Oorspronkelijk geplaatst door steven33
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
-
En ge komt dat veel tegen, zo, afgereden spiegels?
Ik klap mijn spiegels nooit in.
En als ge 'es zélf schade rijdt, en ge moogt ze uit eigen zak betalen (of ene), dan weet ge meteen 't verschil in herstelprijs van zo'n automatisch dimmende / inklappende spiegel, of een gewone.
Dacht dat 'n glas van een gewone verwarmde spiegel iets van een kleine 100 EUR is, dat van een automatisch dimmende kost iets van een 250 EUR.
And so on.
Maar ik geef toe: 't is wijs. Aangenaam als je vaak 's nachts rijdt. Maar veel minder "nodig" op een hoge auto, dan op een lage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenCollega heeft 2.0d besteld met space grau en bruin interieur. Levering begin januari.
Hier spreken ze van eind maart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichtenrecent besteld ?
Ik heb besteld 1 week voor de lancering en ze vertelden me eind februari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichtenrecent besteld ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenIk heb zaterdag een testrit met een witte AlpinWeiss in Bornem.
Is er een showroom bij BWM in Bornem? en moet je doorverwezen zijn via een dealer?
Comment
-
In Bornem is er het 'Driving Center'. Buiten, onder een afdak, staan alle testwagens en er is ook een showroom waar ook een paar wagens staan.
Om echter met een wagen te kunnen testrijden, moet je via de verdeler passeren. Enkel de verdeler kan u een testrit in Bornem regelen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik ben net ook eens gestopt bij onze verdeler om de X3 eens te gaan bekijken. Er stond een manuele 2.0d, goudkleur, beige leder en lelijk hout. De X3 is er serieus op vooruit gegaan. Echt een knap machien.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenNaar ik gehoord heb, kan je nog steeds (de binnenspiegel) manueel dimmen.
Elektrisch inklapbaar en dimmende buitenspiegels, ja luxe, maar wel dure luxe he.
Als ik bestel zal ik ze zeker niet nemen.
Maar ik vind de korting nogal laag. Over een jaartje met het autosalon zal dat hopelijk al wat interessanter zijn.
Welke korting heb je gekregen?7%?Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenVan Duffy en MeRidiaN en ik weten we reeds de configuratie, maar de rest ? (Zeramed ???)
@ Duffy : PDC niet nodig ?
Vergeten PDC is er ook bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenWelke korting heb je gekregen?7%?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenJa. Maar die geldt niet op de opties (geen korting daarop).
inderdaad,btw exclusief.
Bij de dealer in brugge kon je er géén meer krijgen voor volgend jaar.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichteninderdaad,btw exclusief.
Bij de dealer in brugge kon je er géén meer krijgen voor volgend jaar.
Comment
Comment