Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi, héél mooi, vooral zijaanzicht is prachtig in profiel.

Gisteren nog een mail gekregen van BMW Belux ivm BMW Experience day in Zuid-Frankrijk.
    Ik mag op donderdag ernaar toe, dus 50 personen op donderdag, 50 op vrijdag en 50 op zaterdag.
    Is er iemand die ook op donderdag gaat ? oveRRide misschien ?

Comment

• donderdag 28 oktober welteverstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
        Hier de groto foto's

raar.... donderdag middag van deze nog zwart ...

teveel geregend zeker ?
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Optiepakketten

Is er al iets meer geweten over de optiepakketten.

Comment

• En weg zijn ze

Comment

• NIEMAND DIE NAAR DE BMW X3 EXPERIENCE DAY GAAT ?

@ zeramed : Waar heb jij die foto's genomen ?

Comment

• Ik ben naar Knokke geweest om hem irl te gaan bewonderen. Niet slecht, maar er stond een bmw 5 touring naast, en die was toch mooier (was ook geen basis modelleke)
                Last edited by ; 18/10/2010, 12:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                  NIEMAND DIE NAAR DE BMW X3 EXPERIENCE DAY GAAT ?

@ zeramed : Waar heb jij die foto's genomen ?

Viavia,foto genomen in Antwerpen.

Comment

• Wat vinden jullie van de foto's van zeramed ? Mijn keuze is ook deze kleur met dezelfde velgen (type 307 in de exclusive line)
                    Zien er wel niet zo groot uit op de foto's.

Comment

Wat vinden jullie van de foto's van zeramed ?
                      behalve één toch weinig scherp...

Comment

• Wat ik me nog altijd afvraag is:hoe komt die wagen in godsnaam al op de markt,hij wordt pas voorgestelt 20 november bij de officiele dealer.................

Comment

• Afmetingen old versus new.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                            Wat ik me nog altijd afvraag is:hoe komt die wagen in godsnaam al op de markt,hij wordt pas voorgestelt 20 november bij de officiele dealer.................
                            Perswagen.

Je moest eens weten hoe snel die wagens bij de invoerders staan. Kwestie van de goede klanten te kunnen plezieren.

Comment

• Comment

• BMW X3 xDrive20d SE

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Should I buy one?
                                    With all of the flaws rectified, the new X3 is a big improvement on its predecessor and in most quantifiable ways is now a front-runner in this class, easily capable of going head to head with the likes of the Audi Q5 and Land Rover Freelander SD4.

It’s taken seven years, but the X3 is now a car we can heartily recommend.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• DE BMW X3 Experience Day in Zuid-Frankijk nadert vlug, nog 7 keer slapen en het is zover !
                                      Zal mijn camera meenemen, foto's volgen (weet wel niet hoe plaatsen ?!)
                                      Niemand reageert op mijn post van vorige keer, dus zal het nog even vragen :
                                      Is er IEMAND die ook gaat en dit op donderdag ? Kunnen dan eens kennismaken.

Comment

DE BMW X3 Experience Day in Zuid-Frankijk nadert vlug, nog 7 keer slapen en het is zover !
                                        Zal mijn camera meenemen, foto's volgen (weet wel niet hoe plaatsen ?!)
                                        Niemand reageert op mijn post van vorige keer, dus zal het nog even vragen :
                                        Is er IEMAND die ook gaat en dit op donderdag ? Kunnen dan eens kennismaken.
                                        Ja zeg, als 't nu nog in Blankenberge of zo was... maar in Zuid-Frankrijk

Da's net wat ver om er een keer op uit te trekken!

Comment

Working...
                                        X