Oorspronkelijk geplaatst door steven33
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenIs een wedstrijd dat ik gewonnen heb, zijn met 150 gelukkigen.
Privévliegtuig naar ZF, rijden op circuit met nieuwe X3, 's middags
buffet, 's namiddags rijden met cabrio en 's avonds terug en dit
allemaal op kosten van BMW. Wie zou dit laten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenIs een wedstrijd dat ik gewonnen heb, zijn met 150 gelukkigen.
Privévliegtuig naar ZF, rijden op circuit met nieuwe X3, 's middags
buffet, 's namiddags rijden met cabrio en 's avonds terug en dit
allemaal op kosten van BMW. Wie zou dit laten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenHIER even een vergelijking tussen een Q5 Quattro en een X3 X-drive. Toch een opmerkelijk verschil
Comment
-
18 november is het de officiële voorstelling bij jorsens, ben eens benieuwd om hem in het echt te zien. ziet er op foto in ieder geval een pak beter uit dan zijn voorganger. Zou graag er eens mee rijden maar ik denk dat dat niet zal pakken op die voorstellingsavondBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenHIER even een vergelijking tussen een Q5 Quattro en een X3 X-drive. Toch een opmerkelijk verschil
Bij een onafhankelijke test blijkt Quattro de beste
http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten18 november is het de officiële voorstelling bij jorsens, ben eens benieuwd om hem in het echt te zien. ziet er op foto in ieder geval een pak beter uit dan zijn voorganger. Zou graag er eens mee rijden maar ik denk dat dat niet zal pakken op die voorstellingsavondsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk weet het, ik mocht er een week gaan werkenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenDit is dan ook een BMW promo filmpje
Bij een onafhankelijke test blijkt Quattro de beste
http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDe bestuurder zal een even grote inbreng hebben als het systeem... of de ervaring met het systeem.
deze test is trouwens totaal irrelevant : waar bestaan werkelijke rijomstandigheden waar men op 4 meter afstand 100% grip heeft op de vooras en 0% op de achteras ?
en juist nog daar willen opstarten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenbij de BMW-test dan ook zeker ?
deze test is trouwens totaal irrelevant : waar bestaan werkelijke rijomstandigheden waar men op 4 meter afstand 100% grip heeft op de vooras en 0% op de achteras ?
en juist nog daar willen opstarten...
Als ik een 4x4 zou aankopen, dan moet het echt overal werken !!!
De audi raakt trouwen boven in het filmpje, omdat hij de sterkste motor heeft... tov de echte jeep of 4x4. De sedan blijft staan omdat hij niet genoeg bodemruimte heeft.
Wie gaat er in de winter een skipiste oprijden... is ook zo een vraag... Dan liever kunnen vertrekken op een ijsplek.
Is veel realistischer...
nb: Wanneer er 1 wiel in de lucht hangt , en 1 staat er in de modder.... heb je dezelfde situatie.
Liever traag en gecontroleerd, dan snel en ongecontroleerd met een 4x4. Daar zijn andere auto's voor dan een x3. Denk maar aan subaru.
Die hebben ook controle, maar dan met andere snelheden, die op de baan niet gepast zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenDit is dan ook een BMW promo filmpje
Bij een onafhankelijke test blijkt Quattro de beste
http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
Sorry, maar dergelijke tests, ook neutrale, zijn er met HOPEN, met telkens rode kaken voor de Q5. Je moet dat durven toegeven en niet komen aandraven met een filmpje met modellen uit de jaren stillekes op een sneeuwpiste waar Audi misschien eens goed gescoord heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenBinnen 8 uur den vlieger op en hop naar Z-F !
Comment
-
Wel al terug, maar heb het toch zo druk in mijn zaak, dus niet veel tijd.
We hebben wel een klein beetje pech gehad dat we een uurtje later met het vliegtuig mochten vertrekken wegens de staking in Frankrijk.
Maar voor de rest echt tof.
Toegekomen op de luchthaven van Le Castellet, werden we met een bus naar het hotel gebracht.
Aan de ingang stond de nieuwe X3 opgesteld. We kregen uitleg over de auto en mochten erin plaats nemen.
Alles werd tot in de details door de deelnemers bekeken en werden er veel vragen gesteld.
's Middags werden we in het hotel getracteerd op een rijkelijk buffet, van voorgerecht tot dessert.
We hadden het geluk dat het schitterend weer was en we buiten konden eten.
Na het eten werd de groep in 2 gedeeld, de ene groep mocht een initiatie golfen en de andere groep mocht met de X3 rijden.
Er waren bij de toer 3 groepjes met telkens 4 X3's, in elke wagen 2 mensen en ieder groepje werd begeleid door een monitor in de nieuwe 5.
In iedere auto lag er een walkie talkie zodat de begeleider kon praten en instructies geven naar de achterkomende wagens.
De vier wagens waren verschillend, 3 met 2 liter diesel motor, de ene manueel de andere automaat en de laatste was met de 3.5 benzine en automaat uitgerust (deze was een bom !).
Om het half uur werd er gestopt, werd er van chauffeur en auto gewisseld, zodanig dat er een rollement was.
We hebben zo de mooie streek verkend, in de bergen gereden, haarspeldbochten genomen, ...
Misschien kent er iemand van jullie de Route des Crêtes, prachtig gewoon !
Normaal was er nog rijden met een cabrio voorzien maar wegens tijdsgebrek werd deze geanulleerd, jammer !
Misschien hebben de mensen die de dagen na ons kwamen meer geluk. Maar ondanks dat, was het super !
Na de rit en de golf was er nog een afscheidsdrink met de mannen van BMW en werd er nog nagepraat.
De bus bracht ons dan terug naar de luchthaven en vlogen we terug richting België.
Comment
Comment