Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moest een wagen samenstellen naar mijn goesting.
Daar mee naar een 'beheerder' die dan uitrekent aan de hand van mijn loon hoeveel deze wagen mij per maand kost.
Dit bedrag gaat rechtstreeks van mijn loon en alles zit daarin verrekend: verzekering, taxen, onderhoud, set winter-zomerbanden...
Dat is ook de reden dat ik D2 neem; taxen en verzekering ligt veeeel lager dan bij D3...
Nieuw leasingsysteem is in gebruik sinds dit jaar. Nog maar 7 wagens geleverd met dit systeem geloof ik. Bij de volgende lading zit de mijne. Dat is komende week.
Ik moest een wagen samenstellen naar mijn goesting.
Daar mee naar een 'beheerder' die dan uitrekent aan de hand van mijn loon hoeveel deze wagen mij per maand kost.
Dit bedrag gaat rechtstreeks van mijn loon en alles zit daarin verrekend: verzekering, taxen, onderhoud, set winter-zomerbanden...
Dat is ook de reden dat ik D2 neem; taxen en verzekering ligt veeeel lager dan bij D3...
Nieuw leasingsysteem is in gebruik sinds dit jaar. Nog maar 7 wagens geleverd met dit systeem geloof ik. Bij de volgende lading zit de mijne. Dat is komende week.
Vroeger bestond dit systeem ook. Je kan ook andere modellen krijgen via dit systeem.
Halfleder? Ik wist niet dat dat kon op een Momentum...
Ja dat kan...
Dat noemt T-tec en is wel mooi met witte stiksels.
Je moet eens wagen samenstellen op de website...
Als ik eens tijd heb maak ik een foto.
T-TEC is geen leer hé, heeft zelfs minder van leer mee dan de Sensatec van BMW of de evenknie bij Mercedes. Ik heb het ook op mijn v60, en het voelt wat aan als neopreen (wetsuit). Ik vind het wel stoer en toch stijlvol. Met een wit stiksel moet het echt mooi zijn.
Ja dat kan...
Dat noemt T-tec en is wel mooi met witte stiksels.
Je moet eens wagen samenstellen op de website...
Als ik eens tijd heb maak ik een foto.
T-TEC is kunststof; foto hoeft niet, want de mijne heeft dezelfde stoelen. Mijn madam is echter niet wild van de witte stiksels.
Heb gezien dat er een aantal extra uitvoeringen (met R Design) kunnen besteld worden. En een Premium radio zonder dat er een gps of een dvd aan te pas komt. Jammer, want die optie zou ik zeker aangekruist hebben!
Ik heb mijn D3 Summum full option (zonder automatisch inparkeren en timer-verwarming) nu anderhalve week en is een fantastische kar. De draaicirkel kan ik mee leven en de koffer, dat weet je al in de showroom. Enkel de stembegeleiding van de GPS is totaal belachelijk ! Ik had beter een nieuwe TomTom gekocht.
Kan er iemand mijn verwarring wegnemen rond de T4? Als je op de Belgische prijslijst afgaat, dan gaat het over de zestienhonderd viercilinder. Wikipedia lijkt dit te bevestigen, maar claimt tegelijk dat vanaf 2013 de T4 een tweeliter vijfcilinder is (alleen niet in BE, NL, DE en nog wat landen). Dat het geen foute claim is lijkt bevestigd door de overzichtslijst van Volvo-motoren, waar de B5204T8 met 178 pk sinds 2012 toegewezen wordt aan de V40.
Hoe zit dat: welke landen krijgen een 2.0 5-cilinder als T4, en waarom niet in België?
De t4 is de 1.6 de t5 een vijfcilinder geartronic, hier in België toch
Zover was ik mee, dat kan je uit de prijslijst aflezen. Hetzelfde lijkt te gelden voor NL en DE. Toch lijkt Volvo ook een 2.0 vijfcilinder als T4 te leveren. Vraag is: waar? En waarom niet hier?
Lijkt me duidelijk: taxen, een vijfcilinder zal slecht zijn voor be (co waardes) nl (bijtelling)
De T5 in de V60 is een tweeliter viercilinder, en de T6 een drieliter zescilinder. De tax daarop zal ook niet min zijn, maar het wordt ook aangeboden. Anyway, ik vroeg me in eerste instantie af waar die T4 een 2.0 vijfcilinder is. Als het ergens in Europa is, is er misschien een kans om eentje hier te krijgen Er zijn toch enkele gasten van Volvo Gent op 't forum, misschien kunnen zij hun licht laten schijnen?
Yep, de mijne heeft er ook van. Aan de bestuurderskant komt de lak tussen het achterspatbord en de achterbumper los. Ik heb al een mail naar de garage gestuurd...
Net de loskomende lak aan de achterbumper laten checken in de garage. Het gaat effectief om een constructiefout. Maandagavond breng ik mijn autootje binnen, dinsdag mag ik 'm alweer gaan halen.
Net de loskomende lak aan de achterbumper laten checken in de garage. Het gaat effectief om een constructiefout. Maandagavond breng ik mijn autootje binnen, dinsdag mag ik 'm alweer gaan halen.
Voor een tijdelijke oplossing dan? Want voor zover ik kon lezen op Volvo-forum lijkt het oplossen momenteel enkel een tussenoplossing zonder garantie dat het wegblijft. Volvo zou nog volop een oplossing aan het zoeken zijn staat er daar te lezen. Zouden ze intussen een oplossing gevonden hebben?
Ik zal morgen eens vragen wat ze net gedaan hebben... Op zich kan het geen kwaad dat ik het probleem nu al aankaart. Het zou de tweede V40 zijn die ze zo binnen krijgen. Ze hebben me een D2 meegegeven. Zo'n tamme bak... Nu weet ik weer waarom ik destijds niet onder de indruk was
Ik zal morgen eens vragen wat ze net gedaan hebben... Op zich kan het geen kwaad dat ik het probleem nu al aankaart. Het zou de tweede V40 zijn die ze zo binnen krijgen. Ze hebben me een D2 meegegeven. Zo'n tamme bak... Nu weet ik weer waarom ik destijds niet onder de indruk was
Heb vorige week ook een D2 meegekregen. Ik moet zeggen dat hij wel een stuk beter rijdt dan de oudere versie, maar zoiets komt er bij mij toch nooit meer in
Comment