Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    Mooie wagen, denk dat we deze wagen veel gaan zien rijden in de toekomst, meer dan de nieuwe A klasse vermoed ik.
    Maar veel minder dan de golf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
      Begrijp ik niet : toch wel een stuk goedkoper dan zijn concurrenten : A3, BMW1 en A-klasse
      Maar veel duurder dan een Golf of een Focus en die twee zijn zeker niet minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
        De nieuwe V40 is wel degelijk veel meer premium en rijdt veel beter dan een Golf of Focus en in basis veel beter uitgerust.
        Test hem maar eens ...
        Last edited by joodoo; 21/07/2012, 21:38.

Comment

Is de A3 dan zijn meerprijs waard ten opzichte van de Golf?

Comment

Wat is dat blinkend plaatje eigenlijk op de grille?

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Maar veel minder dan de golf.
              Dat is waar, maar je moet niet evenveel dan een golf verkopen om van een succes te spreken.

Goedkoper dan een A3, maar wel leuker dan een golf, en zal er op andere punten niet voor moeten onderdoen -> zal dus wel verkopen denk ik.

Comment

De nieuwe V40 is wel degelijk veel meer premium en rijdt veel beter dan een Golf of Focus en in basis veel beter uitgerust.
                Test hem maar eens ...
                Hij heeft toch nog altijd de basis van de Focus, nu aangekleed door een paar Chinesen. Maar het is een mooie wagen, zonder twijfel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                  Is de A3 dan zijn meerprijs waard ten opzichte van de Golf?
                  Neen, zeker niet, maar veel mensen betalen graag iets extra voor 4 ringen. Ik ook trouwens.

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Wat zie ik nu een Vovo met nog altijd ruitensproeiers op de motorkap, foei.

Comment

Hij heeft toch nog altijd de basis van de Focus, nu aangekleed door een paar Chinesen. Maar het is een mooie wagen, zonder twijfel.
                    En de A3 heeft de basis (en nog veel meer) van de Golf en zowat elke Skoda en Seat. Wat is het verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                      Fantastische wagen! Ondertussen hebben wij al enkele dagen een D2 testwagen binnen: rijdt super! Enorm stil binnenin, zelfs in vergelijking met de grotere Volvo modellen. Direct stuurtje dat zwaarder aanvoelt dan anders --> good! De kwaliteitsfeel is imo zelfs nog hoger dan dat van de grotere broertjes.

Animo rond deze auto is enorm groot.
                      Waar is 'wij' precies?
                      Ik moet binnenkort een auto voor het werk kiezen en deze staat op mijn lijstje dus ik zou deze zeker eens willen bekijken.
                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                      1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE
                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                      1980 Volkswagen Derby CLS
                      1990 Mercedes W124 230CE
                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Wat zie ik nu een Vovo met nog altijd ruitensproeiers op de motorkap, foei.
                        Het einde van de wereld, de Maya's hebben het voorspeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                          En de A3 heeft de basis (en nog veel meer) van de Golf en zowat elke Skoda en Seat. Wat is het verschil?
                          De afwerking. Materiaal keuze interieur. Prestige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Adaptieve cruise-control met start & stop, zou ik denken?

Howow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo Bekijk Berichten
                              Adaptieve cruise-control met start & stop, zou ik denken?

Howow
                              City safety system normaal gezien.

Comment

• Gisteren eens rond de nieuwe V40 gestapt. Hij ziet er nog beter uit in realiteit dan op foto. De proporties zitten goed, de binnenruimte lijkt mij ok en de afwerking is ook wat je van een Volvo verwacht. Sterke concurrent voor de 1-serie, A3 en de A-klasse. Alleen die drie (!) ruitensproeiers verstoren een beetje het egale oppervlak van de motorkap. Maar misschien konden die ruitensproeiers niet op een andere plaats door de voetgangersairbag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                  Waar is 'wij' precies?
                                  Ik moet binnenkort een auto voor het werk kiezen en deze staat op mijn lijstje dus ik zou deze zeker eens willen bekijken.
                                  Vermant NV, concessie van Volvo. (Mechelen, Rumst & Bornem --> ik zit in Mechelen)
                                  nls2000

Comment

• Blinkend plaatje gaat inderdaad over de Adaptive Cruise Control.

Het City-Safety systeem zicht achter de voorruit (ter hoogte van de binnenspiegel).
                                    nls2000

Comment

Chinezen hebben hier geen bal mee te maken.
                                      Dit ontwerp bestaat al vijf jaar en is volledig Zweeds.

Comment

• Juist eerste kilometers in onze demo gereden.... rijdt ok voor een D2. Digitaal dashboard is gevaarlijk omdat je naar alle meterkes wil kijken en toestanden.....

Comment

De afwerking. Materiaal keuze interieur. Prestige.
                                          Afbladerende softlak?

Comment

Working...
                                          X