Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V40 (2012)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 13000km per jaar? T4 graag super prestaties & bescheiden verbruik. & lagere taks dan d3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door youtoofan Bekijk Berichten
      Met alle respect, maar 13000km per jaar en je kiest voor een diesel? Wel tof dat er toch nog mensen zijn die een van de overblijvende Belgische auto's kiezen. Veel veilige kilometers gewenst.
      D3 rijdt imo leuker dan een T4. En als er binnen die 13.000 km ook geregeld langere ritten zitten, dan zou ik al helemaal niet twijfelen. Diesel for the win!
      nls2000

Comment

• Moest je nog zeggen t3 (die nog sneller is dan de d3) maar die t4 is toch heel wat anders hoor, dacht zelfs een 2 seconden sneller naar 100. Heb zelf al 3 motors getest in de v en mij stond de t3 het meest aan

Comment

• is wagen voor 't vrouwke hé. T4 is niet veilig in haar handen...

Comment

• Mijn vrouw heeft wel een gti

Comment

• Ge hebt zo van die snelle vrouwen he......

Comment

• Vandaag eens testgereden met de D3 geartronic..... DAMN..... gaat als de brandweer!! Heeft me toch laten nadenken over volgende demo.... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                  Vandaag eens testgereden met de D3 geartronic..... DAMN..... gaat als de brandweer!! Heeft me toch laten nadenken over volgende demo.... :-)
                  Volgende keer een T5 als demo
                  '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                  '08 S60 2.4D
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• hehehe...... gaan we niet doen.... krijgen we te moeilijk verkocht! Ik hou trouwens meer van veel koppel onderin.

Comment

krijgen we te moeilijk verkocht! Ik hou trouwens meer van veel koppel onderin.
                      Spijtig genoeg. Ik ben nu eenmaal een benzinelover
                      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                      '08 S60 2.4D
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

hehehe...... gaan we niet doen.... krijgen we te moeilijk verkocht! Ik hou trouwens meer van veel koppel onderin.
                        Klopt, idem hier. De D3 geeft echt een leuke duw in de rug en dat geluid , waw. Maar als je de prestaties echt gaat meten, zijn ze eigenlijk tegenvallend. Meer dan 10 sec tot 100 is lang voor een 150PK-motor

Comment

• Wat ik zeer vreemd vind de grotere broer met slechts 13pk meer (s/v 60) doet het sneller

Comment

• V40 D3 met geartronic,gemeten 8,9 sec van 0 tot 100,een ruime 30sec de kilometer staande start.
                            dit vind ik zeker niet slecht, voor 150 pk.(Autogids 5sept)

Comment

• Dat valt idd zeer goed mee!

Comment

Vandaag eens testgereden met de D3 geartronic..... DAMN..... gaat als de brandweer!! Heeft me toch laten nadenken over volgende demo.... :-)
                                Ik heb deze morgen dezelfde configuratie getest... DAMN da beestje wil wel hoor! Ik had hem min of meer uit het hoofd gezet als nieuwe firmawagen, maar nu komt hij toch weer boven drijven...

Maakt de keuze niet makkelijker...

Comment

• vriendin heeft dit getest over het weekend
                                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• geartronic zijn verbruik is zeer hoog, gem 8 liter. Manueel schakelen verbruikt pak minder. Geartronic heeft zijn kracht vnl tussen 1500 en 2750 tpm, daarna valt hij stil. Nadeel van deze automaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddy V Bekijk Berichten
                                      V40 D3 met geartronic,gemeten 8,9 sec van 0 tot 100,een ruime 30sec de kilometer staande start.
                                      dit vind ik zeker niet slecht, voor 150 pk.(Autogids 5sept)
                                      Autowereld zit op 10,6 sec en 32,6 sec

Comment

• Wat een verschillen! De geartronic schakelt zacht en comfortabel, maar dient niet voor stoplichtsprintjes.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X