Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voorkant is wel knap, maar ik vind die 'golf' in de koffer echt niet mooi.
Koffer lijkt me een pak kleiner dan de V50 en die was al niet zo bijzonder groot.
Het kofferdeksel lijkt me ook maar zeer klein (afgaande op bovenstaande foto's).
Ik denk dat de stap tussen de V40 en de V60 té groot is, maar ja, een V40, V50 én een V60 was misschien wat teveel van het goede
Ik mis in de nieuwe generatie (V60 en zeker deze V40) toch ook de kenmerkende praktische inzetbaarheid van het volume en de ruimte.
Met een prijs die amper lager ligt dan die van de V50 lijkt de V40, ondanks zijn mooie looks (voor mij dan toch), op dat vlak té weinig te bieden.
Ik was eigenlijk echt geïnteresseerd maar zou nu precies eerder een stock V50 kopen. Zijn er die nog?
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Ik denk dat ik gisteren een volledig ongecamboufleerde nieuwe S40 ben tegengekomen in de buurt van Volvo Gent.
Hij stond even naast me, en dacht echt dat er S40 opstond... Kan dit, of heb ik me echt miskeken?
Comment