Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met alle respect, maar 13000km per jaar en je kiest voor een diesel? Wel tof dat er toch nog mensen zijn die een van de overblijvende Belgische auto's kiezen. Veel veilige kilometers gewenst.
D3 rijdt imo leuker dan een T4. En als er binnen die 13.000 km ook geregeld langere ritten zitten, dan zou ik al helemaal niet twijfelen. Diesel for the win!
Moest je nog zeggen t3 (die nog sneller is dan de d3) maar die t4 is toch heel wat anders hoor, dacht zelfs een 2 seconden sneller naar 100. Heb zelf al 3 motors getest in de v en mij stond de t3 het meest aan
hehehe...... gaan we niet doen.... krijgen we te moeilijk verkocht! Ik hou trouwens meer van veel koppel onderin.
Klopt, idem hier. De D3 geeft echt een leuke duw in de rug en dat geluid , waw. Maar als je de prestaties echt gaat meten, zijn ze eigenlijk tegenvallend. Meer dan 10 sec tot 100 is lang voor een 150PK-motor
V40 D3 met geartronic,gemeten 8,9 sec van 0 tot 100,een ruime 30sec de kilometer staande start.
dit vind ik zeker niet slecht, voor 150 pk.(Autogids 5sept)
Vandaag eens testgereden met de D3 geartronic..... DAMN..... gaat als de brandweer!! Heeft me toch laten nadenken over volgende demo.... :-)
Ik heb deze morgen dezelfde configuratie getest... DAMN da beestje wil wel hoor! Ik had hem min of meer uit het hoofd gezet als nieuwe firmawagen, maar nu komt hij toch weer boven drijven...
geartronic zijn verbruik is zeer hoog, gem 8 liter. Manueel schakelen verbruikt pak minder. Geartronic heeft zijn kracht vnl tussen 1500 en 2750 tpm, daarna valt hij stil. Nadeel van deze automaat...
V40 D3 met geartronic,gemeten 8,9 sec van 0 tot 100,een ruime 30sec de kilometer staande start.
dit vind ik zeker niet slecht, voor 150 pk.(Autogids 5sept)
Comment