Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo V40 (2012)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenBegrijp ik niet : toch wel een stuk goedkoper dan zijn concurrenten : A3, BMW1 en A-klasse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenMaar veel duurder dan een Golf of een Focus en die twee zijn zeker niet minder.
Test hem maar eens ...Last edited by joodoo; 21/07/2012, 21:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenMaar veel duurder dan een Golf of een Focus en die twee zijn zeker niet minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenMaar veel minder dan de golf.
Goedkoper dan een A3, maar wel leuker dan een golf, en zal er op andere punten niet voor moeten onderdoen -> zal dus wel verkopen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenDe nieuwe V40 is wel degelijk veel meer premium en rijdt veel beter dan een Golf of Focus en in basis veel beter uitgerust.
Test hem maar eens ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenIs de A3 dan zijn meerprijs waard ten opzichte van de Golf?
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWat is dat blinkend plaatje eigenlijk op de grille?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenHij heeft toch nog altijd de basis van de Focus, nu aangekleed door een paar Chinesen. Maar het is een mooie wagen, zonder twijfel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenFantastische wagen! Ondertussen hebben wij al enkele dagen een D2 testwagen binnen: rijdt super! Enorm stil binnenin, zelfs in vergelijking met de grotere Volvo modellen. Direct stuurtje dat zwaarder aanvoelt dan anders --> good! De kwaliteitsfeel is imo zelfs nog hoger dan dat van de grotere broertjes.
Animo rond deze auto is enorm groot.
Ik moet binnenkort een auto voor het werk kiezen en deze staat op mijn lijstje dus ik zou deze zeker eens willen bekijken.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenWat zie ik nu een Vovo met nog altijd ruitensproeiers op de motorkap, foei.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenEn de A3 heeft de basis (en nog veel meer) van de Golf en zowat elke Skoda en Seat. Wat is het verschil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWat is dat blinkend plaatje eigenlijk op de grille?
Howow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk BerichtenAdaptieve cruise-control met start & stop, zou ik denken?
Howow
Comment
-
Gisteren eens rond de nieuwe V40 gestapt. Hij ziet er nog beter uit in realiteit dan op foto. De proporties zitten goed, de binnenruimte lijkt mij ok en de afwerking is ook wat je van een Volvo verwacht. Sterke concurrent voor de 1-serie, A3 en de A-klasse. Alleen die drie (!) ruitensproeiers verstoren een beetje het egale oppervlak van de motorkap. Maar misschien konden die ruitensproeiers niet op een andere plaats door de voetgangersairbag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenWaar is 'wij' precies?
Ik moet binnenkort een auto voor het werk kiezen en deze staat op mijn lijstje dus ik zou deze zeker eens willen bekijken.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenHij heeft toch nog altijd de basis van de Focus, nu aangekleed door een paar Chinesen. Maar het is een mooie wagen, zonder twijfel.
Dit ontwerp bestaat al vijf jaar en is volledig Zweeds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenDe afwerking. Materiaal keuze interieur. Prestige.
Comment
Comment