Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vergelijkbaar met zijn concurrenten: 1reeks, A-klasse, A3.

S60 speelt toch een (halve) klasse hoger
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Inderdaad qua rijden (vering/comfort/...) totaal niet te vergelijken is als van een c klasse naar een e

Comment

• Hopla V40 D2 gaat van 94 naar 88 Gr CO²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
          Hopla V40 D2 gaat van 94 naar 88 Gr CO²
          Nog langere versnellingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
            Hopla V40 D2 gaat van 94 naar 88 Gr CO²
            Goe bezig bij Volvo !

Comment

• Mijn D3 staat voor de deur Knappe verschijning, al zeg ik het zelf. Die Segomovelgen zijn blijkbaar matgrijs, wat best mooi is. En beter tegen 't vuil...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                Mijn D3 staat voor de deur Knappe verschijning, al zeg ik het zelf. Die Segomovelgen zijn blijkbaar matgrijs, wat best mooi is. En beter tegen 't vuil...
                Lucky you, de mijne wordt pas vrijdag geleverd en dan wordt heico pas erop gezet.

Buiten "wordt zo snel mogelijk geleverd" weet ik niks.

btw: foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
                  Lucky you, de mijne wordt pas vrijdag geleverd en dan wordt heico pas erop gezet.

Buiten "wordt zo snel mogelijk geleverd" weet ik niks.

btw: foto's?
                  Foto's volgen. Ooit

Comment

Mijn D3 staat voor de deur Knappe verschijning, al zeg ik het zelf. Die Segomovelgen zijn blijkbaar matgrijs, wat best mooi is. En beter tegen 't vuil...
                    je hebt ze in twee kleuren. was ook fan van de matgrijze

Comment

• Die draaicirkel, niet normaal... Toch wel een minpunt, vind ik.

Comment

Die draaicirkel, niet normaal... Toch wel een minpunt, vind ik.
                        Heb ik ook al vermeld in mijn topic, is inderdaad een minpuntje.

Comment

• Typisch Volvo? Het is ook het enige dat me blijft tegensteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                            Typisch Volvo? Het is ook het enige dat me blijft tegensteken.
                            Vroeger stond Volvo gekend voor zijn kleine draaicirkel...

Het eerste dat mijn buurman (trotse eigenaar van een Volvo 940 ) zei, was: "draait kort, hé?" Niet dus... Nu ja, het went wel. En voor de rest: bangelijk masjien!!! Verbruik zit nu op 5,9 l/100km.
                            Last edited by ; 26/03/2013, 19:55.

Comment

• Ik ben arbeider bij Volvo Cars Gent en heb mij ook een V40 besteld via interne leasing.
                              Volgende week heb ik hem...

Het gaat om een V40 D2 Momentum in Titanium Grijs
                              met Motion Pack, 17" Mannan lichtmetalen velgen, LED daglichten, verwarmde voorruit...

De catalogusprijs is 29.595€ voor een auto waar praktisch alles op zit.
                              Ik rijd momenteel nog met Fiat GP dus ik denk dat dit een serieuze verbetering wordt

reacties welkom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stofkeuh Bekijk Berichten
                                Ik ben arbeider bij Volvo Cars Gent en heb mij ook een V40 besteld via interne leasing.
                                Volgende week heb ik hem...

Het gaat om een V40 D2 Momentum in Titanium Grijs
                                met Motion Pack, 17" Mannan lichtmetalen velgen, LED daglichten, verwarmde voorruit...

De catalogusprijs is 29.595€ voor een auto waar praktisch alles op zit.
                                Ik rijd momenteel nog met Fiat GP dus ik denk dat dit een serieuze verbetering wordt

reacties welkom!
                                Hoe werkt zoiets, 'interne leasing'?
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Vraag ik me ook af...

In de Duitse fabrieken kan het personeel aan zotte prijzen een auto kopen, waar ze dan minimaal x maand mee moeten rijden. Je kan bij die mannen dus een tweedehands auto bestellen naar je goesting samengesteld. Je moet gewoon wat meer geduld hebben.

Bij sommige merken in België krijg je ook een fameuze korting als je auto een tijd als demo mag gebruikt worden.

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

Vroeger stond Volvo gekend voor zijn kleine draaicirkel...

Het eerste dat mijn buurman (trotse eigenaar van een Volvo 940 ) zei, was: "draait kort, hé?" Niet dus... Nu ja, het went wel. En voor de rest: bangelijk masjien!!! Verbruik zit nu op 5,9 l/100km.
                                    Vroeger hadden ze wel vaak achterwielaandrijving. Ik herinner me nog de 240 van bijna 4m80 lang en met een draaicirkel onder de 10m.
                                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                      Hoe werkt zoiets, 'interne leasing'?
                                      Ik moest een wagen samenstellen naar mijn goesting.
                                      Daar mee naar een 'beheerder' die dan uitrekent aan de hand van mijn loon hoeveel deze wagen mij per maand kost.
                                      Dit bedrag gaat rechtstreeks van mijn loon en alles zit daarin verrekend: verzekering, taxen, onderhoud, set winter-zomerbanden...
                                      Dat is ook de reden dat ik D2 neem; taxen en verzekering ligt veeeel lager dan bij D3...

Nieuw leasingsysteem is in gebruik sinds dit jaar. Nog maar 7 wagens geleverd met dit systeem geloof ik. Bij de volgende lading zit de mijne. Dat is komende week.
                                      Last edited by ; 20/04/2013, 16:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stofkeuh Bekijk Berichten
                                        Ik moest een wagen samenstellen naar mijn goesting.
                                        Daar mee naar een 'beheerder' die dan uitrekent aan de hand van mijn loon hoeveel deze wagen mij per maand kost.
                                        Dit bedrag gaat rechtstreeks van mijn loon en alles zit daarin verrekend: verzekering, taxen, onderhoud, set winter-zomerbanden...
                                        Dat is ook de reden dat ik D2 neem; taxen en verzekering ligt veeeel lager dan bij D3...

Nieuw leasingsysteem is in gebruik sinds dit jaar. Nog maar 7 wagens geleverd met dit systeem geloof ik. Bij de volgende lading zit de mijne. Dat is komende week.
                                        Mijn broer heeft via dat systeem ook eentje, V40 Cross Country. Knappe kar!

Comment

Working...
                                        X