Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op volvocars.nl kan je hem configureren
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Titaniumgrijs
      Hij verdient wel een beter (minder saai) kleurtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
        Zou je een elektronische handrem kunnen nemen als optie?
        Waarom zou je daar extra voor betalen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          Bizar dat de T4 de moderne Powershift heeft maar de T5 nog de Geartronic.
          Er gaapt ook een groot pk-gat tussen de T4 (1.6) en de T5 (2.5), ik meende hier nochtans ergens gelezen te hebben dat er ook een 213pk versie was (2.0)?
          Ik vind het ook raar. Op p.4 van dit topic is er sprake van twee 1984cc motoren van 180pk en 213pk maar in de prijslijsten is er geen spoor meer van te bekennen. Als je nu een zwaardere benzine wil dan de 1.6 moet je al direct voor een 2.5 kiezen. Een 2 liter ertussen zou veel logischer zijn.Komt mss. later nog?
          2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            Welke kortingen op de catalogusprijs kan men bij Volvo verwachten (if any)?
            Overnamepremie voor een 14-jarige V40?
            Ik dacht 9% voor fleet <5 wagens en 13% voor fleet > 5 wagens?
            Vaste kortingen in elk geval, nationale afspraak binnen dealernetwerk.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• En voor particulieren?
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• nu ook op belgische volvo cars website configureerbaar ...

Comment

• jup, en ook een Belgische prijslijst staat erop

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
                  Bij Volvo zijn ze wel erg snel met het bekendmaken van de prijzen voor hun nieuwe V40. De goedkoopste variant is in België de D2 diesel met 115 pk. Die kost minimaal 22.990 euro. Er is ook een D3 (150 pk, 24.690 euro) en een D4 Kinetic (177 pk, 27.490 euro) berschikbaar. Voor de benzinemotoren is de T3 (150 pk) de goedkoopste variant met een prijs van 23.490 euro. Hierboven vinden we een T4 (180 pk) terug voor 25.290 euro. De topversie van de V40 is de T5 Kinetic (254 pk) met een prijs van 32.990 euro.
                  De T5 zit nog niet in de configurator?
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• De T4 powershift en T5 geartronic zou ook pas leverbaar zijn tegen december

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                      De T4 powershift en T5 geartronic zou ook pas leverbaar zijn tegen december
                      Aah oké, want ik las juist op volvo.be dat je enkel max. T4 (180pk) kon bestellen en ging kijken bij volvo.nl en ik zag daar T5 (254pk)... Even geduld dan maar...

Comment

• Inderdaad knappe wagen, maar zie ik daar nu focus-achtig achterlichten in (vooral langs zij gezien)?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Op het eerste zicht was ik er laaiend enthousiast over en ben al een tijdje beziggeweest in de configurator, maar nu ben ik al een pak minder geinteresseerd. Ik was in de veronderstelling dat de V40 de V50 ging opvolgen, en dan blijkt op papier dat de koffer kleiner is dan die van een Golf en amper groter dan die van een Polo. En dan zien de prijzen er niet meer zo gunstig uit. De V40 is ook zwaaaaar, meer kg's dan een V60! Klopt dat wel? Het zou wel de trage 0-100 verklaren ondanks de 115PK voor de D2. Wel enorm lage CO2 uitstoot en dat maakt het natuurlijk een interessante kar voor de Di Rupo tax te ontwijken.
                          Maar, het is wel een knappe auto, dat T-Tec charcoal-blond interieur ziet er zo knap uit Dit is eentje die ik zeker ga bekijken als hij bij de dealers staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            Ik dacht 9% voor fleet <5 wagens en 13% voor fleet > 5 wagens?
                            Vaste kortingen in elk geval, nationale afspraak binnen dealernetwerk.
                            Mijn pa krijgt bij Volvo als fleetkortig 20% - 22%, afhankelijk van het model.

Comment

• graag meer randinfo dan: hoeveel auto's in de fleet, werknemer van volvo-groep of een van de leveranciers?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                graag meer randinfo dan: hoeveel auto's in de fleet, werknemer van volvo-groep of een van de leveranciers?
                                Werknemer bij BNP. Hoeveel Volvo's ze in de fleet hebben weet ik niet precies maar 't zijn er redelijk wat.

Comment

• dus niet relevant voor schussboelie

Particulieren krijgen max 9% dacht ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Mijn pa krijgt bij Volvo als fleetkortig 20% - 22%, afhankelijk van het model.
                                    Nooit op nieuwe modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                      Nooit op nieuwe modellen.
                                      Inderdaad, want jij weet alles hé

Comment

• 2 offertes binnen van Nederlandse dealers, eentje geeft geen korting en de andere 4,5% op wagen en opties.

Comment

• Bij benzine enkel maar 1.6 verkrijgbaar?
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X