Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt, idem hier. De D3 geeft echt een leuke duw in de rug en dat geluid , waw. Maar als je de prestaties echt gaat meten, zijn ze eigenlijk tegenvallend. Meer dan 10 sec tot 100 is lang voor een 150PK-motor
Vond ik ook toen ik een tijd terug de C70 D3 testte. Mooi geluid, maar niet veel beweging. Natuurlijk weegt de C70 een eind meer dan de V40, I know, maar er is duidelijk een reden waarom Volvo nog steeds een D5 heeft. En dat is niet omdat de D3 als "de brandweer" voorruit gaat Don't get me wrong, 't is een heel leuke auto en de D3 is een goede motor, maar niet uitzonderlijker dan de andere motoren op de markt.
Gisteren Volvo V40 summum D2 gekregen, zwart metallic met alle opties erop.
Na veel bestuderen van het TFT scherm, heb ik ontdekt dat de spraakherkenning bij navigatie enkel Nedeland ingesteld staat als gebied. Heeft er iemand een idee of ik dit kan veranderen ?
Kijk er graag naar uit.
Bedankt, Danny 147
Gisteren Volvo V40 summum D2 gekregen, zwart metallic met alle opties erop.
Na veel bestuderen van het TFT scherm, heb ik ontdekt dat de spraakherkenning bij navigatie enkel Nedeland ingesteld staat als gebied. Heeft er iemand een idee of ik dit kan veranderen ?
Kijk er graag naar uit.
Bedankt, Danny 147
Belgie wordt door de sw herkent als een Frans talig land en zijn de vlaamse gemeente niet in te stellen met spraaktechnologie. Is ronduit schandalig eigenlijk maar is zo
Belgie wordt door de sw herkent als een Frans talig land en zijn de vlaamse gemeente niet in te stellen met spraaktechnologie. Is ronduit schandalig eigenlijk maar is zo
Zo te lezen is het ook niet meteen een Nederlandstalig land.
Die lijkt wel erg hoog te staan niet?
Velgen zien er wel OK uit anders.
was ook mijn eerste reactie, maar hij staat zo. Maar het valt nu veel minder op als op die foto moet ik zeggen. Na 2 dagen mag ik zeggen, leuk wagentje. Voldoende trekkracht, je krijgt zo'n lekkere duw in de rug, lijkt pittiger dan mijn A6 2.0.
En dan dat geluid van die D3, echt om verliefd op te worden...
Gisteren toch nog eens een prijs voor een Volvo V40 D3 Kinetic met wat opties (o.a. 17' velgen, T-Tec interieur, Launch Pack, Business Pack) laten maken. Totaalprijs zonder korting: 29.385€ - mét korting: 26.356€. Als ik mijn auto zelf verkoop, gaat er nog 1.000€ extra af. Sounds interresting to me. De krappe koffer is zelfs geen issue meer En het is een wagen die net wat meer uit de band springt dan een VW Golf VII of Audi A3...
Gisteren toch nog eens een prijs voor een Volvo V40 D3 Kinetic met wat opties (o.a. 17' velgen, T-Tec interieur, Launch Pack, Business Pack) laten maken. Totaalprijs zonder korting: 29.385€ - mét korting: 26.356€. Als ik mijn auto zelf verkoop, gaat er nog 1.000€ extra af. Sounds interresting to me. De krappe koffer is zelfs geen issue meer En het is een wagen die net wat meer uit de band springt dan een VW Golf VII of Audi A3...
je moet goed opletten bij Volvo.
Wij hadden oorspronkelijk een D3 Kinetic geconfigureerd met de Taranis 18''', Launch Pack, Motion Pack, Led lichten.
We zijn geëindigd met de Summum, die versie kost 3750€ meer incl BTW maar daar zijn de Segomo velgen 17'' velgen standaard dus hebben we die genomen,(-1490€ ), Motion Pack wordt 400€ goedkoper, Led lichten wordt standaard (-110€) . Dus voor 1750€ meer hebben we Xenon lampen, leder interieur, cruise control, chroom rondom de ramen, aluminium inleg enz extra, niet getwijfeld. Zwart metallic met Segomo anthraciet velgen, ze komen zeer mooi uit, wagen staat pagina terug op foto...
in jouw geval Kinetic -> Summum : +3750€ -450€ T-tec - 800€ Business PAck standaard - 655€ 17'' standaard blijft 1845€ over dat je moet bijleggen. Dat bedrag haal je er bij de verkoop echt wel uit als je wagen is uitgerust met leder interieur en Xenon lampen...
Wij hadden oorspronkelijk een D3 Kinetic geconfigureerd met de Taranis 18''', Launch Pack, Motion Pack, Led lichten.
We zijn geëindigd met de Summum, die versie kost 3750€ meer incl BTW maar daar zijn de Segomo velgen 17'' velgen standaard dus hebben we die genomen,(-1490€ ), Motion Pack wordt 400€ goedkoper, Led lichten wordt standaard (-110€) . Dus voor 1750€ meer hebben we Xenon lampen, leder interieur, cruise control, chroom rondom de ramen, aluminium inleg enz extra, niet getwijfeld. Zwart metallic met Segomo anthraciet velgen, ze komen zeer mooi uit, wagen staat pagina terug op foto...
in jouw geval Kinetic -> Summum : +3750€ -450€ T-tec - 800€ Business PAck standaard - 655€ 17'' standaard blijft 1845€ over dat je moet bijleggen. Dat bedrag haal je er bij de verkoop echt wel uit als je wagen is uitgerust met leder interieur en Xenon lampen...
Het Launch Pack wordt gratis aangeboden. Leder heb ik liever niet, net als teveel bling-bling aan de buitenkant van de wagen. Cruise control zit in het Business Pack, dus ik hou die 1.845€ liever in mijn zak voor iets anders
De summum is inderdaad heel veel waar voor je geld.
Comment