Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
    Wat is het voordeel van autom dimmende binnen- en buitenspiegels ?
    Op een SUV vind ik dit zo goed als onnodig. Omdat je spiegels hoger hangen dan 99,9% van de lichtbundels achter je, is dat dan ook véél minder storend dan in een lage auto (sportauto, roadster, ...) waar je makkelijk de helft van de lichtbundels achter je in je face hebt schijnen. Behoorlijk verschil.

Comment

• Ze zijn wel elektrisch en als je parkeert en de motor aflegt, klappen ze automatisch in en worden ze niet afgereden.
      Anders moet je dit altijd manueel dichtklappen

Comment

• En ge komt dat veel tegen, zo, afgereden spiegels?

Ik klap mijn spiegels nooit in.

En als ge 'es zélf schade rijdt, en ge moogt ze uit eigen zak betalen (of ene), dan weet ge meteen 't verschil in herstelprijs van zo'n automatisch dimmende / inklappende spiegel, of een gewone.

Dacht dat 'n glas van een gewone verwarmde spiegel iets van een kleine 100 EUR is, dat van een automatisch dimmende kost iets van een 250 EUR.

And so on.

Maar ik geef toe: 't is wijs. Aangenaam als je vaak 's nachts rijdt. Maar veel minder "nodig" op een hoge auto, dan op een lage.

Comment

• Collega heeft 2.0d besteld met space grau en bruin interieur. Levering begin januari.

Comment

• Spacegrau met bruin leder staat als showroommodel bij Monserez Kortrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Collega heeft 2.0d besteld met space grau en bruin interieur. Levering begin januari.
              recent besteld ?
              Hier spreken ze van eind maart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
                recent besteld ?

Ik heb besteld 1 week voor de lancering en ze vertelden me eind februari.

Comment

recent besteld ?
                  nee augustus al denk ik... (niet zeker)

Comment

• Ik heb de mijne (20d) vorig weekend besteld, en daar stond op de PC dat het eind februari zou zijn...
                    Dus laten we tellen idd eind maart...

Comment

• De bestellingen lopen vlot binnen zoals je hier ziet op het forum !

Comment

• Van Duffy en MeRidiaN en ik weten we reeds de configuratie, maar de rest ? (Zeramed ???)

@ Duffy : PDC niet nodig ?

Comment

Ik heb zaterdag een testrit met een witte AlpinWeiss in Bornem.
                          Is dat bij BMW (invoerder) of een dealer?
                          Is er een showroom bij BWM in Bornem? en moet je doorverwezen zijn via een dealer?

Comment

• In Bornem is er het 'Driving Center'. Buiten, onder een afdak, staan alle testwagens en er is ook een showroom waar ook een paar wagens staan.
                            Om echter met een wagen te kunnen testrijden, moet je via de verdeler passeren. Enkel de verdeler kan u een testrit in Bornem regelen.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik ben net ook eens gestopt bij onze verdeler om de X3 eens te gaan bekijken. Er stond een manuele 2.0d, goudkleur, beige leder en lelijk hout. De X3 is er serieus op vooruit gegaan. Echt een knap machien.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Naar ik gehoord heb, kan je nog steeds (de binnenspiegel) manueel dimmen.
                                Elektrisch inklapbaar en dimmende buitenspiegels, ja luxe, maar wel dure luxe he.

Als ik bestel zal ik ze zeker niet nemen.
                                Maar ik vind de korting nogal laag. Over een jaartje met het autosalon zal dat hopelijk al wat interessanter zijn.

Welke korting heb je gekregen?7%?
                                Nora!

Comment

• besteld

Mijne besteld in september . Levering voorzien eind janauri, begin februari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                    Van Duffy en MeRidiaN en ik weten we reeds de configuratie, maar de rest ? (Zeramed ???)

@ Duffy : PDC niet nodig ?

Vergeten PDC is er ook bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                      Welke korting heb je gekregen?7%?
                                      Ja. Maar die geldt niet op de opties (geen korting daarop).

Comment

Ja. Maar die geldt niet op de opties (geen korting daarop).

inderdaad,btw exclusief.
                                        Bij de dealer in brugge kon je er géén meer krijgen voor volgend jaar.
                                        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                          inderdaad,btw exclusief.
                                          Bij de dealer in brugge kon je er géén meer krijgen voor volgend jaar.
                                          Dit kan toch niet !?

Comment

Working...
                                          X