Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem wel mooi maar blijf hem precies toch te duur vinden voor het volumen dat je krijgt. Of te klein voor z'n prijs, 't ligt er maar aan hoe je 't bekijkt...
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Ik vind hem wel mooi maar blijf hem precies toch te duur vinden voor het volumen dat je krijgt. Of te klein voor z'n prijs, 't ligt er maar aan hoe je 't bekijkt...
      Begrijp ik niet : toch wel een stuk goedkoper dan zijn concurrenten : A3, BMW1 en A-klasse

Comment

• Video van Autoblog

Comment

• Die zijn allemaal nog veel meer te klein voor wat ze kosten.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Nog een video, van Autoweek

Comment

• Dat panoramisch dak kan niet open ofwat? Wat een afknapper op zo'n prachtige auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Dat panoramisch dak kan niet open ofwat? Wat een afknapper op zo'n prachtige auto
                Dat is wel bij meer merken het geval. Heeft meestal te maken met gewicht en carrosseriestijfheid. Ga maar eens na: bij de meeste merken waar het pano dak wél open kan, begint dat na een tijd te rammelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  Dat is wel bij meer merken het geval. Heeft meestal te maken met gewicht en carrosseriestijfheid. Ga maar eens na: bij de meeste merken waar het pano dak wél open kan, begint dat na een tijd te rammelen...
                  Of vanaf nieuw Nee, bij mijn Touran kan het open en dat durft toch wel is kraken inderdaad. Maar toch ben ik voor een open dak, nadelen wegen niet op tegen de voordelen voor mij.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Of vanaf nieuw Nee, bij mijn Touran kan het open en dat durft toch wel is kraken inderdaad. Maar toch ben ik voor een open dak, nadelen wegen niet op tegen de voordelen voor mij.
                    ²
                    Ik zou geen auto meer willen zonder open dak als ik hem zelf betaal. De verluchting, sfeer, dat zacht briesje, licht, buitenlucht,... Dat ze dan ook een gewoon schuifdakje aanbieden als ze het anders niet rammelvrij krijgen hé...

Comment

• Rijtest van Autofans.be

Volvo nodigde ons uit om hun nieuwste en kleinste telg van nader bij te komen ontdekken. De V40 betreedt een segment waarin een harde strijd wordt gestreden om de verkoopscijfers. Duitse premium merken zwaaien naar goede gewoonte de plak. Als het van Volvo afhangt, zullen Audi, BMW, Volkswagen en Mercedes zich toch maar best goed schrap zetten voor de toetreding van hun nieuwe strijdkanon... http://www.autofans.be/rijtest/rijtest-volvo-v40

Comment

• Comment

• Was de V40 vroeger niet groter?

Lijkt precies een Focus geworden ofzo.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ja, maar het is toch een compleet nieuw concept, de nieuwe V40 stamt niet voort uit de vorige V40

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Eerste conclusie wat looks betreft: V40 >> 1-serie
                              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                Die kerel wordt ook snel (en vroeg) grijs zeg

Comment

• Comment

• Heb de V40 gisteren zien rijden voor de eerste keer in het echt.
                                    hij is echt prachtig,voor mij de mooiste in zn segment !
                                    ik heb enkele fotos vlug genomen!
                                    v40 zijkant II.jpgvolvo v40 front draai.jpgv40 draai II def.jpgv40 ar II.jpgv40 arII lichten.jpg

Comment

• Die opzetstukken!

Comment

• Meegespoten is veel mooier

Comment

• Comment

Working...
                                          X