Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
    Binnen twee jaar zal de V60 ongetwijfeld lager geprijsd zijn. Spring maar eens binnen in de concessie van uw regio* als de vervanging vastligt

*Vermant Mechelen
    Vorige is bij lacom gekocht :-)
    Maar is natuurlijk niet bindend. we zullen het tegen dan wel bekijken. Ik vindt de V60 geweldig knap maar op deze moment wel veel extra geld tegenover de v50.
    Swat we gaan wat offtopic.
    Robin

Comment

bron : motortalk.de

Comment

Comment

Comment

Ik vind hem heel knap, laat maar komen! Hoeveel gaat deze ongeveer kosten? Rond de 25k standaard?

Comment

Ik ben geen fan van de achterkant.
              Voor de rest wel een mooie auto.
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Knap, doet me wat denken aan de nieuwe A-klasse soms

Comment

Heel knap. Echt mooi. Laat maar komen. Het interieur kan me ook sterk bekoren. Wel opvallend is dat er precies drie ruitensproeiers zijn op de motorkap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                    Heel knap. Echt mooi. Laat maar komen. Het interieur kan me ook sterk bekoren. Wel opvallend is dat er precies drie ruitensproeiers zijn op de motorkap.
                    Wat ook opvallend is: conventionele handrem

Comment

Knap

Digitale teller, en conventionele handrem en inderdaad drie ruitensproeiers, citysafety etc...

Comment

Begin er ook aan te wennen. Niet mis, alvast. Denk dat het een auto is die op foto (zoals Dafke Daffodil zegt) moeilijk te pakken valt maar IRL waarschijnlijk erg goed oogt.

Het interieur vind ik ook niet meteen verkeerd. Nog wel wat veel knopjes in een mini cluster, en het dashboardplastic oogt nogal ruw ... maar 't is foto.

Benieuwd om 'm live te zien!

Komt dit met AWD?

Comment

Volvo is goed bezig, naar mijn goesting. Er zijn zelfs zaken die ik graag op de V60 had gezien... Panoramisch dak, die buitenkleur en de handrem! benieuwd om deze in het echt te zien.

Ik verwacht zeker awd bij de hybride en de dikste benzine.
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

geslaagd!

Comment

Knap, zowel exterieur als interieur.
                              truth is in the eye of the beholder

Comment

Wat ik niet goed begrijp, is waarom Volvo trouw blijft aan het onhandige en zeker niet blindelings bedienbare knopjesveld op het dashboard onderaan. Een controller zoals nu toch langzaamaan alle (premium) merken gebruiken, is toch zoveel handiger en veiliger? Koppig Zweeds trekje?
                                Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

En 'k heb m'n bedenkingen bij de gebruikte materialen. Bovenkant dashboard in een ruw plastic, onderaan (en op andere plaatsen) dan weer vlak, stootkussen stuurwiel dan weer ruwer (maar nog een beetje anders). En de bekleding van het centraal paneel in een metaal-imitaat... Hmm.

Comment

Maar weet iemand nu al exacte gegevens van het onderstel?
                                  Nieuw Volvoplatform? nieuwe Focus? doorontwikkeling V50?
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Wat ik niet goed begrijp, is waarom Volvo trouw blijft aan het onhandige en zeker niet blindelings bedienbare knopjesveld op het dashboard onderaan. Een controller zoals nu toch langzaamaan alle (premium) merken gebruiken, is toch zoveel handiger en veiliger? Koppig Zweeds trekje?

En 'k heb m'n bedenkingen bij de gebruikte materialen. Bovenkant dashboard in een ruw plastic, onderaan (en op andere plaatsen) dan weer vlak, stootkussen stuurwiel dan weer ruwer (maar nog een beetje anders). En de bekleding van het centraal paneel in een metaal-imitaat... Hmm.
                                    Volgens ingewijden uit de Gentse fabriek is er hard gewerkt om het interieur op een premiumniveau te brengen, en ze zouden daar (volgens hen) zeer goed in geslaagd zijn en volgens hetgeen ik kan zien zou dat wel eens waren kunnen zijn, zeker als je ziet wat er nu in een C30 steekt bijvoorbeeld. Plastic en imitaten vind je in elke auto (BMW, Mercedes, Audi,...), real stuff wordt zo goed als niet meer gebruikt. Het is gewoon de kunst om ze er zo niet te laten uitzien. Dat is dus afwachten in realiteit.
                                    Wat de bediening op de middenconsole betreft ben ik het als gebruiker absoluut niet eens. Een controller onder de knie krijgen is veel moelijker dan een knopje kennen op dit veld. In de XC60 en V60 is dat kinderspel na twee keer bedienen. Het is trouwens zeer logisch opgebouwd, maar ik begrijp de commentaar indien je een controller meer gewoon bent.

Comment

Zelf heb ik nog knoppekes - m'n eigen auto heeft geen controller. Ik meld gewoon wat ik ondervind als ik met andere auto's rijd (een controller leer je aan in een minuut of 2, of sneller, en bedien je daarna blindelings) en wat er in diverse magazines wordt getest. Een controller is simpelweg veel veiliger - en Volvo staat toch voor veiligheid, leek me.

Comment

Ziet er goed uit. Welliswaar met in het achterhoofd dat ie op de foto's bomvol opties staat. Ben alvast zeer benieuwd deze irl te zien.
                                        Last edited by Lord Tom; 26/02/2012, 11:42.

Comment

Vanaf wanneer is hij bestelbaar?

Comment

Working...
                                          X