mooier dan de lelijke 1 en de saaie A3.

Het interieur stelt me wel een klein beetje teleur. Volvo hanteert al jaren "hetzelfde" interieur, waardoor het er wat gedateerd gaat uitzien. Ik ben eens benieuwd wat deze V40 in de verkoop gaat doen in vergelijking met de Duitse 3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                      Er is een V60 gekomen. Zelfde volume als een V50 en dus het volumealternatief.
                      Ik las hoger dat er ook nog andere koetswerkvarianten zullen verschijnen van de V40, waaronder een break?

Comment

De reactie van benzine is er dik erover. Wacht maar het Salon van Parijs af met een XC40 die samen met de V40 de S40 en V50 klanten meer dan een alternatief zullen bieden samen met de S60 en V60 natuurlijk.

Niet alleen ruimte en look spelen een rol maar de prijsvork van de 4 modellen die elkaar dik zullen overlappen !! Als men het nog niet doorhad, de tijden van groot is schoon zijn meer dan voorbij. De tijd is aangebroken van compacte luxe !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik las hoger dat er ook nog andere koetswerkvarianten zullen verschijnen van de V40, waaronder een break?
                          Geen break, wel een XC40 (voorstelling in het najaar 2012, ook productie in Gent)

Comment

Top Gear heeft deze al getest en is er enthousiast over.

Comment

Financieel gezien een DIKKE VETTE FLOP voor Volvo !!!!!!
                              Kan je niet een wat groter font gebruiken? Ik kan het nog steeds niet goed lezen.

(als dit gebeurde op ons eigen klantenforum had ik de pleger in kwestie een ban aan z'n broek gedraaid. Wees blij dat ze hier toleranter zijn).

On topic: mooi ontwerp. Kan perfect naast de V60 staan, net zo elegant. Alleen kan ik nog steeds niet wennen aan hoe Volvo momenteel de neuspartij aanpakt. De zone onder de koplampen vond ik bij de C30 / S60 / V60 / C70 niet zuiver vormgegeven, en al is dat bij deze V40 minder rommelig, het zit voor mij nog steeds niet lekker.
                              Last edited by ; 29/02/2012, 11:25.

Comment

Lijkt toch een ferm modelleke te zijn. Qua design valt die op de laatste foto's in ieder geval mee. Ook wel wat vragen bij hoe die er in standaard livrei gaat uitzien, maar da's voor later onderzoek.
                                Die D2 is wel onthutsend traag van 0 tot 100... Da's nie meer van dezen tijd Zo is het niet moeilijk om aan een lage CO2 te komen...

Comment

Geen fan van de achterkant. Maar kgeef 'm een kans irl, ben benieuwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Top Gear heeft deze al getest en is er enthousiast over.
                                    Linkje?
                                    nls2000

Comment

http://www.topgear.com/uk/car-news/n...gear-2012-28-2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                        Linkje?
                                        Dit stond op hun Facebook account: "Volvo announced its first proper five-door hatch today, and we’ve driven it. Not only that, the V40 is very good…"

Comment

• Iemand een idee over de belgische prijzen ?

Last edited by ; 06/03/2012, 16:31.

Comment

Working...
                                          X