Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
    Klopt, idem hier. De D3 geeft echt een leuke duw in de rug en dat geluid , waw. Maar als je de prestaties echt gaat meten, zijn ze eigenlijk tegenvallend. Meer dan 10 sec tot 100 is lang voor een 150PK-motor
    Vond ik ook toen ik een tijd terug de C70 D3 testte. Mooi geluid, maar niet veel beweging. Natuurlijk weegt de C70 een eind meer dan de V40, I know, maar er is duidelijk een reden waarom Volvo nog steeds een D5 heeft. En dat is niet omdat de D3 als "de brandweer" voorruit gaat Don't get me wrong, 't is een heel leuke auto en de D3 is een goede motor, maar niet uitzonderlijker dan de andere motoren op de markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
      http://www.secondagenda.be/volvov40/

vriendin heeft dit getest over het weekend
      Euh... ik wil op niemand z'n tenen trappen, maar kan het zijn dat uw vriendin geen native speaker is?

Comment

• Beste Forumlezers,

Gisteren Volvo V40 summum D2 gekregen, zwart metallic met alle opties erop.
        Na veel bestuderen van het TFT scherm, heb ik ontdekt dat de spraakherkenning bij navigatie enkel Nedeland ingesteld staat als gebied. Heeft er iemand een idee of ik dit kan veranderen ?
        Kijk er graag naar uit.
        Bedankt, Danny 147

Comment

• De spraakherkenning met betrekking tot de GPS zal met een software update mogelijk zijn vanaf juni 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
            Euh... ik wil op niemand z'n tenen trappen, maar kan het zijn dat uw vriendin geen native speaker is?
            lol dude, das mijn vriendin niet! Zien passeren op twitter van een kennis
            Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• yes, vrouwke haar wagen is binnen. Nu de platen en inschrijving regelen en binnen een dikke week rijden we ermee :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny147 Bekijk Berichten
                Beste Forumlezers,

Gisteren Volvo V40 summum D2 gekregen, zwart metallic met alle opties erop.
                Na veel bestuderen van het TFT scherm, heb ik ontdekt dat de spraakherkenning bij navigatie enkel Nedeland ingesteld staat als gebied. Heeft er iemand een idee of ik dit kan veranderen ?
                Kijk er graag naar uit.
                Bedankt, Danny 147
                Belgie wordt door de sw herkent als een Frans talig land en zijn de vlaamse gemeente niet in te stellen met spraaktechnologie. Is ronduit schandalig eigenlijk maar is zo
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                  Belgie wordt door de sw herkent als een Frans talig land en zijn de vlaamse gemeente niet in te stellen met spraaktechnologie. Is ronduit schandalig eigenlijk maar is zo
                  Zo te lezen is het ook niet meteen een Nederlandstalig land.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                      Zo te lezen is het ook niet meteen een Nederlandstalig land.

Een hele goeie!
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

yes, vrouwke haar wagen is binnen. Nu de platen en inschrijving regelen en binnen een dikke week rijden we ermee :

http://i45.tinypic.com/20sjat0.jpg
                        Die lijkt wel erg hoog te staan niet?
                        Velgen zien er wel OK uit anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Staat waarschijnlijk nog in "transport modus"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

was ook mijn eerste reactie, maar hij staat zo. Maar het valt nu veel minder op als op die foto moet ik zeggen. Na 2 dagen mag ik zeggen, leuk wagentje. Voldoende trekkracht, je krijgt zo'n lekkere duw in de rug, lijkt pittiger dan mijn A6 2.0.
                            En dan dat geluid van die D3, echt om verliefd op te worden...

Comment

• Gisteren toch nog eens een prijs voor een Volvo V40 D3 Kinetic met wat opties (o.a. 17' velgen, T-Tec interieur, Launch Pack, Business Pack) laten maken. Totaalprijs zonder korting: 29.385€ - mét korting: 26.356€. Als ik mijn auto zelf verkoop, gaat er nog 1.000€ extra af. Sounds interresting to me. De krappe koffer is zelfs geen issue meer En het is een wagen die net wat meer uit de band springt dan een VW Golf VII of Audi A3...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                                Gisteren toch nog eens een prijs voor een Volvo V40 D3 Kinetic met wat opties (o.a. 17' velgen, T-Tec interieur, Launch Pack, Business Pack) laten maken. Totaalprijs zonder korting: 29.385€ - mét korting: 26.356€. Als ik mijn auto zelf verkoop, gaat er nog 1.000€ extra af. Sounds interresting to me. De krappe koffer is zelfs geen issue meer En het is een wagen die net wat meer uit de band springt dan een VW Golf VII of Audi A3...
                                je moet goed opletten bij Volvo.
                                Wij hadden oorspronkelijk een D3 Kinetic geconfigureerd met de Taranis 18''', Launch Pack, Motion Pack, Led lichten.

We zijn geëindigd met de Summum, die versie kost 3750€ meer incl BTW maar daar zijn de Segomo velgen 17'' velgen standaard dus hebben we die genomen,(-1490€ ), Motion Pack wordt 400€ goedkoper, Led lichten wordt standaard (-110€) . Dus voor 1750€ meer hebben we Xenon lampen, leder interieur, cruise control, chroom rondom de ramen, aluminium inleg enz extra, niet getwijfeld. Zwart metallic met Segomo anthraciet velgen, ze komen zeer mooi uit, wagen staat pagina terug op foto...

in jouw geval Kinetic -> Summum : +3750€ -450€ T-tec - 800€ Business PAck standaard - 655€ 17'' standaard blijft 1845€ over dat je moet bijleggen. Dat bedrag haal je er bij de verkoop echt wel uit als je wagen is uitgerust met leder interieur en Xenon lampen...
                                Last edited by ; 15/01/2013, 15:12.

Comment

Wij hadden oorspronkelijk een D3 Kinetic geconfigureerd met de Taranis 18''', Launch Pack, Motion Pack, Led lichten.

We zijn geëindigd met de Summum, die versie kost 3750€ meer incl BTW maar daar zijn de Segomo velgen 17'' velgen standaard dus hebben we die genomen,(-1490€ ), Motion Pack wordt 400€ goedkoper, Led lichten wordt standaard (-110€) . Dus voor 1750€ meer hebben we Xenon lampen, leder interieur, cruise control, chroom rondom de ramen, aluminium inleg enz extra, niet getwijfeld. Zwart metallic met Segomo anthraciet velgen, ze komen zeer mooi uit, wagen staat pagina terug op foto...

in jouw geval Kinetic -> Summum : +3750€ -450€ T-tec - 800€ Business PAck standaard - 655€ 17'' standaard blijft 1845€ over dat je moet bijleggen. Dat bedrag haal je er bij de verkoop echt wel uit als je wagen is uitgerust met leder interieur en Xenon lampen...
                                  Het Launch Pack wordt gratis aangeboden. Leder heb ik liever niet, net als teveel bling-bling aan de buitenkant van de wagen. Cruise control zit in het Business Pack, dus ik hou die 1.845€ liever in mijn zak voor iets anders

Comment

De summum is inderdaad heel veel waar voor je geld.

Comment

• les goûts et les couleurs....

Comment

• Gisteren zijn we met de Volvo V40 D3 gaan rijden. De rit is zo goed meegevallen dat ik er vandaag één ben gaan bestellen

Volvo V40 D3 Kinetic
                                        Caspian Blue
                                        Business Pack
                                        Launch Pack
                                        T-Tec interieur (zwart)
                                        17" Segomovelgen
                                        LED-dagrijlichten

Uiteindelijk komt het erop neer dat ik 250€ meer betaal dat een 'blote' Base-versie.

Levering: midden maart.

Comment

• Lijkt me dik in orde!

Die D3, is dat een vijf-cilinder afgeleid van de D5?
                                          De D2 zal de 1.6D zijn vermoed ik.

En de 2.0D, wordt die dan nog aangeboden? Ik meende dat deze motor ooit verkocht werd als D3?

Comment

Working...
                                          X