Op volvocars.nl kan je hem configureren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo V40 (2012)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
Titaniumgrijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk BerichtenZou je een elektronische handrem kunnen nemen als optie??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenBizar dat de T4 de moderne Powershift heeft maar de T5 nog de Geartronic.
Er gaapt ook een groot pk-gat tussen de T4 (1.6) en de T5 (2.5), ik meende hier nochtans ergens gelezen te hebben dat er ook een 213pk versie was (2.0)?2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenWelke kortingen op de catalogusprijs kan men bij Volvo verwachten (if any)?
Overnamepremie voor een 14-jarige V40?
Vaste kortingen in elk geval, nationale afspraak binnen dealernetwerk.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
jup, en ook een Belgische prijslijst staat erop
Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.
Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.beBij Volvo zijn ze wel erg snel met het bekendmaken van de prijzen voor hun nieuwe V40. De goedkoopste variant is in België de D2 diesel met 115 pk. Die kost minimaal 22.990 euro. Er is ook een D3 (150 pk, 24.690 euro) en een D4 Kinetic (177 pk, 27.490 euro) berschikbaar. Voor de benzinemotoren is de T3 (150 pk) de goedkoopste variant met een prijs van 23.490 euro. Hierboven vinden we een T4 (180 pk) terug voor 25.290 euro. De topversie van de V40 is de T5 Kinetic (254 pk) met een prijs van 32.990 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe T4 powershift en T5 geartronic zou ook pas leverbaar zijn tegen december
Comment
-
Inderdaad knappe wagen, maar zie ik daar nu focus-achtig achterlichten in (vooral langs zij gezien)?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Op het eerste zicht was ik er laaiend enthousiast over en ben al een tijdje beziggeweest in de configurator, maar nu ben ik al een pak minder geinteresseerd. Ik was in de veronderstelling dat de V40 de V50 ging opvolgen, en dan blijkt op papier dat de koffer kleiner is dan die van een Golf en amper groter dan die van een Polo. En dan zien de prijzen er niet meer zo gunstig uit. De V40 is ook zwaaaaar, meer kg's dan een V60! Klopt dat wel? Het zou wel de trage 0-100 verklaren ondanks de 115PK voor de D2. Wel enorm lage CO2 uitstoot en dat maakt het natuurlijk een interessante kar voor de Di Rupo tax te ontwijken.
Maar, het is wel een knappe auto, dat T-Tec charcoal-blond interieur ziet er zo knap uitDit is eentje die ik zeker ga bekijken als hij bij de dealers staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIk dacht 9% voor fleet <5 wagens en 13% voor fleet > 5 wagens?
Vaste kortingen in elk geval, nationale afspraak binnen dealernetwerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtengraag meer randinfo dan: hoeveel auto's in de fleet, werknemer van volvo-groep of een van de leveranciers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenMijn pa krijgt bij Volvo als fleetkortig 20% - 22%, afhankelijk van het model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenNooit op nieuwe modellen.
Comment
Comment